Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Hai on ollut oikeastaan ainut noista jotka on vetänyt tyylikkäästi tämän shown läpi.
Mun mielestä Jenni on ollut ihan mainio. Reilusti oma itsensä. Hänessä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hai on ollut oikeastaan ainut noista jotka on vetänyt tyylikkäästi tämän shown läpi.
Mun mielestä Jenni on ollut ihan mainio. Reilusti oma itsensä. Hänessä on paljon hyvää. Tarmokas ja peruspositiivinen nainen.
Samaa mieltä, Jenni ja Hai best, Jyrki ihan ok jos vaan yrittäis vähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, Jenni ja Hai best, Jyrki ihan ok jos vaan yrittäis vähän!
Taina myös ihana lämmin ihminen, toivottavasti löytää jonkun mukavan lämpimän miehen itselleen.
Kumma, että nykyaikana ja sivistyneissä länsimaissa, joissa vastustetaan henkeen ja vereen muiden kulttuurien järjestettyjä ja pikaisesti solmittuja avioliittoja, jossa nainen tai tyttö vain luvataan miehelle, niin sitten kuitenkin toteutetaan tämmöisiä "sokkona naimisiin" -vihkimisiä. Vieläpä viihdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa tekstiä Matista kirjoiteltu. Taitaa Tainan puolustajat täällä käyttää palstan tukkimista keinona saada Tainasta puheet loppumaan.
Kovin teksti on tullut Matin puolustelijoilta. Eikä keskustelua enää varmaan käytäisi ellei jotkut yrittäisi kivenkovaa väittää, että "Matista pahaa puhuvat" haastetaan oikeuteen kunnianloukkauksesta kun ovat kehdanneet pohtia Matin sanomisia.
Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 :ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Luepa tuo kerrankin ihan ajatuksen kanssa! Täällä ei voi "pohtia" ääneen vihjailuja/ suoria valheita omien mutujen perusteella. Siinä juurikin kulkee se lain rikkomisen raja. Joku roti se pitää solvauksissakin olla ja täällä vihjaillaan törkeitä "pohtimisen" nimissä. Se haluaako asianomistaja aikanaan nostaa syytteen ei ole kuin hänen tiedossaan. Mutta jos haluaa, niin täällä on ip-osoitteet ilmoitettu joista näitä rikoslain pykälän kriteerit täyttäviä herjauksia on singottu.
"Mä sain käsityksen Matin omista sanoista sekä Tainan sanoista sekä asiantuntijan sanoista että se oli juuri Matti joka oli kyvytön kypsään ja asialliseen käytökseen. Tämä oli sitten aiheuttanut turvattomuutta Tainassa johon asiantuntijatkin kommentoivat kahteen otteeseen (jakso 6)."
Voihan se olla Matillakin että reagoi Tainan käytökseen. Mutta toisaalta eihän Jennikään kovin kypsästi ole käyttäytynyt, silti Jyrki pystyy asioista keskustelemaan eikä juokse karkuun, että kamala miten kypsymätön rouva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti oma itsensä ehkä, ei kuitenkaan tyylikäs tai reilusti Jyrkiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä mitä karmeuksia siellä on tapahtunut joten typerää pilkata Tainan "karkuun luikkimisesta"
Joo varmasti mies lähtisi tekemään karmeuksia tälläiseen tv ohjelmaan, kun aivan varmasti ne tekoset tulisivat julkisiksi ja kaikkien tietoon. Ulkopuolisessa elämässä ne karmeudet kannattaa niin miesten kuin naistenkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennistä kans tykkään, on kaunis katsella ja kiva, mutta sitten hänelle tulee joku ihme hepuli ihan puskista, jota ei osaa edes odottaa ("ääää, määkö taas joudun maksumieheksi...!"). Siitä on tullut outo olo, että esittääkö hän, yrittää liikaa tai muuta. Mitä sen se siirapin valuttaminen Jyrkille oikein tarkoittaa, jos sitten kameran edessä yksityisessä haastattelussa ei naurata yhtään Jyrki ja Jyrkin puutteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Jenni on tosiaan petuspositiivinen. Kaikkien miestensä kanssa ottanut tuon niin positiivisen äidin roolin haukkuen kaikki miehen tekemiset ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovaa tekstiä Matista kirjoiteltu. Taitaa Tainan puolustajat täällä käyttää palstan tukkimista keinona saada Tainasta puheet loppumaan.
Kovin teksti on tullut Matin puolustelijoilta. Eikä keskustelua enää varmaan käytäisi ellei jotkut yrittäisi kivenkovaa väittää, että "Matista pahaa puhuvat" haastetaan oikeuteen kunnianloukkauksesta kun ovat kehdanneet pohtia Matin sanomisia.
Kunnianloukkauksesta säädetään rikoslain 24 luvun 9 :ssä. Pykälän mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista.
Luepa tuo kerrankin ihan ajatuksen kanssa! Täällä ei voi "pohtia" ääneen vihja
Rentoudu vähän. Tainasta sanotaan vähintään yhtä pahasti ja väittäisin, että jopa pahemmin. Ja Jyrkikin on kokenut pahempaa tylytystä kuin Matti.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävästi Jyrki sätkyili seinälaitteessa lyhyine raajoineen.
Minun mielestä Jyrki oli yllättävän fit kun kuntoilivat. Epäilin jo porrasepisodin perusteella että onkohan liioitellut liikunnallisuuttaan mutta kyllä siellä ulkosalissa näkyi, että treenattu on.
Miksi tarmokkuus ja positiivuus tosi usein nähdään Jennin tyyppisenä touhottamisena ja tekopirteytenä.
Olen tavannut tosi tarmokkaita henkilöitä jotka saa paljon aikaan, mutta eivät tee siitä ohjelmanumeroa. Samoin tiedän monia positiivisia tyyppejä, mutta ne ei jatkuvasti naura, eikä varsinkaan silloin jos puhuvat huonoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että nykyaikana ja sivistyneissä länsimaissa, joissa vastustetaan henkeen ja vereen muiden kulttuurien järjestettyjä ja pikaisesti solmittuja avioliittoja, jossa nainen tai tyttö vain luvataan miehelle, niin sitten kuitenkin toteutetaan tämmöisiä "sokkona naimisiin" -vihkimisiä. Vieläpä viihdemielessä.
Eihän tuossa mitään, kun nämä ovat vapaaehtoisesti mukana ja ovat aikuisia ihmisiä, mutta se on outoa, että naisia kehotetaan Avamaan haarat oli mies itseään kiinnostava tai ei. Nainen syyllistetään ja haukutaan, jos mies ei kelpaa. Sitä minä pidän outona.
Tai eihän Annaa kyllä kukaan tuosta syyllistä, mutta eipä Hai ole läheisyyttä itkenytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Jenni on tosiaan petuspositiivinen. Kaikkien miestensä kanssa ottanut tuon niin positiivisen äidin roolin haukkuen kaikki miehen tekemiset ja miehet.
Jenni on aika kana, varsinkin miehiin liittyen. Pidän kuitenkin Jennistä, olen samaa mieltä peruspositiivisuudesta. Veikkaan tosin, että osaa olla aika ilkeä ja tiukkis sille tuulelle sattuessa.
Parisuhteessa Jenni voisi olla aika paha tuon siivousintoilun kanssa :D Vaikuttaa itsekin tiedostavan jollakin tasolla, että överiksi menee. Sitä en tiedä, osaako lopulta hillitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa tuo kerrankin ihan ajatuksen kanssa! Täällä ei voi "pohtia" ääneen vihja
Jankuti jankuti. 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävästi Jyrki sätkyili seinälaitteessa lyhyine raajoineen.
Mitä?! Hänhän oli tosi hyvässä kunnossa siinä. Ei onnistu tuo liike, ellei ole säännöllisesti ja pitkään treenannut.
Et sitten myöhemmässä jaksossa noteerannut, että asiantuntijoista Hanna sanoi, että Matin ei pidä tilanteesta syyttää itseään
Vierailija kirjoitti:
Emme tiedä mitä karmeuksia siellä on tapahtunut joten typerää pilkata Tainan "karkuun luikkimisesta"
Here we go again.
""Hauskinta" tässä Tainan karkuun luikkmisessa on se hänen oma kuivailu itsestään ja siinä yhteydessä toive, että tuleva kumppani ei luovuta kesken :D"
Mäkin olisin Tainan kohdalla juossut karkuun