Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mainitsen Tinderissä että olen lääkäri, niin onko se turn on vai turn off?

Vierailija
25.08.2024 |

Muut speksit on ns. kunnossa tai jopa tapissa. Naamakomeutta ei ole kyllä suotu eli baaritiskikarismaa ei oikein ole. Naiset jotka kiinnostavat eivät ole kiinnostuneet tutkimaan löytyykö kemiaa tms.

Muualla elämässä olen päätynyt eripituisiin ja -luonteisiin suhteisiin huomattavan kauniidenkin naisten kanssa, joten lärvi ei ole olut este.

En hae vakavaa seurustelusuhdetta.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä lääkärileikit kiinnosta.

Vierailija
2/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kysymyksiä. Tietenkin se on joillekkin turn off ja  joillekkin turn on.  Mikään asia ei ole turn on eikä  turn off  kaikkien mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin tiukka sixpack: Jos laitat siitä show off kuvan niin monelle turn off. Mutta jos vilahtaa jossain luontevassa aktiviteetissa, jossa ollaan iho paljaana (rantalenttis, surffaus tms.) niin on turn on.

Vierailija
4/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kyllä myöntää että lääkäri ei ammattina ole omaan makuun yhtään seksikäs. Lääkäristä tulee mieleen sellainen analyyttinen ja intohimoton, ehkä jopa kylmä tyyppi, joka viettää päivänsä eritteiden ja sairauksien keskellä, ja mun kehoa katsellessaan analysoi luomiani ihosyöpäriskin kannalta. En näkisi itseäni seksisuhteessa lääkärin kanssa. 

Vierailija
5/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tarjota kuin petitouhuja, niin mitä väliä.

Vierailija
6/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on naiselle, joka etsii sinusta taloutensa tukipilaria.

7/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä kävin treffeillä nelikymppisen lääkäri miehen kanssa, oli hän kovin ujon oloinen eikä hän edes halunnut mennä ravintolaan syömään kun häntä kuulemma ahdistaa syödä ravintolassa, joten mentiin sitten kahvilaan, jossa hän otti pelkän kaakaon 

Vierailija
8/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo taas.

Vierailija
9/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo taas.

Ei ole provo. Pelkällä naamakuvalla ja kivalla tekstillä (niitähän voi satuilla miten lystää) mietin mitä faktoja kannattaa laittaa ilmoitukseen. Ne asiat jotka elävässä elämässä näyttävät parinvalinnassa vetovoimaa lisäävältä tyrmätään, jos niitä esitetään tinderissä.

En oikein ymmärrä tätä. Kiva naama ja tarinat mitkä voi kuka tahansa vetästä hatusta kivasta luonteestaan ja siitä miten on juuri sinunkaltaisen rohkean sielun kohtaamisesta kiinnostunut (jos siirrytään privaviesteihin) riittää?

Vierailija
10/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
11/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon perässä oleville ihmisille ei kannata syöttejä laittaa. 

Vierailija
12/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän seksin merkeissä ei ole turn off.

Vierailija
13/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo taas.

Ei ole provo. Pelkällä naamakuvalla ja kivalla tekstillä (niitähän voi satuilla miten lystää) mietin mitä faktoja kannattaa laittaa ilmoitukseen. Ne asiat jotka elävässä elämässä näyttävät parinvalinnassa vetovoimaa lisäävältä tyrmätään, jos niitä esitetään tinderissä.

En oikein ymmärrä tätä. Kiva naama ja tarinat mitkä voi kuka tahansa vetästä hatusta kivasta luonteestaan ja siitä miten on juuri sinunkaltaisen rohkean sielun kohtaamisesta kiinnostunut (jos siirrytään privaviesteihin) riittää?

Öh, en ymmärrä logiikkaasi. Jos etsitään aviomiestä, niin lääkäri varmasti on plussaa. Asiallinen työ, älyä, hyvät tulot. Mutta jos tarjoat pelkkää satunnaista seksiseuraa, niin ei voi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa lähtökohtaisesti älykäs mies, joka kuitenkin haluaa vain naida, on creepy.

Vierailija
14/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ehdoton EI. M40

Vierailija
15/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselleni ei lääkärin ammatti ole sinänsä turn off eikä myöskään turn on, mutta siinä mielessä suhtaudun hiukan varauksella, että pidän todennäköisenä, että ei ehkä olla ihan samalla aaltopituudella. En tiedä miksi.. Toisaalta kun yhden tutun naisen mies on lääkäri, on sitä kautta nähnyt vierestä, miten perheen elämä pyöriii täysin miehen päivystysvuorojen ja muutenkin miehen työn ehdoilla, ja ainakaan se lääkäri ei vaikuta olevan helpoin mahdollinen kumppani. Itselleni ei tämäntyyppinen sovi, mutta tuo toki on vain yksi henkilö, en yleistä kaikkiin. 

Tuossa sinun tapauksessasi homma kaatuisi siihen, että ilmeisesti etsit irtopanoja. Ja jos et kerro profiilissasi mitään kiinnostavaa, ei kyllä kiinnostaisi muutenkaan. Minua kiinnostaa miehen arvomaailma, ajattelutavat, kiinnostuksenkohteet, elämäntyyli, yms. 

Vierailija
16/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jäit kiinni valheesta jo nyt. Jos yrität inttää olevasi lääkäri, sut tajutaan harhaiseksi sekopääksi, ja se on hyvä.

Miten jotkut viitsii kahlata tinderissä etsimässä helmeä tällaisen kuonan seasta?

Vierailija
17/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla se, joka tekee vääriä päätöksiä ja hoitajat pelastavat sinut. Tai se jykeväleukainen amerikkalainen plastiikkakirurgi, joka saa talon päiväpalkalla.

Ei voi ihastua ammattiin. Ainakaan minä.

Vierailija
18/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh, en ymmärrä logiikkaasi. Jos etsitään aviomiestä, niin lääkäri varmasti on plussaa. Asiallinen työ, älyä, hyvät tulot. Mutta jos tarjoat pelkkää satunnaista seksiseuraa, niin ei voi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa lähtökohtaisesti älykäs

Mulle ei ole plussaa. Mä olen pelkkä duunari. Ei lääkäri huoli tällaista.

Vierailija
19/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se o OFF

Vierailija
20/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo taas.

Öh, en ymmärrä logiikkaasi. Jos etsitään aviomiestä, niin lääkäri varmasti on plussaa. Asiallinen työ, älyä, hyvät tulot. Mutta jos tarjoat pelkkää satunnaista seksiseuraa, niin ei voi vähempää kiinnostaa. Itse asiassa lähtökohtaisesti älykäs

Olen eri, mutta itselläni ei ole kumppanilla/puolisolle olennaisina kriteereinä asiallinen työ ja hyvät tulot. Älykkyys toki on plussaa. Mutta noin muuten etsin ihan toisenlaisilla kriteereillä ja otan mieluummin vaikka pienituloisen, jos hänen kanssaan synkkaa paremmin ja ollaan enemmän samanhenkisiä. Koska itse halusin lapsia, minulle oli myös tärkeää se, että kumppani halusi jakaa lastenhoitovastuun, käyttää osan perhevapaista ja että hänellä oli paljon aikaa perheelle ja lapsille. Onko lääkäri tällainen? Itse halusin miehen, joka mieluummin laittaa työn joustamaan perheen takia eikä perheen joustamaan työn takia. Tunnen yhden perheen, jossa mies on lääkäri, ja siinä ainakin perhe joustaa koko ajan lääkärin työn vuoksi, jopa asuinpaikka on valittu lääkärimiehen helpon työmatkan perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi