Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mainitsen Tinderissä että olen lääkäri, niin onko se turn on vai turn off?

Vierailija
25.08.2024 |

Muut speksit on ns. kunnossa tai jopa tapissa. Naamakomeutta ei ole kyllä suotu eli baaritiskikarismaa ei oikein ole. Naiset jotka kiinnostavat eivät ole kiinnostuneet tutkimaan löytyykö kemiaa tms.

Muualla elämässä olen päätynyt eripituisiin ja -luonteisiin suhteisiin huomattavan kauniidenkin naisten kanssa, joten lärvi ei ole olut este.

En hae vakavaa seurustelusuhdetta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai, naisille status ja raha on tärkeintä. 

Vierailija
22/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene h uoriin. Missä vaiheessa ja kenen toimesta tämä parittelun ja siitossimulaatioiden etsiminen tavallisista naisista on normalisoitu? Suurin osa deittiapplikaatioissa pyörivistä miehistä etsii

****ILMAISSEKSIÄ****

eli prostituutiopalveluja ilman rahanvaihtoa

Ketään naista ei kiinnosta irtopano jonkun randomin kanssa, ellei ole huumattu (esim. Alkolla) tai mies on maailmanluokan adonis. Jos et ole edes komea, niin mitä hemmettiä kuvittelet sen lääkäriyden tuovan sinulle muuta, kuin rahaa? Ja mitä voit sillä rahalla tehdä:

MENNÄ H UORIIN

Jättäkää tavalliset naiset rauhaan ahdistelulta ja seksipakotukseltanne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tottakai, naisille status ja raha on tärkeintä. 

? Perhe hyötyy siitä, että tulonhankkijalla on hyvä palkka ja atvostettu asema. Ap sanoo että etsii p i l l u a. Pillu ei hyödy ap:n ammatista yhtään mitään, ellei ole maksullinen

Vierailija
24/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynekologi ja psykiatri on turn off. Hammaslääkäri hyödyllisin Friend with benefit.

Vierailija
25/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gynekologi ja psykiatri on turn off. Hammaslääkäri hyödyllisin Friend with benefit.

Psykiatri ei ole lääkäri. 

Vierailija
26/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo taas.

Ei ole provo. Pelkällä naamakuvalla ja kivalla tekstillä (niitähän voi satuilla miten lystää) mietin mitä faktoja kannattaa laittaa ilmoitukseen. Ne asiat jotka elävässä elämässä näyttävät parinvalinnassa vetovoimaa lisäävältä tyrmätään, jos niitä esitetään tinderissä.

En oikein ymmärrä tätä. Kiva naama ja tarinat mitkä voi kuka tahansa vetästä hatusta kivasta luonteestaan ja siitä miten on juuri sinunkaltaisen rohkean sielun kohtaamisesta kiinnostunut (jos siirrytään privaviesteihin) riittää?

Tietysti kerrot sellaiset asiat, mitkä sinusta ovat olennaisia ja joiden perusteella toivot muiden kiinnostuvan sinusta. Jos haluat "houkutella" niitä naisia, joille lääkärin ammatti on turn on, sitten kerrot olevasi lääkäri. Yksinkertaista. Naisilla ei edelleenkään ole kollektiivitajuntaa, vaan ollaan ihan yksittäisiä ihmisiä, joilla on erilaisia mieltymyksiä. 

t. Eri

Vierailija
27/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosuhteissa ei sillä toisen ammatilla ole mitään merkitystä. Vain fyysisellä vetovoimalla on merkitystä.

Vierailija
28/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kysymyksiä. Tietenkin se on joillekkin turn off ja  joillekkin turn on.  Mikään asia ei ole turn on eikä  turn off  kaikkien mielestä. 

Oikeassa elämässä noin. Palstamiehillä ei. Heidän mielestään kaikki naiset ovat samanlaisia. Sitten toisaalta omituista, että koska ap:n mielestä kaikki naiset ovat samalaisia, hän ei kuitenkaan itse kykene päättämään, onko lääkärimies turn on vai off. Yleensähän palstamies tulee suoraan kertomaan, kuinka jokainen nainen pitää näyttelijästä X ja laulajasta Y. 

Vierailija
29/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo taas.

Ei ole provo. Pelkällä naamakuvalla ja kivalla tekstillä (niitähän voi satuilla miten lystää) mietin mitä faktoja kannattaa laittaa ilmoitukseen. Ne asiat jotka elävässä elämässä näyttävät parinvalinnassa vetovoimaa lisäävältä tyrmätään, jos niitä esitetään tinderissä.

En oikein ymmärrä tätä. Kiva naama ja tarinat mitkä voi kuka tahansa vetästä hatusta kivasta luonteestaan ja siitä miten on juuri sinunkaltaisen rohkean sielun kohtaamisesta kiinnostunut (jos siirrytään privaviesteihin) riittää?

Koska itse halusin lapsia, minulle oli myös tärkeää se, että kumppani halusi jakaa lastenhoitovastuun, käyttää osan perhevapaista ja että hänellä oli paljon aikaa perheelle ja lapsille. Onko lääkäri tällainen?

Joku keikkalääkäri ehkä on. Hehän tekevät päivän tai pari viikossa töitä kymppitonnin liksalla. Tosin voi olla, ettei heitäkään lapsiperhearki kiinnosta vaan esim. golf tai matkustelu. 

Vierailija
30/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lääkäri.

Vierailija
31/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Off on. Tietty ajatus siitä tulee, että asia on pakko mainita. 

Vierailija
32/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haisup.llut tulevat heti luoksesi.

Vierailija
33/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit siis valehdella?

Vierailija
34/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolasit juuri itsesi.

Vierailija
35/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit EIVÄT käytä anglismeja!

Vierailija
36/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse asiassa lähtökohtaisesti älykäs mies, joka kuitenkin haluaa vain naida, on creepy."

Ööö... jos sitoutumishaluton älykäs mies haluaa vain seksiä, hän on creepy? Entä jos sitoutumishaluton nainen haluaa vain naida?  Mikä hän sinun arvo- ja ajatusmaailmassasi? H...a?

Vierailija
37/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnon, ainakin minulle.

Vierailija
38/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet gyne se on iso plussa, mutta vain jos lopetat muiden naisten värkkien sörkkimisen ja keskityt miehiin. Muuten tarttuuko seksitaudit lääkäriin, joka joutuu vaikka kuppaista hoitamaan?

Vierailija
39/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei työpaikkaa profiiliin. Mä oon varhaiskasvatusalalla, mutta mun työpaikka ei määritä mua mitenkään henkilönä. Mä käyn töissä, jotta saan elätettyä itseni, ja vapaa aikani käytän miten itse haluan mielenkiinnon kohteiden parissa. 

Mulle turn off, jos ihminen kertoo itsestään ja esittelee itsensä työnsä kautta. Ellei sitten ole intohimoinen kivien tutkija ja pysty tienaamaan sillä omalla mielenkiinnon kohteellaan.

Ansaintakeinon kertominen itseään esitellessä on tylsää ja persoonatonta.

Vierailija
40/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn on! Älyttömän seksikäs ammatti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän