Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mainitsen Tinderissä että olen lääkäri, niin onko se turn on vai turn off?

Vierailija
25.08.2024 |

Muut speksit on ns. kunnossa tai jopa tapissa. Naamakomeutta ei ole kyllä suotu eli baaritiskikarismaa ei oikein ole. Naiset jotka kiinnostavat eivät ole kiinnostuneet tutkimaan löytyykö kemiaa tms.

Muualla elämässä olen päätynyt eripituisiin ja -luonteisiin suhteisiin huomattavan kauniidenkin naisten kanssa, joten lärvi ei ole olut este.

En hae vakavaa seurustelusuhdetta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et hae vakavaa suhdetta, voit kertoa olevasi lääkäri. Bling bling misut villiintyy. Saat seuraa. 

Jos haet vakavaa, kerro vasta myöhemmin olevasi lääkäri. Potentiaaliset naiset kiinnostuvat sinusta, oli ammattisi mikä tahansa. Määrä voi olla pienempi, mutta sitäkin laadukkaampi. Joku voi jopa pelästyä, ettei voi valtavissaan deittailla lääkäriä. Ajattelee, että ei kelpaa. 

Vierailija
42/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et hae vakavaa suhdetta, voit kertoa olevasi lääkäri. Bling bling misut villiintyy. Saat seuraa. 

Jos haet vakavaa, kerro vasta myöhemmin olevasi lääkäri. Potentiaaliset naiset kiinnostuvat sinusta, oli ammattisi mikä tahansa. Määrä voi olla pienempi, mutta sitäkin laadukkaampi. Joku voi jopa pelästyä, ettei voi valtavissaan deittailla lääkäriä. Ajattelee, että ei kelpaa. 

Vakavissaan, AC kämmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ois mitään merkitystä tuolla asialla, jos kevytsuhdetta etsisin. Sellaiseen ottaisin mahdollisimman kivan, luotettavan ja hyvännäköisen. Vakavampaan suhteeseen noiden ominaisuuksien lisäksi sitten pitäisi vielä jokusen kynnyskysymyksen täyttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän