Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Airbnb sisäänkirjautuminen, tykkäätkö enemmän itsepalvelusta vai että joku on vastassa?

Vierailija
25.08.2024 |

.

Pidän enemmän itsepalvelusta

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole paljoa käyttänyt AirBnB:tä, mutta itsepalvelu sopii mulle. Riittää, kun tietää tarvittaessa saavansa yhteyden vuokraajiin ja että asunnosta löytyy tarvittavat ohjeistukset esim. kansioon kerättynä samaan tapaan kuin vuokramökeissä on usein tapana.

Vierailija
22/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että näytetään missä kaikki tavarat ovat, miten kodinkoneet toimivat ja  minne pitää viedä roskat eli kaikki perusjutut ettei itse tarvitse alkaa niitä pähkäillä. Lisäksi haluan yleensä tietoa julkisesta liikenteestä, missä lähimmät pysäkit ja onko lähistöllä ravintoloita. 

Kuulostat hankalalta asiakkaalta. Etkö osaa lukea ohjeista noita perusjuttuja? Tai googlettaa ravintoloita?

Tietysti osaan googlettaa, mutta mukava olisi saada henkilökohtaisia suosituksia. Toisekseen miksi tuhlata aikaa ohjeiden lukemiseen, kun vuokraaja ne voi ihan itse kertoa ja näyttää. Ei ainakaan voi sitten syyttää, että on väärin koneita käytetty, jos joku kone jostain syystä hajoaa. Ihan vaan itsepuolustusta. Olen erittäin hyvä asiakas ja saanut aina kiitokset loman jälkeen, kun asunnosta on pidetty erittäin hyvää huolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että näytetään missä kaikki tavarat ovat, miten kodinkoneet toimivat ja  minne pitää viedä roskat eli kaikki perusjutut ettei itse tarvitse alkaa niitä pähkäillä. Lisäksi haluan yleensä tietoa julkisesta liikenteestä, missä lähimmät pysäkit ja onko lähistöllä ravintoloita. 

Kuulostat hankalalta asiakkaalta. Etkö osaa lukea ohjeista noita perusjuttuja? Tai googlettaa ravintoloita?

Sinustako olen hankala, jos kysyn missä sulakkeet ovat tai mistä katkaistaan päävesihana, jos tiskikone alkaakin vuotaa. Missä ovat sammitusvälineet tulipaloa varten jne... 

Ihan perusjuttuja, joita ei yleensä kirjata ylös mihinkään. Kyllä se on vuokraajan etu, että asikas kysyy kaikki asiat mahdollisimman tarkkaan. 

Vierailija
24/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan saapumisaikani ja aina sen verran laitan myöhäisemmäksi että olen jo silloin paikalla.  En odotuta asunnon omistajaa ja pidän siitä että on paikalla jos viivyn pitempään. Korkeintaan parin yön pysähdyksissä yhdentekevää. 

Vierailija
25/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuokraisin asuntoani, niin haluaisin itse olla paikan päällä antamassa ohjeet, kun nykyään on kaikenlaisia uusavuttomia, joille yksinkertaisetkin asiat ovat vaikeita. 

Vierailija
26/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelu sinänsä ok, mutta useamman kerran on käynyt niin, ettei koodi toimi, väärä koodi tai koodi jää tulematta.

Itselleni käynyt myös niin ettei koodit toimi. Nykyään jos vuokraajan palautteissa pari kertaa maininta asiasta niin ohitan asunnon. 

Vierailija
27/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua olla tekemisissä airbnb hostin kanssa naamatusten, siitä tulee vaan jotenkin outo fiilis. Oksettaa ajatuskin että joku majatalon emäntää larppaava innokas täti odottaa vastassa kun haluan vaan heittää housut jalasta ja käydä tulopaskalla. Ei mua vois vähempää kiinnostaa nähdä jonkun velkavipu-asuntosijoittajan naamaa tai jutella sellaisen kanssa. Pidä ne chattiviestitkin minimissä kiitos, tee niin hyvät valmiit ohjeet ettei tarvitse kysellä mitään. Enkä tarvitse paikallisasiantuntemustasi, osaan käyttää googlea, tripadvisoria ja somea ihan itse.

Vierailija
28/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako olen hankala, jos kysyn missä sulakkeet ovat tai mistä katkaistaan päävesihana, jos tiskikone alkaakin vuotaa. Missä ovat sammitusvälineet tulipaloa varten jne... 

Ihan perusjuttuja, joita ei yleensä kirjata ylös mihinkään. Kyllä se on vuokraajan etu, että asikas kysyy kaikki asiat mahdollisimman tarkkaan. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta vaikutat todellakin ihan helvetin hankalalta persoonalta. Sulakkeet ja päävesihana, voi jeesus.

Vierailija
29/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vuokraisin asuntoani, niin haluaisin itse olla paikan päällä antamassa ohjeet, kun nykyään on kaikenlaisia uusavuttomia, joille yksinkertaisetkin asiat ovat vaikeita. 

Minä haluaisin nähdä ihan vaan ketä tyyppejä sinne asuntoon tulee, jos asunnon pistävätkin säpäleiksi ja ovat jotenkin valenimellä asunnon vuokranneet. Olisi ainakin tietoa miltä tyypit näyttävät. 

30/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelu on kätevin, koska matkustaessa on vaikea arvioida tarkkaa tuloaikaa. Ei tarvitse säätää, vaikka olisikin tunnin tai pari arvioitua myöhässä.

Ei kai tuossa ole mitään säätämistä, kun laittaa vaan viestin suurinpiirtein milloin on tulossa. Olen yleensä laittanut viestin sitten lentokentältä, että lähden nyt kohti majoitusta. 

Yleensä matkustamme autolla.

No helposti osaatte arvioida, että olette nyt noin tunnin kuluttua perillä. 

Just. Eli jos matkalle sattuu joku kiva juttu mihin ois mukava pysähtyä niin en voi ku pitää ajatella jonkun tuntemattoman aikatauluja, raskasta! 

Vierailija
31/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole tuo jolle vastasit, mutta vaikutat todellakin ihan helvetin hankalalta persoonalta. Sulakkeet ja päävesihana, voi jeesus."

Miksi olen hankala, jos haluan ettei vuokraajan asuntoon ehdi tulla mitään vahinkoa? Sun kotona ei ilmeisesti ole koskaan tapahtunut vesivahinkoa, jolloin päävesihana on pitänyt kiireellisesti laittaa kiinni, kun putket on alkanut vuotaa? 

Olen siis hankala, kun ajattelen vuokraajan etua? 

Vierailija
32/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu. Helpoin molemmille. 

Vierailija
33/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole tuo jolle vastasit, mutta vaikutat todellakin ihan helvetin hankalalta persoonalta. Sulakkeet ja päävesihana, voi jeesus."

Miksi olen hankala, jos haluan ettei vuokraajan asuntoon ehdi tulla mitään vahinkoa? Sun kotona ei ilmeisesti ole koskaan tapahtunut vesivahinkoa, jolloin päävesihana on pitänyt kiireellisesti laittaa kiinni, kun putket on alkanut vuotaa? 

Tämän on pakko olla trolli. 😂 Lankesin ansaasi.

Vierailija
34/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Kotona on käynyt vesi- ja tulipalovehinko ja sen jälkeen asioita alkanut miettiä eri kannalta. Sulla ei varmaan ole koskaan ollut omistusasuntoa? 

Vierailija
35/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä hullulta, jos haluaa varmistaa perusvarotoimet, niin sitten on trolli? Onko porukat nykyään noin huoletonta porukkaa omaan ja toiseen asuntoon liittyen? 

Vierailija
36/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä hullulta, jos haluaa varmistaa perusvarotoimet, niin sitten on trolli? Onko porukat nykyään noin huoletonta porukkaa omaan ja toiseen asuntoon liittyen? 

Ei mulla itellänikään ole tietoa että missä kerrostaloasuntoni vesisulku on

Vierailija
37/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla itellänikään ole tietoa että missä kerrostaloasu

Oisko aika ottaa selville? Mulla on lämminvesihana kylppärissä ja kylmävesihana kellarissa. 

Vierailija
38/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu on ok, mutta minulle on tärkeää, että saan jollakin tavalla yhteyden majoitusyritykseen/henkilöön mikäli ilmenee ongelmia/kysymyksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi