Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Airbnb sisäänkirjautuminen, tykkäätkö enemmän itsepalvelusta vai että joku on vastassa?

Vierailija
25.08.2024 |

.

Pidän enemmän itsepalvelusta

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys juontaa juurensa siihen kun en oikeastaan enää jaksaisi odotella vieraita ja suunnitella elämääni heidän aikataulujen mukaan. JOtenkin ajattelin alussa, että henkilökohtainen ote olisi kiva, mutta ehkäpä kokeilen tuota itsepalvelua

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan airbnb asuntoja ja erityisesti häikäilemätöntä firmaa, enkä koskaan majoitu niihin enää.

Vierailija
4/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan airbnb asuntoja ja erityisesti häikäilemätöntä firmaa, enkä koskaan majoitu niihin enää.

Miksi inhoat?

Vierailija
5/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että joku on vastassa ja voi kysyä kaikesta siinä samalla. 

Vierailija
6/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu on kätevin, koska matkustaessa on vaikea arvioida tarkkaa tuloaikaa. Ei tarvitse säätää, vaikka olisikin tunnin tai pari arvioitua myöhässä.

Vierailija
7/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelu on kätevin, koska matkustaessa on vaikea arvioida tarkkaa tuloaikaa. Ei tarvitse säätää, vaikka olisikin tunnin tai pari arvioitua myöhässä.

Ei kai tuossa ole mitään säätämistä, kun laittaa vaan viestin suurinpiirtein milloin on tulossa. Olen yleensä laittanut viestin sitten lentokentältä, että lähden nyt kohti majoitusta. 

Vierailija
8/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa ole mitään säätämistä, kun laittaa vaan viestin suurinpiirtein milloin on tulossa. Olen yleensä laittanut viestin sitten lentokentältä, että lähden nyt kohti majoitusta. 

Yleensä matkustamme autolla.

Vierailija
9/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helposti osaatte arvioida, että olette nyt noin tunnin kuluttua perillä. 

Vierailija
10/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloaika voi muuttua vaikka viimeisen sadan kilometrin aikana oleellisesti, joten vuokraaja joutuu turhaan päivystämään. Jos asunnon käyttöohjeistus on kunnossa, emme tarvitse kädessä pitelijöitä kertomaan miten kaikki toimii.

Vierailija
11/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että näytetään missä kaikki tavarat ovat, miten kodinkoneet toimivat ja  minne pitää viedä roskat eli kaikki perusjutut ettei itse tarvitse alkaa niitä pähkäillä. Lisäksi haluan yleensä tietoa julkisesta liikenteestä, missä lähimmät pysäkit ja onko lähistöllä ravintoloita. 

Vierailija
12/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys juontaa juurensa siihen kun en oikeastaan enää jaksaisi odotella vieraita ja suunnitella elämääni heidän aikataulujen mukaan. JOtenkin ajattelin alussa, että henkilökohtainen ote olisi kiva, mutta ehkäpä kokeilen tuota itsepalvelua

ap

Sama toisinpäin. Pohjoisen reissulla oli aikataulu melkoisen muuttuva tekijä ja olihan ne melkoista viestittelyä ja sumplimista vuokraajan kanssa.

Vierailija
13/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa sitä, että majoittaja joutuu olemaan standby-tilassa odottelemassa viestiä, eikä voi suunnitella mitään muuta. Sun näkökulmasta siinä varmaan ei olekaan mitään säätämistä, mutta mietipä toista puolta

Vierailija
14/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloaika voi muuttua vaikka viimeisen sadan kilometrin aikana oleellisesti, joten vuokraaja joutuu turhaan päivystämään. Jos asunnon käyttöohjeistus on kunnossa, emme tarvitse kädessä pitelijöitä kertoma

Minä ainakin haluan palvelua samaan hintaan. Mitä sitten vaikka vuokraaja joutuukin odottamaan. 

Vierailija
15/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan, että näytetään missä kaikki tavarat ovat, miten kodinkoneet toimivat ja  minne pitää viedä roskat eli kaikki perusjutut ettei itse tarvitse alkaa niitä pähkäillä. Lisäksi haluan yleensä tietoa julkisesta liikenteestä, missä lähimmät pysäkit ja onko lähistöllä ravintoloita. 

Noin uusavuton vuokralainen olisi kyllä painajaismainen.

Vierailija
16/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelu sinänsä ok, mutta useamman kerran on käynyt niin, ettei koodi toimi, väärä koodi tai koodi jää tulematta.

Vierailija
17/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat hankalalta asiakkaalta. Etkö osaa lukea ohjeista noita perusjuttuja? Tai googlettaa ravintoloita?

Vierailija
18/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän tarkoittaa sitä, että majoittaja joutuu olemaan standby-tilassa odottelemassa viestiä, eikä voi suunnitella mitään muuta. Sun näkökulmasta siinä varmaan ei olekaan mitään säätämistä, mutta mietipä toista puolta

No mitä sitten? Vuokraaja itse on tuon vaihtoehdon valinnut, joten miksi ihmeessä miettisin asiaa hänen kannaltaan? Jos hänelle ei asia sovi noin, niin sitten hän laittaa pelkän itsepalvelun. 

Vierailija
19/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lähimarkettien tarjouskupongit keittiön pöydälle lajiteltuina, jotta ne on nopeampi käydä yhdessä läpi?

Vierailija
20/38 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelu sinänsä ok, mutta useamman kerran on käynyt niin, ettei koodi toimi, väärä koodi tai koodi jää tulematta.

Mulla mietinnässä "manuaalinen" juttu, eli ei ole koodia

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi