Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette halua tehdä lapsia tällaiseen maailmaan: te ette voi tietää, kuinka menestyneitä heistä olisi tullut.

Vierailija
24.08.2024 |

Kannattaisiko siis miettiä asiaa uudemman kerran?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän elämässä tiedä mitä radikaalia tule tapahtumaan ennemmin tai myöhemmin, joka tapauksessa Suomikin muuttuu paljon kun lapsia syntyy liian vähän, mitä se on sitten esim 40-50 v päästä. Sota voi tulla. 

Vierailija
62/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse niin menestynyt, etten tarvitse huollettavia kiitos vaan. Keskitypä Ap niihin omiin lapsiisi ja kärsi myös itse seuraukset siitä, että kaikki rahasi menevät heihin. Se että jollain tuntemattomalla palstalaisella menee hyvin illan lapsia eikä se edes aio hankkia niitä vaan nauttia menestyksestään ihan itse ei voi olla noin suuri kateuden aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on jo ylikansoittunut. Lopettakaa lasten tehtailu. Meitä on muutama miljardi liikaa. 

Suomalaisia vois olla 50 miljoonaa enemmän, täällä liikakansoitus ei ole ongelma, lähinnä muualla maailmassa, jos ihminen ei siellä saa edes ihmisarvoista elämää. 

Vierailija
64/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään lotonnut.

Vierailija
65/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs varten lapsia sitten saisi tehdä ellei omaksi iloksi? Pitäisikö olla joku korkeampi päämäärä? 

Simpukoiden vuoksi kyyneleet vuotavat mutta ei omasta itsekkäästä halusta tapettujen tuhansien sikiöiden vuoksi. Kumma juttu. On jakamaton ihmisarvo mutta ei kuitenkaan ole vaan saa lain mukaan tehdä hirveitä. 

Vierailija
66/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt lapsia tänne nykyisen maailman menon ja sodan alle. Säälin heitä joilla on. Koulukiusaamiset, voimakas päihteidenkäyttö jo alaikäisenä, lyhyt lapsuus, maailman raadollisuus sekä syrjäytyminen, mielenterveys ongelmat,  vääristynyt minäkuva, todellisuudesta irtautuminen feikkikuvineen someissa, kännykkä on osajatke kuin raajat, väkivalta, pelottava tulevaisuus sekä maailma, ilmastomuutokset, piakkoin tuleva sota.. Eivätkö nämä lapsilla painostajat ymmärrä että kohta eletään katastrofaalista aikaa ? Ei, koska vain alemman älykkyyden omaavat tehtailevat nykyään lapsia.

Lasten tekeminen on itsekästä. Tehdään vain omaksi iloksi, lapsen hyvän elämän edellytyksistä piittaamatta. Vaikka usein veloja itsekkäiksi väitetään. 

Liian vähän syntyy lapsia Suomessa, no se tietää että tänne täytyy tulla ihmisiä muualta. Nyt on jo työvoimapulaa tietyillä aloilla. 

Vierailija
67/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekäs ja keskityn omassa elämässä menestymiseen kaikilla elämän osa-alueilla.

Vierailija
68/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä älykkäämpi nainen, sitä pienempi lapsiluku. Miksiköhän Pisa-tulokset ovat jyrkässä laskusuunnassa...

Vierailija
69/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissasi kuvittelet, että sulla on oikeus puuttua toisten valintoihin omasta kehosta ja elämästä? :DD

Jos vapaaehtonen lapsettomuuteni kiukuttaa jotakuta niin tehköön puolestani vaikka 10 lasta, mut mua ei kiinnosta pilata omaa elämääni tekemällä jotain mitä inhoan jo ajatuksen tasolla. Tiedän myös ettei mulla olis tarjota sille lapselle eväitä elämään, onhan tää Suomen ja maailman tilanne aika jäätävä.

Vaikka oiskin rahalliset puitteet ja muut kunnossa, ei lapsen kasvattaminen silti ole mikään piece of cake, vaan rankkaa hommaa. Ja siihen ei kaikista ole, tiedän myös ettei minustakaan.

Vierailija
70/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitini olisi pysynyt lapsettomana asiat olisivat paremmin. Ei olisi stressannut itseään niin paljon raha-asioilla kun pienestäkin palkasta olisi riittänyt itselle ihan hyvään elämään. Minua sen sijaan ärsyttää ettei kukaan opettanut raha-asioista, ei säästänyt tilille tai rahastoon kun olin lapsi, ei antanut aikaansa kun piti olla vain töissä, ei huolehtinut että mielenterveyteni pysyisi kasassa ja menestyisin elämässä edes kohtalaisesti. On mennyt pitkään kun kaikki on pitänyt opetella itse ja koittaa vain nostaa itsensä ylös. Harmi vain että vaikka kouluttauduin pidemmälle kuin äitini, nykyaikana se ei merkitse hyvää työtä, joten tässä ollaan nyt köyhempänä kuin äitini saman ikäisenä ilman kummempaa toivoa paremmasta. Ainakaan en toista kierrettä.

Vierailija
71/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä heistä? Mitä olisi tullut naapurin Erkistä, jota ei ole? 

Vierailija
72/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo on jo ylikansoittunut. Lopettakaa lasten tehtailu. Meitä on muutama miljardi liikaa. 

Suomalaisia vois olla 50 miljoonaa enemmän, täällä liikakansoitus ei ole ongelma, lähinnä muualla maailmassa, jos ihminen ei siellä saa edes ihmisarvoista elämää. 

Jos kaikki ihmiset kuluttaisivat maapallon resursseja yhtä paljon kuin suomalaiset, tarvisisimme useamman maapallon. Länsimainen elämäntyyli ei ole kestävä edes nykyisellä länsimaiden ihmismäärällä.

Vierailija
73/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ihmiset kuluttavat luonnonvaroja enemmän kuin monessa muussa maassa. 

Parempi olisikin ettei ihmisiä tehdä jatkuvasti lisää vaan parannetaan niiden jo olemassaolevien elinoloja missä nyt sitten ovatkaan. 

Vierailija
74/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomi tarvitsee paljon lisää nuoria miehiä tykinruoaksi sitten, kun itänaapuri taas hyökkää. Kannattaa hankkia lapsia. 

Vierailija
75/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin tietää. Minä olen ikäni ollut mielenterveysongelmainen ja siirtäisin vain traumojani täysin syyttömään lapseen ihan niinkuin vanhempani tekivät minulle. Eikä minusta tullut yhtään mitään.

Se, että saisin lapsia, tarkoittaisi myös että minun pitäisi harrastaa seksiä ja estyneenä en todellakaan tätä aio tehdä.

Vierailija
76/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität painostaa muita tekemään jotain, mitä eivät halua? Kuvittelet, että saisit tällä kommentilla jonkun muuttamaan mieltään? 

Kun joku kertoo ettei halua lapsia, se henkilö on luultavasti pohtinut asiaa perinpohjin ja on tullut tulokseen, että ei vain halua. 

Vierailija
77/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt lapsia tänne nykyisen maailman menon ja sodan alle. Säälin heitä joilla on. Koulukiusaamiset, voimakas päihteidenkäyttö jo alaikäisenä, lyhyt lapsuus, maailman raadollisuus sekä syrjäytyminen, mielenterveys ongelmat,  vääristynyt minäkuva, todellisuudesta irtautuminen feikkikuvineen someissa, kännykkä on osajatke kuin raajat, väkivalta, pelottava tulevaisuus sekä maailma, ilmastomuutokset, piakkoin tuleva sota.. Eivätkö nämä lapsilla painostajat ymmärrä että kohta eletään katastrofaalista aikaa ? Ei, koska vain alemman älykkyyden omaavat tehtailevat nykyään lapsia.

Lasten tekeminen on itsekästä. Tehdään vain omaksi iloksi, lapsen hyvän elämän edellytyksistä piittaamatta. Vaikka usein veloja itsekkäiksi väitetään. 

Liian vähän syntyy lapsia Suomessa, no se tietää

En ole tehnyt tänne lapsia työn raadollisuuteen elättämään ja maksamaan kovia veroja elättääkseen muita kotona sambaavia muuttolaisia. 

Vierailija
78/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö haluaisin lapsia tämmöiseen maahan, jossa ei enää julkispuolen sotekaan toimi?! Pelkkiä säästöjä, säästöjä ja vielä kerran säästöjä! Työpaikat vähenevät koko ajan, digitalisaatio jyllää entistä kovempaa ynnä muuta roinaa. Ei kiitos!

Vierailija
79/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahvia tekisi kovasti mieli.

Vierailija
80/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Ohisalolle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi