Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka ette halua tehdä lapsia tällaiseen maailmaan: te ette voi tietää, kuinka menestyneitä heistä olisi tullut.

Vierailija
24.08.2024 |

Kannattaisiko siis miettiä asiaa uudemman kerran?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka maailmantilanne olisi vakaa, en silti haluaisi lapsia, koska en vain halua niitä.

Vierailija
42/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä linja harmaita perustaapertajia. Aika pieni promillen mahdollisuus että seuraavalla polvella mikään olisi toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa erityislahjakkaat lapseni olisivat voineet vielä huonommin kuin minä eikä mitään mahdollisuutta löytää sopivaa partneria. Unohtakaa tuputus!

Tavisten lapset ja ne jotka jollain keskinkertaisuudellaan sopivat rahamaailmaan ovat niitä jotka täällä pärjäävät. Himot kuuluvat myös nykymaailmaan: rahan-, seksin- ja kunnianhimo yms. Ne eivät ole mitään jotka olisivat vieneet minun lapsiani eteeenpäin maailmassa.

Työkkäri teki minulle testin ja piti oikein saarnan kun kunnianhimoni oli = NOLLA!

Vierailija
44/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaihtaisin miellyttävän, vapaan elämäni kakkavaipan katkuun? Lapselliset tuntuvat hyvin usein vihaavan omaansa, mitä olen sivusilmällä heitä seurannut. 

Vierailija
45/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on, että kiusatuksi päätyisivät viimeistään alakoulussa kuin olisivat menestyviä.

Vierailija
46/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Samuel Putron erään biisin sanoitukset mieleen:

"En pojastani toivo julkkista tai suurta Helsingin herraa. Ne leikit ovat liian kierot, olen itse kerran ne nähnyt"

Vierailija
47/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli Samuel Putron erään biisin sanoitukset mieleen:

"En pojastani toivo julkkista tai suurta Helsingin herraa. Ne leikit ovat liian kierot, olen itse kerran ne nähnyt"

*Samuli

Vierailija
48/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tulee jos tulee rakkaussuhteeseen ja sopiville partnerille oli elämäntilanne ja tilanne mikä tahansa. Niitä ei suunnitella eikä niitä erityisesti ryhdytä hankkimaan omilla toimenpiteillä.

Oli oikein että ennen oli epätavallista harrastaa  jotain irtosuhteita. Kenen kelkkaan jouduit ja teit jotain ehkä tyhmää jostain ihan mielen fiiliksestä ilman että edes ajattelit mitään on jotakin mitä ei voi itselleen jälkeenpäin edes selittää, vaikka yrittää voi. Ehkä kemia on vaan ollut liian voimakas voima ja luonto hoitanut loput. Syytetään nyt sitten vaikka luontoa kun ei pystytä ymmärtämään. Osapuolia on kuitenkin aina kaksi.

Vierailija
49/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako papukaijamerkkiä saa jos lapsi menestyy ? Ap, missä muumisi ovat ?

Vierailija
50/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt lapsia tänne nykyisen maailman menon ja sodan alle. Säälin heitä joilla on. Koulukiusaamiset, voimakas päihteidenkäyttö jo alaikäisenä, lyhyt lapsuus, maailman raadollisuus sekä syrjäytyminen, mielenterveys ongelmat,  vääristynyt minäkuva, todellisuudesta irtautuminen feikkikuvineen someissa, kännykkä on osajatke kuin raajat, väkivalta, pelottava tulevaisuus sekä maailma, ilmastomuutokset, piakkoin tuleva sota.. Eivätkö nämä lapsilla painostajat ymmärrä että kohta eletään katastrofaalista aikaa ? Ei, koska vain alemman älykkyyden omaavat tehtailevat nykyään lapsia.

Vierailija
51/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ainoa asia mikä ratkaisee että kannattaa tehdä lapsi, on että jos hän menestyisi elämässä. Justiinsa juu.

Vierailija
52/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia tulee jos tulee rakkaussuhteeseen ja sopiville partnerille oli elämäntilanne ja tilanne mikä tahansa. Niitä ei suunnitella eikä niitä erityisesti ryhdytä hankkimaan omilla toimenpiteillä.

Oli oikein että ennen oli epätavallista harrastaa  jotain irtosuhteita. Kenen kelkkaan jouduit ja teit jotain ehkä tyhmää jostain ihan mielen fiiliksestä ilman että edes ajattelit mitään on jotakin mitä ei voi itselleen jälkeenpäin edes selittää, vaikka yrittää voi. Ehkä kemia on vaan ollut liian voimakas voima ja luonto hoitanut loput. Syytetään nyt sitten vaikka luontoa kun ei pystytä ymmärtämään. Osapuolia on kuitenkin aina kaksi.

Lapsia tulee jos tulee oli elämäntilanne mikä tahansa ja yhteiskunta hoitaa loput. Karmeaa holtittomuutta. 

Vierailija
53/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kannattaa tehdä vain jos kaksi ehtoa täyttyy: haluaa lapsen, siis lapsen itsensä takia, ei liittyen siihen mitä hänestä tulee isona ja sen lisäksi jos pystyy tarjoamaan taloudellisesti turvatun elämän, henkisesti tasapainoisen arjen.

Vierailija
54/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että lapsista tulisi menestyneitä mutta maailma ei ole enää menestys ja vielä vähemmän tulevaisuudessa. 

Vierailija
55/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta, joista kolme on ihan tavallisia pätkätyöläisduunareita yksi kehitysvammainen 

Vierailija
56/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä geeneillä sanoisin, ettei maailma ole menettänyt mitään.

Vierailija
57/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näillä geeneillä lapsista tule menestyneitä. Tarvitsee vain katsoa omaa ja vanhempien tekemistä, niin näkee millainen on lopputulos. Lastenkasvatus on kovaa työtä, että heistä saa kunnollisia ihmisiä, saati vielä menestyneitä. Vielä kun heikkolahjaiset geenit on sitä vastaan, niin parempi jättää tekemättä. 

Sama juttu. Itse olen tuurilla normaali mutta suvussa on aika monta erityislasta...

Vierailija
58/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt lapsia tänne nykyisen maailman menon ja sodan alle. Säälin heitä joilla on. Koulukiusaamiset, voimakas päihteidenkäyttö jo alaikäisenä, lyhyt lapsuus, maailman raadollisuus sekä syrjäytyminen, mielenterveys ongelmat,  vääristynyt minäkuva, todellisuudesta irtautuminen feikkikuvineen someissa, kännykkä on osajatke kuin raajat, väkivalta, pelottava tulevaisuus sekä maailma, ilmastomuutokset, piakkoin tuleva sota.. Eivätkö nämä lapsilla painostajat ymmärrä että kohta eletään katastrofaalista aikaa ? Ei, koska vain alemman älykkyyden omaavat tehtailevat nykyään lapsia.

Lasten tekeminen on itsekästä. Tehdään vain omaksi iloksi, lapsen hyvän elämän edellytyksistä piittaamatta. Vaikka usein veloja itsekkäiksi väitetään. 

Vierailija
59/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on jo ylikansoittunut. Lopettakaa lasten tehtailu. Meitä on muutama miljardi liikaa. 

Vierailija
60/82 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki lapsia kun itse en ole menestynyt. Paljon pienemmät mahdollisuudet että se lapsikaan olisi jos ei ole varaa tarjota sille kuin korkeintaan juuri sen verran että pysyy hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi