Te, jotka ette halua tehdä lapsia tällaiseen maailmaan: te ette voi tietää, kuinka menestyneitä heistä olisi tullut.
Kannattaisiko siis miettiä asiaa uudemman kerran?
Kommentit (82)
Oletpa y k s i n k e r t a i n e n
En ota riskiä, että mies lähtisi lätkimään tai että lapsesta tulisi narkomaani
No useimmista ei tule mitään sen kummempaa.
Homma kaatuu minun kohdallani jo pelkästään siihen, että olen maho.
Ihan sama vaikka tulisi kuinka menestynyt, pitää miettiä millä minä annan lapselleni ne parhaat eväät elämään ja tällä hetkellä maailman ja suomen tilanne on niin paska että en pysty lapselle mitään muuta kuin köyhyydessä elämistä tarjoamaan
Mikä mahtava oivallus, ap. Kuinka kauan mietit tätä?
Nii, se jää nyt selvittämättä 🤔😃
Mitä se sua häiritsee? Keskity sun omaan elämään.
Ajattelepa ap miten maailma olisi erilainen jos et jaksaisi vinkua jatkuvasti jostakin
Ei näillä geeneillä lapsista tule menestyneitä. Tarvitsee vain katsoa omaa ja vanhempien tekemistä, niin näkee millainen on lopputulos. Lastenkasvatus on kovaa työtä, että heistä saa kunnollisia ihmisiä, saati vielä menestyneitä. Vielä kun heikkolahjaiset geenit on sitä vastaan, niin parempi jättää tekemättä.
Lastenhankinta ei kannata. Miehet häipyvät 90% todennäköisyydellä ja sitten olet halveksittu yh, joka ei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tai psyko sarjamurhaaja
Kaikilla ihmisillä on oikeissa olosuhteissa mahdollisuus tulla psykopaatiksi. Jopa sinulla, minulla ja aloittajalla, eikä se katso ikää.
Kohtu poistettu parikymppisenä ei tarvitse miettiä
Miksi itsestäsi ei ole tullut mitään. 🤣
Jos tekee lapsia vain koska heistä saattaa tulla menestyneitä, niin silloin kannattaa ehkä miettiä uudemman kerran.
Kaikilla meillä on kuule rajoitteita!
Ei, en halua lapsia