Riiata ?
Laitoin nimipäivä onnittelut ystävälleni, joka sattuu olemaan nainen Kysyin samalla että mikä on hänen toinen ja kolmas nimensä. Kehuin että kaunis nimi mutta niin on nimen kantajakin.
Nainen laittoi viestiä että voisit useamminkin riiata.
Eikös riiata tarkoita iskemistä?
Ja kuka sitä sanaa enään käyttää alta 30vuotiasta 😅
Kommentit (34)
Se haluaa että piirität häntä ja voisin kuvitella että hän tuntee vetoa sinuun kun tuollaista heittää .
Luota omaan vaistoosi ja anna mennä. Kokeile. Heitä pieni flirtti ja katso miten käy 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Riiaaminen tarkoittaa iskemistä, liehittelyä ja hurmaamista. Vanhakantainen sana, mutta toisaalta kertoo ehkä hänen huumorintajustaan ja toisaalta myös laajasta sanavarastosta.
Se tarkoittaa seurustelua ja tapailua. Ei iskemistä ja liehittelyä, vaan sitä, kun jo ollaan yhdessä.
Mun ymmärrys on , että riiata tarkoittaa molempia eli seurustellaan, liehittelyä, hurmaamista. Vanha sana yritetään hurmata toista puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä kävin riiuureissuilla, joskus onnisti, joskus ei.
Se on iskemistä. Kun samaa ihmistä tapaillaan, se on riiaamista.
Riiata = iskeä tai sen esi astetta. Tuskin kaverille heittää tuollaista. Haluaa treffeille
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Riiaaminen tarkoittaa iskemistä, liehittelyä ja hurmaamista. Vanhakantainen sana, mutta toisaalta kertoo ehkä hänen huumorintajustaan ja toisaalta myös laajasta sanavarastosta.
Enemmän huumorintajusta kuin sanavarastosta, sillä minun käsitykseni mukaan riiaaminen on ho vähän pitemmällle edistynyttä toimintaa kuin iskemistä ja liehittelyä. Joka tapauksessa parisuhteeseen liittyvää.
Se on menoa nyt. Seuraavaksi ostamaan sormus.
Sanoisin että se on lihittelyä ennen parisuhdetta. Siihen kuuluu flirttailu, koskettelu ja mahdollisesti seksikin.
En ite ainakaan heitä tuollaisia kommentteja kaverille, jos en haluaisi siltä enemmän. Kysy sitä treffeille. 100% varmuudella lähtee
Ota takaraivosta kiinni ja suutele 😉 selviää nopeasti mikä on jutun juoni
M33
Riitta = seksuaalista kanssakäymistä tai siihen johtavaa toimintaa 😚
Kyllä.
Mun äiti käyttää riiata sanaa, hän on syntynyt 40-luvulla Helsingissä