Kysy mitä haluat mieheltä jonka vaimolla on vakkari
Olemme pitkään naimisissa ollut pari. Vaimolla on vakkari ja lähti eilen (pe) hänen mökilleen ja tulee huomenna (su) takaisin. Kysy mitä haluat jos tällainen kuvio kiinnostaa.
Kommentit (126)
Saako helena koivu lasten huoltajuuden?
Meillä kuvio on muutoin sama, mutta toisinpäin, miehellä on naisystävä. Minä ehdotin tätä. Ehkä 80% ajasta olen asian kanssa ok, mutta välillä kyllä ahdistaa.
Miten selviät ulosjäämisen tunteen kanssa? Vai tunnetko sitä edes? Oletko mustasukkainen vakkarin saamasta ajasta? Ajatteletko, että tilanteenne on pysyvästi tämä?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuvio on muutoin sama, mutta toisinpäin, miehellä on naisystävä. Minä ehdotin tätä. Ehkä 80% ajasta olen asian kanssa ok, mutta välillä kyllä ahdistaa.
Miten selviät ulosjäämisen tunteen kanssa? Vai tunnetko sitä edes? Oletko mustasukkainen vakkarin saamasta ajasta? Ajatteletko, että tilanteenne on pysyvästi tämä?
Toki joskus se kun vaimo lähtee vakkarinsa luokse aiheuttaa tuota ulos jäämisen tunnetta mutta kun mietin kuinka vaimoni saa nauttia naisellisuudestaan ja kokea myös jonkun muun tuottamaa kiihotusta ja mieli hyvää asia alkaa ennemminkin kiihottaa.
En ole mustasukkainen vakkarille siitä että saa aikaa vaimoltani, itse asiassa tunnen kiihotusta tms siitä kun tiedän että hän saa nauttia ja tuottaa nautintoa vaimostani,vaimolleni.
Uskon ja toivon että heidän homma jatkuu ja toimii.
Eli sinä et ole riittänyt naisellesi.
Mitä luulet tapahtuvan seuraavan kymmenen vuoden sisällä. Luuletko, että vaimo vaan jossain vaiheessa lopettelee tyytyväisenä suhteen?
Kertooko vaimo tapaamisen yksityiskohdat?
Vierailija kirjoitti:
Kertooko vaimo tapaamisen yksityiskohdat?
Kertoo aika kivasti, ei varmaankaan kaikkea. Kyselen itse aika paljon tapaamisesta.
Saatko itsekin hyvää seksiä kotona vai säästääkö vaimo sen vakipanolle ja kotona on pelkkää pikaseksiä harvakseltaan?
Vierailija kirjoitti:
Saatko itsekin hyvää seksiä kotona vai säästääkö vaimo sen vakipanolle ja kotona on pelkkää pikaseksiä harvakseltaan?
Saan todellakin hyvää seksiä ja tosi paljon. Vaimo on todella kiimainen ja seksiä on paljon. Kun tulee kotiin vakkarinsa luota on todella kiimassa edelleen ja pääsen usein nauttimaan hänen käytetystä pillusta.
Kuinka kauan vaimollasi on ollut vakkari?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan vaimollasi on ollut vakkari?
Pitkään on ollut. 10v+
Mitä olet viikonlopun aikan tehnyt kun vaikosi on ollut siellä mökillä?
Oletko kuullut mitään hänestä?
Vaimosi palattua panomatkaltaan; oletko heti valmis nuolemaan hänen vittuaan, vittua, jossa vielä haisee ja maistuu toisen miehen eritteet?
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi palattua panomatkaltaan; oletko heti valmis nuolemaan hänen vittuaan, vittua, jossa vielä haisee ja maistuu toisen miehen eritteet?
Kyllä,mutta pesun jälkeen. Jos olisi juuri naitu niin nuolen mieluusti ilman pesuakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet viikonlopun aikan tehnyt kun vaikosi on ollut siellä mökillä?
Oletko kuullut mitään hänestä?
Katsellut videoita ja runkannut.
Muutama viesti on tullut.
Minkä kokoinen penis sinulla on? Entä vakkarilla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla n 17 ja vakkarilla hieman pienempi mutta paksumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla n 17 ja vakkarilla hieman pienempi mutta paksumpi.
Käytkö itse vieraissa?
Vakkari, vaimo ja sinä- kimppakivaa...
Kiinnostaako?
Jos liityn juu t a lais iin, ottaako mohel moloni suuhun?