Onko teidän mielestä räsypokan pelaamisessa eroottinen lataus kun nainen ja mies kahdestaan pelaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ajatella sitä eroottisesti. Jos olisi eroottista latausta, niin kortit lentäisi nurkkaan ja repisitte vaatteet toistenne päältä.
Siinähän se juju piilee, että ne riisutaan hitaasti.
Tehokkaampaa viettelyä varsinkin naisille ja varatuille miehille, että ei saa heti. Siinä pelatessa halu herää ja kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Miksi lesbonaisella ja homomiehellä olisi eroottista latausta keskenään?
Emmä tiedä. Olen itse heteronainen ja pelannut räsypokkaa heteromiehen kanssa. Päädyimme petiin. Emme olleet sitä ennen harrastaneet seksiä keskenämme.
Näin siinä käy. Olko suuri yllätys?
Me pelaamme räsypokkaa yleensä kokoopanolla 2m+2n, mutta minimi on 2n+1m tai 2m+1n. Enemmänkin voi olla.
milkalaiset säännöt kysymysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Miksi lesbonaisella ja homomiehellä olisi eroottista latausta keskenään?
Emmä tiedä. Olen itse heteronainen ja pelannut räsypokkaa heteromiehen kanssa. Päädyimme petiin. Emme olleet sitä ennen harrastaneet seksiä keskenämme.
Näin siinä käy. Olko suuri yllätys?
Ei ollunna. Itse ehdotin miehelle peliä.
On eroottinen lataus. Ei kaikilla ole edes pokkaa ehdottaa tällaista.
Minusta se on esileikkiä kohta tapahtuvalle panemiselle!
Voisi laittaa vaatteita päälle sitä mukaan kun voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on esileikkiä kohta tapahtuvalle panemiselle!
Pääsitkö panemaan? Kumpi oli ekana nakuna?
Jos kahden kesken pelaa niin sehän on selvää esileikkiä eikä mitään muuta. Porukassa se voi olla semmoista (seksuaalissävytteistä) leikkiäkin.
Pitääkin ehdottaa miehelle tätä 🤔 tosin varmaan olisin alasti ennen kuin se on riisunut yhtään, mutta haitanneeko tuo.
No ei ole. Sen sijaan silloin kun miehet pelaavat porukalla, niin erotiikka on käsin kosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus yläasteella oli.
Jep, teinien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Sen sijaan silloin kun miehet pelaavat porukalla, niin erotiikka on käsin kosketeltavaa.
Aloituksessa oli käsittääkseni puhe heteroista, ei teistä homoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kahdestaan.
Nimenomaan on, normaaleilla heteroilla.
Luulin että olisi, mutta ei siinä ollutkaan. Kulli oli velttona, kun jouduin ottamaan bokserit pois ja naisella oli melkein kaikki vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olisi, mutta ei siinä ollutkaan. Kulli oli velttona, kun jouduin ottamaan bokserit pois ja naisella oli melkein kaikki vaatteet päällä.
Voi hitsi, hyvä peli meni hukkaan. harvoin käy noin. Etkö yrittänyt edistää asiaa ja riisua naisen vaatteita ? Minut mies otti syliin suudeltavaksi vastaavassa tilanteessa ja se sitten johtikin jo muuhun.
Itsehän onnistuisin viettelemään itseni, jos pelaisin yksin Pasianssia välillä vaatteita vähennellen. Olen ikisinkku ja olen kehittänyt sellaisen seksuaalisuuden, jossa kiihotun itsestäni ja esim. isoista raskaista tisseistäni. Päädyn aina näiden viettelyhetkien jälkeen hoitelemaan itseni, joskus raivokkaastikin. Todellakin, jos olisi joku alastomuutta lähenevä mies, päätyisi tilanne seksiin. En toki tuota peliä edes pelaisi kuin sellaisen miehen kanssa, josta pitäisin eroottisesti.
Kyllä on. Räsypokka on vähintään flirttiä, vakipareilla esileikkiä ja vakiintumattomilla (etenkin jos toinen on varattu) pidemmän kaavan kautta viettelyä. Jos ei heti mennä sänkyyn, niin ainakin se on mielessä.