Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas olen liikunnaopettaja yläkoulussa ja ensi viikolla alkaa cooperin testit.

Vierailija
24.08.2024 |

Yllätyksiäkin mahtuu joukkoon,viime vuonna eräs 16v poika juoksi 3600m.Mutta suurin osa ei enää edes jaksa juosta 12 minuuttia putkeen.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Liikunnaopettaja"? 

Ei ole äidinkielen opettaja

Vierailija
22/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän cooper ole vuosiin kuulunut opetussuunnitelmaan.

Niin? Opettajilla on vapaus opettaa.

Kyllä jossakin vaiheessa joutuu hankaluuksiin, jos kovin paljon sooloilee opsin vastaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ollut vapaaehtoinen jo ainakin 20 vuotta. 

Mitäh? Minä olin yläasteella 15 vuotta sitten, ja kyllä meidät ainakin laitettiin juoksemaan. Tai no, suurin osa ei kyllä jaksanut ottaa sitä tosissaan ja vain käveli koko sen ajan.

Vierailija
24/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ihmisillä oli varmana lapamatoja.

Mutta siis kyllä ollaan ongelmissa: 1) nuoret huonossa kunnossa ja aikuisena/vanhuksina sairaita ja 2) ei edes viitsitä juosta/yrittää, kun on niin epämukavaa

Vierailija
25/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jaahas" . Et ole.

Vierailija
26/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin lukiossa cooperissa 4200m.

Vierailija
27/92 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset