Minulla menee työttömänä liian hyvin.
Työssä käyvät ovat kateellisia koska minulla on rahaa säästössä ja velkaa ei ole. Työssä käyvillä on velkaa ulosotoissa ja tuntuu että ne arvostelee koko ajan kun voin tehdä lähes mitä vaan kivoja juttuja työttömänä. Käyn kalassa usein ja minulle on vene ja laitan kuvia facebookkiin että ollut mukava päivä kalassa niin muut on kateellisia. Aloitin säästämisen 15 vuotiaana ja olen säästänyt 25 vuotta. En voi sille mitään että olen fiksumpi enkä ole ostanut kallista asuntoa ja hienoja autoja. Fillarilla olen pärjännyt ja rahaa säästyy aina kun kulkee fillarilla.
Kommentit (21)
Hienoa, että et antanut periksi sosiaaliselle paineelle!
Kylläpä olet fiksu.
Olet varmaan fiksujen suvusta oleva palstamies, jonka fiksut sukulaisetkaan eivät koskaan ole tehneet töitä.
Sellaista se on, teillä fiksuilla.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet fiksu.
Olet varmaan fiksujen suvusta oleva palstamies, jonka fiksut sukulaisetkaan eivät koskaan ole tehneet töitä.
Sellaista se on, teillä fiksuilla.
Töitä on tehty. Olin sukulaisen firmassa 10 vuotta töissä.
Aloittaja on pelannut korttinsa oikein, hattu päästä!
Oma tavoite on päästä viisikymppisenä samaan asemaan.
Välilllä tuntuu sille, että maailman suurin rikkaus on mielenrauha ja se puuttu monelta.
Kaikestapa täällä kehuskellaan. Liekö jutut edes totta.
Käyn töissä mutta minulla ei ole velkaa ulosotossa. Velkaa on noin 6000€, omaisuutta sen verran että teen lyhyempää työpäivää.
En minä rikas ole mutta pärjään ja elän melko mukavasti kun muut joutuu ahertaa täysiä vielä että saavat pitää asuntonsa ja firmansa.
....ja varmaan saat p.....uakin joka päivä.
Minä olen pyrkinyt koko aikuisikäni samaan.Ikää on nyt 53 vuotta, eläkekertymä 2300€/kk ja omaisuutta ilman perintöjäkin 780.000€. Sitäkin on kohtapuoleen tulossa 500.000€.
Vaan siltikään en uskalla hypätä pois oravanpyörästä, vaikka veetuttaa käydä töissä. Kai se on ahneus, milkä pitää 6000€/kk hommissa vielä ainakin hetken.
Vierailija kirjoitti:
Persu provo.
Punavihreä kateus on musiikkia korville! 😀🎶
Onhan meillä täällä näitä kantasuomalaisiakin somppuja ihan omasta takaa. Ei teille kukaan ole kateellinen.
Minulla menee hyvin olen työtön. Jos joku näkee että menee hyvin niin sana levii eikä töitä saa sitten koska ei sellaista palkata jolla menee hyvin.
Tervemenoa tulevaisuuteen!
Toivottavasti et nauti minkäänlaista yhteiskunnan tukea etkä apua, elät vain niillä säästöilläsi. Se on reilua peliä. Muussa tapauksessa kätesi on siellä työssäkäyvien lompakossa.
Juu ei käy kateeksi. Ei mullakaan ole yhtään velkaa, mutta töissä käyn ja elätän itseni ja perheeni.
Mutta lopeta se facebookkaaminen. Se ei ole oikein miehen touhuja. Olettaen siis, että olet mies. Mutta tuossa suhteessa vähän akkamainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pyrkinyt koko aikuisikäni samaan.Ikää on nyt 53 vuotta, eläkekertymä 2300€/kk ja omaisuutta ilman perintöjäkin 780.000€. Sitäkin on kohtapuoleen tulossa 500.000€.
Vaan siltikään en uskalla hypätä pois oravanpyörästä, vaikka veetuttaa käydä töissä. Kai se on ahneus, milkä pitää 6000€/kk hommissa vielä ainakin hetken.
Alkaa olla semmonen ikä, että syöpä tms sairaus putkahtaa esiin.
Sama,mutta ei siitä kannata huudella.