Lue keskustelun säännöt.
" talo ei ole rekisterissä" . mitä tarkoittaa?
Kommentit (22)
Pari tonnia rintamamiestalon putkirempasta on vähän alakanttiin, tietysti jos kaiken mahdollisen tekee itse niin kyllä sitten. Itse kyllä katsoin sivusta säälin- ja mitäsminäsanoin- tunteiden vallassa yhden rintamamiestalon putkiremppaa. Käytännössä kaikki putket piti repiä auki rakenteista ja vaihtaa. Itse putkihan ei paljoa maksa mutta helvetisti työtä siinä oli.
Kellarisaunaa ei vedeneristetä? En antaudu juupas-eipäs- keskusteluun kun tämä näyttää olevan mielipideasia usein. Itse en kuitenkaan asuisi rintamamiestalossa, jossa kellariin on rakennettu lämmintä ja kosteaa tilaa ilman kunnollista tuuletusta ja vedeneristystä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
kommentoin näihin:
- putkiremontti omakotitalossa on jotain aivan muuta kuin kerrostalossa. Jos ite osaa vähääkään rempata, puhutaan ihan muutamasta tonnista, ei kymppitonneista. Vaivaa siitä toki on.
- kellarissa oleviin pesutiloihin ei edes pidä laittaa mitään vesieristystä tuon ikäisessä talossa (vaikka laki sitä uusiin rakennuksiin vaatiikin). Muuten voi seurata ongelmia, koska taloa ei ole rakennettu muutenkaan nykymääräysten mukaan. Talo on aina kokonaisuus, ei vain osiensa summa
- verhoilua koskeva pointti on ihan validi, se pitää tarkistaa