Olen mies ja en ole koskaan seurustellut. Onko tämä kuinka yleistä?
Olen elämässäni kerran harrastanut seksiä noin 20 vuotiaana. En ole koskettanut naista vuosiin ja viimeksi olen suudellut noin 20 vuotiaana. Olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö. Haluja minulla on kyllä, omaa kivaa minulla on lähes päivittäin.
Onko täällä muita jotka on jäänny yksin joko omasta tahdosta tai vastentahtoaan?
Kommentit (76)
Mulla on teoria pitkään yksinolleiden miesten kohdalla :
Heidän logiikkansa menee niin, että mitä pidempään on elämässään ollut yksin, sitä tasokkaampi nainen heidän pitää saada, jotta menetetyt vuodet ovat odotuksen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joten siksi tavismiehet jää ilman naisia.
Entäs ne tavisnaiset, kenen kanssa ne sitten on, ei kai niitä ylempiarvoisia miehiä riitä kaikille naisille?
Niinpä...
Montako vuotta siitä sun panokokeilusta nyt on kulunut?
Vaikka 5uomi on vanhojapoikia nurkat väärällään on suomimes katoamassa. ar
Valivalivali...mene baariin,kyllä löytyy!
Suostuisikohan joku äippä Teresa sun sussuksi ja äippähahmoksi?
Sinkkuus voi johtua monesta eri tekijästä. Voi olla vain yksi tekijä tai samassa ihmisessä monta tekijää.
Eipii on nyt kai tatinhakkaustuokiolla kun ei vastaa esitettyihin kyssäreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne tavisnaiset, kenen kanssa ne sitten on, ei kai niitä ylempiarvoisia miehiä riitä kaikille naisille?
Naiset jää ennemmin yksin kuin ottaa mielestään huonoa. Miehet tyytyy paljon helpommin ihan mihin sattuu naiseen.
Minua ei haittaa vaikka miehet kuolisi naisettomuuteensa ja yksinäisyyteen. Me naiset ei olla mitään miehille velkaa. Jos ei kumppania löydy niin se on vahva vihje siitä, että miehen ei kuulukkaan saada ketään ja hänen täytyy keksiä muuta merkitystä elämälleen.
Kaikki miehet ei oo mitään miljonääri jenkkiräppäreitä joilla on 100 miljoonan kartano ja miljoona on taskuraha. Sillon ei voi myöskään vaatia missiä! Miehet tuntuu haluavan jotain mitä ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset jää ennemmin yksin kuin ottaa mielestään huonoa. Miehet tyytyy paljon helpommin ihan mihin sattuu naiseen.
No eikö kaikkien tulisi ottaa vain kumppani jota aidosti rakastaa ja joka on juuri sopiva kyseiselle henkilölle? Muuten tulee vain suurta surua ja murhetta vääristä valinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Miesten taso on todella huono, jonka vuoksi miehiä jää ilman naista.
Kokeilin hetken selata tinderiä ja järkytyin kuinka huono taso miehissä 35-45v on. Melkein kaikki sai swaipata vasemmalle. Lähestulkoon joka kerta kun kuvassa oli itsestään huolta pitävä ja tyylikäs mies, tämä ei ollut suomalainen. Vasemmalle meni myös uhkaavasta, yrmeästä ilmeestä, mukahauskoista kaljottelukuvista ja rööki huulessa roikkumassa. Osa miehistä oli valehdellut ikänsä ainakin 20v alaspäin tai sitten huonot elämäntavat olivat tehneet tuhojaan.
Miksi ihmeessä haluatte elää elämänne homssuisena ja ruokottomana?
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta siitä sun panokokeilusta nyt on kulunut?
Olen nyt 34 vuotias ja joskus 20 vuotiaana harrastin seksiä kun baarista tarttu nainen mukaan. Eli laske siitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Miesten on vain mahdoton tajuta sitä. Itselleni naisena on sula mahdottomuus alkaa mihinkään miehen kanssa johon en minkäänlaista vetoa tunne, oli sitten rikas tai köyhä tai komea tai ruma. Kyllä siiinä välillä jotakin kipinää on löydyttävä.
Olen aina ihmetellyt sitä miten tuo miehille taas ei tunnu olevan mikään mahdottomuus. Sitten jakutetaan että pitää tyytyä ja pitää laskea rimaa. En tule tyytymään enkä laskemaan rimaa, minulle tämä yksi ainoa elämäni on liian kallisarvoinen haaskattavaksi yhtään mihinkään mitä en kerta kaikkiaan pysty tekemään. Elän todellakin hyvin mielelläni yksin.
Tunnen lähipiiristä ainakin 5 miestä jotka ei ole koskaan olleet parisuhteessa. Heitä kaikkia yhdistää melko ehdoton luonne.
Eli vaikka ulkonäköä/statusta/rahaa olisikin niin jos ei osaa joustaa missään asiassa, haluaa että asiat tapahtuvat juuri niin kuin hän haluaa ja muuten pahoittaa mielensä tai suuttuu, niin parisuhdetta on turha edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä haluan nyt vähän tsempata sua AP. Mä olen nainen ja viimeksi seurustellut vuonna 2011. Tinderissä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Arvasin, että tämä listaus tulee taas kerran tänne. Et taida kyllä ihan täysillä valoilla vetää.
Kuten kirjoitin, mä halusin vain tsempata AP:Ta ja kertoa, että on muillakin vaikeuksia löytää kumppani
Pitääkö ap sun manifestista vetää se johtopäätös, että sinua alempitasoisia naisia ei ole olemassakaan? Koska kun nainen pariutuu aina ylöspäin, niin sellaista naista ei löydy, joka haluaisi pariutua sun kanssasi eli ylöspäin.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä haluan nyt vähän tsempata sua AP. Mä olen nainen ja viimeksi seurustellut vuonna 2011. Tinderissä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Arvasin, että tämä listaus tulee taas kerran tänne. Et taida kyllä ihan täysillä valoilla vetää.
Kuten kirjoitin, mä halusin vain tsempata AP:Ta ja kertoa, että on muillakin vaikeuksia löytää kumppani
Sä oot saanut pakit 22 tapauksessa ja loputkaan eivät halunneet tavata sinua uudestaan. Joten et tainnut itse antaa pakkeja kenellekään.
En ole hän jolle vastaat, mutta uskon että puhun useamman naisen puolesta.
Kyllä, miehiä "saa" mutta minkälaisia! Siinäpä se probleema onkin. Uskon että valtaosa naisista ei halua mitä tahansa vaan heillä kuten minullakin on krtiteerit siihen kenen kanssa sänkyyn hypätään. Eri asia varmaan sittten ne kapakkaruusut mutta heitä en nyt laske tähän.
En mitenkään pystyisi menemään sänkyyn miehen kanssa johon en mitään vetoa pysty tuntemaan. Sitä on ehkä miehen vaikea ymmärtää, ja siksi valitetaan että naiset on liian kranttuja. Jos ja kun teiltä onnistuu, ei pidä kuitenkaan yleistää sitä koskemaan myös naisia.
Itselleni on täysin käsittämätöntä että mies pystyy seksiin naisen kanssa kunhan vain tarpeelliset vehkeet löytyy. Puhumattakaan parisuhteesta jonka varmasti enemmistö naisista haluaa myös kestävän ja kumppanin olevan sellainen etttä hänen kanssaan voi elää. Ei siihen rynnätä vain "alentamalla rimaa",
Joten miehen "saaminen" ei ole ongelma, sellaisen miehen jonka kanssa voi uskoa ja luottaa voivansa elää, se taas voi olla ja usein onkin. Sitä kun ei huvita koeajaa useampaa.