Olen mies ja en ole koskaan seurustellut. Onko tämä kuinka yleistä?
Olen elämässäni kerran harrastanut seksiä noin 20 vuotiaana. En ole koskettanut naista vuosiin ja viimeksi olen suudellut noin 20 vuotiaana. Olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö. Haluja minulla on kyllä, omaa kivaa minulla on lähes päivittäin.
Onko täällä muita jotka on jäänny yksin joko omasta tahdosta tai vastentahtoaan?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joten siksi tavismiehet jää ilman naisia.
Entäs ne tavisnaiset, kenen kanssa ne sitten on, ei kai niitä ylempiarvoisia miehiä riitä kaikille naisille?
Naiset jää ennemmin yksin kuin ottaa mielestään huonoa. Miehet tyytyy paljon helpommin ihan mihin sattuu naiseen.
No tämä! Miesten on vain mahdoton tajuta sitä. Itselleni naisena on sula mahdottomuus alkaa mihinkään miehen kanssa johon en minkäänlaista vetoa tunne, oli sitten rikas tai köyhä tai komea tai ruma. Kyllä siiinä välillä jotakin kipinää on löydyttävä.
Olen aina ihmetellyt sitä miten tuo miehille taas ei tunnu olevan mikään mahdottomuus. Sitten jakutetaan että pitää tyytyä ja pitää laske
Juuri näin. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa tai suhteessa miehen kanssa, joka on kelpuutettu kun ei parempaa löytynyt. Ei minun tarvitse laskea rimaa, en minä mikään epätoivoinen ole. En miestä niin paljon elämääni tarvitse että tyytyisin mihin tahansa.
Parisuhteen tulee tuoda lisäarvoa elämään, lisätä elämänlaatua ja onnellisuutta sekä positiivisuutta elämään, parisuhteen ei pidä laskea elämänlaatua, tuoda lisätaakkaa sekä negatiivisuutta ja harmia elämään.
Asutko ap vieläkin huoltajasi huushollissa? Jostain syystä olen kohdannut sinkkumiehiä, jotka asuu yhdessä äitinsä kanssa muutamia. Onkohan ne sen takia sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne tavisnaiset, kenen kanssa ne sitten on, ei kai niitä ylempiarvoisia miehiä riitä kaikille naisille?
Naiset jää ennemmin yksin kuin ottaa mielestään huonoa. Miehet tyytyy paljon helpommin ihan mihin sattuu naiseen.
Samaa olen huomannut. Monikin mies on lipsauttanut suun pielestään että "no se nyt vaan meni niin, tutustuttiin ja sitten oltiinkin jo muka vakiintuneita ja eikä suhteessa ollut niin huonoja asioita etteikö voinut jatkaa. Ei hän unelmien nainen ollut, ihan ok. Kyllähän sitä miettii mitä olisi voinut olla"
Näissä tilanteissa jää aina haavi auki että what?!
Miten munaton voi mies olla ettei saa suhdetta poikki kun se ei ole sitä mitä haluaa. Ja minkälaista naisen sekä ennenkaikkea oman puolison aliarvioimista. Puolison, jonka kanssa muka on - yhteistä - elämää rakennettu +- 10v.
Näissä tilanteissa sääli on rouvan puolella joka on varmasti 150 lasissa ollut ja tehnyt ja tuossa on palkka. Ei mitään arvostusta.
Olin yli 20v parisuhteessa. Ja varmaan meillä oli myös tuollainen tilanne. Olin ok-. Kun ei tullut parempaakaan kotoa hakemaan. Sitten kyllästyin ja siirsin ukon pysyvästi ulkoruokintaan. On se jännä ettei uuteen suhteeseen ole hinkua. On se jännä!
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä haluan nyt vähän tsempata sua AP. Mä olen nainen ja viimeksi seurustellut vuonna 2011. Tinderissä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Arvasin, että tämä listaus tulee taas kerran tänne. Et taida kyllä ihan täysillä valoilla vetää.
Kuten kirjoitin, mä halusin vain tsempata AP:Ta ja kertoa, että on muillakin vaikeuksia löytää kumppani
Sä oot saanut pakit 22 tapauksessa ja loputkaan eivät halunneet tavata sinua uudestaan. Joten et tainnut itse antaa pakkeja kenellekään.
Siellä oli kuitenkin kolme tapailusuhdetta. Minusta se ei ole kauhean huono tulos edes, jos kyse on vaikka parin kuukauden tapailuista.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen huomannut. Monikin mies on lipsauttanut suun pielestään että "no se nyt vaan meni niin, tutustuttiin ja sitten oltiinkin jo muka vakiintuneita ja eikä suhteessa ollut niin huonoja asioita etteikö voinut jatkaa. Ei hän unelmien nainen ollut, ihan ok. Kyllähän sitä miettii mitä olisi voinut olla"
Miten munaton voi mies olla ettei saa suhdetta poikki kun se ei ole
Naiset pyrkivät parisuhteeseen korkeampitasoisen miehen kanssa. Jos se unelmien nainen on korkeatasoinen, mutta mies ei ole, ei ole kuin kolme mahdollisuutta,
1. Elää ok naisen kanssa.
2. Elää yksin.
3. Hankkia valtaa. rahaa ja mainetta paljon.
Paras noista vaihtoehdoista on nro 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä! Miesten on vain mahdoton tajuta sitä. Itselleni naisena on sula mahdottomuus alkaa mihinkään miehen kanssa johon en minkäänlaista vetoa tunne, oli sitten rikas tai köyhä tai komea tai ruma. Kyllä siiinä välillä jotakin kipinää on löydyttävä.
Olen aina ihmetellyt sitä miten tuo miehille taas ei tunnu olevan mikään mahdottomuus. Sitt
Teitä "vahvoja itsenäisiä naisia" on tällä palstalla paljon, mutta todellisuus on omien kokemusteni pohjalta toisenlainen. Naisista löytyy ihan yhtälailla sarjamonogamisteja, joilla on vielä jotain traumataustaa, mikä selittää yksinolon vaikeutta. Nuo eivät myöskään valkkaa miehiä kauhean tarkasti ja valitsevat yleensä juuri niitä vääriä.
M35
Mikä sinussa ap on se asia, jonka takia naiset kiertää sinut kaukaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Miesten taso on todella huono, jonka vuoksi miehiä jää ilman naista.
Kokeilin hetken selata tinderiä ja järkytyin kuinka huono taso miehissä 35-45v on. Melkein kaikki sai swaipata vasemmalle. Lähestulkoon joka kerta kun kuvassa oli itsestään huolta pitävä ja tyylikäs mies, tämä ei ollut suomalainen. Vasemmalle meni myös uhkaavasta, yrmeästä ilmeestä, mukahauskoista kaljottelukuvista ja rööki huulessa roikkumassa. Osa miehistä oli valehdellut ikänsä ainakin 20v alaspäin tai sitten huonot elämäntavat olivat tehneet tuhojaan.
Miksi ihmeessä haluatte elää elämänne homssuisena ja ruokottomana?
Aijaa, minulla tulee vastaan pääosin ihan tavallisia siistin näköisiä miehiä, joista merkittävä osa on korkeasti kouluttautuneita bionsa mukaan. Miksihän algoritmi näyttää sulle vain turhapuroja?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten munaton voi mies olla ettei saa suhdetta poikki kun se ei ole sitä
Kirjoituksesi pitää paikkansa.
Minua ei enää kiinnosta laittaa kaikkea peliin parisuhteeseen, jossa toinen voi hyvinkin olla vain minuun tyytynyt ja vaan minulle valehdellut ummet ja lammet suhteeseen pääsemiseksi samalla edelleen katsellen sivusilmällä sitä parempaa vaihtoehtoa. Minua mies piiritti aikoinaan tosi kovaa, oli kuulemma sekaisin rakkaudesta ja halusi heti kihloihin ja muuttaa yhteen yms. Erosin tästä samaisesta miehestä päälle vuosi sitten miehen säätämisen vuoksi (nuorempi nainen työpaikalta, oli kuulemma rakkauspommittanut miestä niin että mies oli mennyt sekaisin, hah, ottaisi edes vastuun tekemisistään, mutta sekin pitää toisen naisen niskaan kaataa). Nyt elämäni on rauhallista ja stressitöntä. En vaihtaisi yksinoloa mistään hinnasta parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se uikuttamalla taida muuksi muuttua tuo sinun tilanteesi.
Eikä sun kannustava kommentti myöskään muuta tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Teitä "vahvoja itsenäisiä naisia" on tällä palstalla paljon, mutta todellisuus on omien kokemusteni pohjalta toisenlainen. Naisista löytyy ihan yhtälailla sarjamonogamisteja, joilla on vielä jotain traumataustaa, mikä selittää yksinolon vaikeutta. Nuo eivät myöskään valkkaa miehiä kauhean tarkasti ja valitsevat yleensä juuri niitä vääriä.
M35
Olen huomannut samoin, mutta kyseessä on yleensä joko pelkän amiksen käyneet, nuorena lapsia hankkineet tai sitten baareissa viihtyvät naiset. Näille tosiaan tuntuu kelpaavan kuka vaan mukaan sieltä baarista ja yllättäen kohta jo seurustellaan. Sitten kavereille itketään kun Timppa taas katosi kahdeksi viikoksi ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten munaton voi mies olla ettei saa suhdetta poikki kun se ei ole sitä
Miehillä noin ylipäänsä ei ole yhtä suurta kiinnostusta ihmissuhteisiin kuin naisilla. Eivät mieti miten ilahduttaa toista, mitä muille kuuluu jne. Naiset tekevät "luonnostaan" (opittuna ja kiinnostuksesta) paljon enemmän läheisyyttä vahvistavia tekoja, joten voi olla ihan hyvin, että mies vaan havahtuu, että oho, olenkin suhteessa kun nainen on sen suhteeseen omilla teoillaan vetänyt. Miehillä on vähemmän läheisiä ystäviäkin ja useilla miehillä läheisin ystävä on oma naispuoliso, jolloin voi olettaa, että nainen tekee paljon sitä suhteen ylläpitoa ja läheisyyden luomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Miesten taso on todella huono, jonka vuoksi miehiä jää ilman naista.
Kokeilin hetken selata tinderiä ja järkytyin kuinka huono taso miehissä 35-45v on. Melkein kaikki sai swaipata vasemmalle. Lähestulkoon joka kerta kun kuvassa oli itsestään huolta pitävä ja tyylikäs mies, tämä ei ollut suomalainen. Vasemmalle meni myös uhkaavasta, yrmeästä ilmeestä, mukahauskoista kaljottelukuvista ja rööki huulessa roikkumassa. Osa miehistä oli valehdellut ikänsä ainakin 20v alaspäin tai sitten huonot elämäntavat olivat tehneet tuhojaan.
Miksi ihmeessä haluatte elää elämänne homssuisena ja ruokottomana?
Aina kun miehet valittaa, että ei tuu mätsejä tinderissä tai naiset ghostaa tai ei halua tavata, niin mietin tinderonpaskapeli-sivustolla julkaistuja profiileja ja juttuja, että millaisiahan ne näin valittavien miesten profiilit ja jutut on.
Sitä kannattaa miestenkin lukea, varsinkin niitä selityksiä, että miksi ne profiilit/sanomiset on luotaantyöntäviä. Hyvää valistustyötä ig-tilin pitäjä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin neitsyt 26v. asti. Ei kiva mutta minkäs sille voi.
T. nainen
Kuule jos olisit tyhmyyttäsi heilunut baareissa yhden illan juttuja kokien niin et takuulla ikävöisi niitä kokemuksia.
Tuo idioottimainen normi joutaakin mennä.
En ole minäkään seurustellut mutta seksiä olen harrastanut jotain 22 naisen kanssa. Rahaa meni seksiin aika paljon naisten kanssa.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Oletkos vetänyt jo johtopäätöksiä ap siitä, mikä mahtaa olla syy siihen, että sinua ei kelpuuteta?