Olen mies ja en ole koskaan seurustellut. Onko tämä kuinka yleistä?
Olen elämässäni kerran harrastanut seksiä noin 20 vuotiaana. En ole koskettanut naista vuosiin ja viimeksi olen suudellut noin 20 vuotiaana. Olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö. Haluja minulla on kyllä, omaa kivaa minulla on lähes päivittäin.
Onko täällä muita jotka on jäänny yksin joko omasta tahdosta tai vastentahtoaan?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yli 40 vuotias nainen, enkä ole seurustellut ikinä.
Niinpä niin, meitä on monta. Jos se nyt sitten yhtään lohduttaa.
Minkä tulotason kaverista nyt on kyse? Jos miehen nimi on taas marraskuussa iltapäivälehtien verokoneissa, on aika poikkeuksellista päätyä sinkuksi vastoin tahtoaan.
Luuserit ovat sitten eri juttu.
Onhan näitä ja määrä tuntuu kasvavan pikkuhiljaa. IS:ssä taisi olla eilen maksumuurin takana juttukin. Olen kyllä samaa mieltä minimaalisen yhteenvedon kanssa, että nämä kaverit hakevat deittineuvoja vääristä paikoista ja kaivavat sitä myötä omaa kuoppaansa. Kannattaisi vaikka tutustua naisiin ensin aivan kaveripohjalta ja sen jälkeen alkaa miettimään parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä ja määrä tuntuu kasvavan pikkuhiljaa. IS:ssä taisi olla eilen maksumuurin takana juttukin. Olen kyllä samaa mieltä minimaalisen yhteenvedon kanssa, että nämä kaverit hakevat deittineuvoja vääristä paikoista ja kaivavat sitä myötä omaa kuoppaansa. Kannattaisi vaikka tutustua naisiin ensin aivan kaveripohjalta ja sen jälkeen alkaa miettimään parisuhdetta.
Missä naiset jotka haluavat tutustua kaveripohjalta? Ghostaajia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin niitä deiteistä löytää. Kavereiden tyttöystävät, naispuoliset työkaverit, harrastukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tutustu naisiin parisuhde mielessä, vaan pelkkänä kaverina. Loppuu turhan jalustalle nostaminen ja opit vähän ymmärtämään laajemmin naisten ajatusmaailmaa.
Ihan normaali tilanne aloittajalla, Suomessa on Tilastokeskuksen mukaan yli 100 000 miestä alle 54v ikäluokissa enemmän kuin saman ikäisiä naisia.
Eli yli 100 000 miehelle ei sitä omaa rakasta ole koskaan olemassakaan, eikä heille ole mitään oikeutta perheeseen ym.
Miksi et miehenä ole tehnyt/tee aloitetta. Onko se oma kiva nyt sitten pitemmän päälle oikeasti niin kovin kivaa? Älä etsi kumppania netistä. Lähde pihalle. Siellä on kevät, jos et ole huomannut.
Höpsis, tuo on vain todella alkeellista naisvihaa, tule pois sieltä netin viemäreistä, tulet voimaan paljon paremmin.