Olen mies ja en ole koskaan seurustellut. Onko tämä kuinka yleistä?
Olen elämässäni kerran harrastanut seksiä noin 20 vuotiaana. En ole koskettanut naista vuosiin ja viimeksi olen suudellut noin 20 vuotiaana. Olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö. Haluja minulla on kyllä, omaa kivaa minulla on lähes päivittäin.
Onko täällä muita jotka on jäänny yksin joko omasta tahdosta tai vastentahtoaan?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikeuksia vastata kysymykseen mitä miehiä he ovat, jotka ovat parisuhteessa? Ja mikä on tavismies?
Parisuhteissa naiset pariutuu aina "ylöspäin" eli miehen on oltava aina vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on. 90% naisista etsii miestä joka on pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen komistus. Tavismies on sama kuin keskitason mies.
Vierailija kirjoitti:
On varsin yleistä. Varsinkin akateeminen loppututkinto ja vähäinen päihteiden käyttö yhdessä ennustavat ikisinkkuutta miehillä.
Matala elämyshakuisuus ja matala sosiaalisuus selittävät miesten sinkkuutta. Yleinen passiivisuus. Helpompi kattoo vaikka leffoja kotona tai pelata.
Ihmissuhteet vaatii myös vaivannäköä. Jos ei kiinnosta seksi ja naiset ylipäänsä kovin paljon, niin ei viitsi tehdä mitään sinkkuuden poistamiseksi (paitsi ehkä selata tinderiä, jossa siinäkin täytyy osata "pelata" oikein, esim. nähdä vaivaa kuvien suhteen), niin yksinhän sitä jää.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset nykyään tarvitse avioliittoa tai parisuhdetta.
Miehet eivät Suomessa edelleenkään osaa pitää kotiaan kunnossa, joten tarvitsevat sijaisäidin jota voi myös panna.
Kun miehistä tulee itsenäisiä pärjääjiä, joilla on kyky tarjota naisen elämään jotain enemmän kuin nainen pystyy itsenäisesti saamaan, ehkä he alkavat taas kiinnostamaan naisia.
Mitä sulla ap on tarjota ? Taso on vaativa.
Naiset edellyttää että miehen seurassa viihtyy. Että mies kääntää naisen tunne-elämää enemmän positiiviseen kuin negatiiviseen päin. Naiset on herkempiä lukemaan toisten tunteita ja reagoivat niihin varsin automaattisesti, joten siksi esim. ruikuttajaa tai päsmäriä ei jakseta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika sama tilanne, olen nainen
Eli yrität liian tasokkaita miehiä,kaikki naiset saavat miehen jos vain eivät ole liian kranttuja ja se on fakta.
Miehiä on kahdenlaisia: niitä, jotka parantaa naisen elämää ja niitä, jotka huonontaa. Jälkimmäisiä ei kannata elämäänsä päästää.
Pätee toki toisin päin myös. Suhteessa molempien pitää tuoda hyvää toistensa elämään eikä huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaikeuksia vastata kysymykseen mitä miehiä he ovat, jotka ovat parisuhteessa? Ja mikä on tavismies?
Mun mies on lyhyt duunari. On hieman vatsakas. Ei ole varakas. On hauska, kiltti ja muutenkin mulle sopiva luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteissa naiset pariutuu aina "ylöspäin" eli miehen on oltava aina vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on. 90% naisista etsii miestä joka on pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen komistus. Tavismies on sama kuin keskitason mies.
Oletko omasta mielestäsi keskitason mies? Oletko töissä käyvä?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät Suomessa edelleenkään osaa pitää kotiaan kunnossa, joten tarvitsevat sijaisäidin jota voi myös panna.
Kun miehistä tulee itsenäisiä pärjääjiä, joilla on kyky tarjota naisen elämään jotain enemmän kuin nainen pystyy itsenäisesti saamaan, ehkä he alkavat taas kiinnostamaan naisia.
Ennenvanhaan pariutumis tyyli oli se, että naisen piti selvitäkseen olla miehen orja. Nainen sai elantonsa miehen kautta ja siitä hyvästä sai palvella tätä. Avioliitto oli kierolla tavalla naisten hyväksi.
Nykyään miehillä taitaa olla sellainen mielikuva että miehen ei tarvitse kuin käydä töissä ja kaikki palvelut ovat sen jälkeen hänelle oikeutettuja.
Ei ole kovin hyvä diili nykynaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä vaikeus miehillä sitten on ottaa niitä itseään alemman tason naisia ? Eiku oho tämä taitaakin olla enemmän miesten juttu valita korkeatasoisempi nainen
Olet säästynyt monelta mieliharmilta. Kadehdin sinua.
Mä haluan nyt vähän tsempata sua AP. Mä olen nainen ja viimeksi seurustellut vuonna 2011. Tinderissä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
No minä en ole edes ikinä suudellut ketään. Heikko itseluottamus ja minulla on jo vaikeuksia katsoa ketään naista silmiin. Enkä ole muutenkaan niin mielenkiintoinen että kukaan nainen olisi koskaan jaksanut yrittää tutustua minuun vaan kävellyt aina pois. m36
Christiiina kirjoitti:
Mä haluan nyt vähän tsempata sua AP. Mä olen nainen ja viimeksi seurustellut vuonna 2011. Tinderissä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 22, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Arvasin, että tämä listaus tulee taas kerran tänne. Et taida kyllä ihan täysillä valoilla vetää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joten siksi tavismiehet jää ilman naisia.
Entäs ne tavisnaiset, kenen kanssa ne sitten on, ei kai niitä ylempiarvoisia miehiä riitä kaikille naisille?
Eikö niin ap, että ole lähemmäs nelikymppinen ja töissä et ole käynyt 20 vuoteen.
Miten tällaiset ikisinkut jaksaa elämäänsä? Itse olisin varmaan heittänyt henkeni jos ei koskaan olisi ketään naista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varsin yleistä. Varsinkin akateeminen loppututkinto ja vähäinen päihteiden käyttö yhdessä ennustavat ikisinkkuutta miehillä.
Eikö juuri akateemiset miehet ole naisten mieleen enemmän kuin duunarimiehet tai työttömät? Vähäinen päihteiden käyttö tai jopa raittius on melko varma tie kyllä ikisinkkuuteen tai vähäiseen seksielämään. Seksielämä on monilla lähes sitä että baariin mennää humalassa ja seltä etsitään baaripano.
Ei, tämä on myytti. Erinomainen esimerkki viime päiviltä on eräs tunnettu kansanedustaja, joka on itse tohtori. Kaikista mahdollisista miehistä hän päätyi suhteeseen ex-jalkapalloilijan kanssa.
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
Mihin käytät tätä tilastotietoa?