Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät juurikaan kuuntele musiikkia?

Vierailija
23.08.2024 |

Joskus kännissä on ihan jees fiilistellä jotain siinä tilassa hyviä biisejä, mutta selvinpäin ei tuu kuunneltua oikeastaan koskaan mitään. Ei vaan niin sanotusti hirveästi nappaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun päätös .    Ei mitään keskusteltavaa. 

Vierailija
2/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nuorena kuuntelin, enää en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuuntelen kännissä/pajareissa musiikkia, mutta selvinpäin tulee kuunneltua lähinnä jotain asiaohjelma podcasteja.

Vierailija
4/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liikun, kyllä. Työ, koti, kauppa ja harrastusmatkat. Kotona lähinnä vain kännissä.

Vierailija
5/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei kiinnosta.

Vierailija
6/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia useita tunteja päivässä, elämä ilman musiikkia kuulostaisi todella ikävältä. Just tulin lenkiltä ja kuuntelin Skrillexiä lenkin aikana ja nyt taustalla pyörii klassista musiikkia. Jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä ajatella, että on ihmisiä, jotka eivät tykkää MISTÄÄN musiikista.

Vierailija
7/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele aktiivisesti musiikkia, mutta nautin musiikista todella paljon, kun kuulen sitä. Joskus kuuntele ja katselen youtubesta erilaista musiikkia.

Vierailija
8/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri kuuntele. Ennen kuuntelin sentään joskus vanhoja suosikkeja cd:ltä, mutta nyt cd-soitin on rikki, ja Spotifysta en viitsi maksaa, kun kuitenkin kuuntelisin niin vähän. Jos tekee mieli kuunnella jotain, niin haen sen Youtubesta telkkarin kautta. Nyt olen miettinyt, että Radio Helsinkiä voisin joskus kuunnella, kun siellä tuntuu olevan hyvää musiikkia, vaikken tiedäkään siitä yleensä mitään. Mutta paino sanalla joskus. Tykkään kyllä livemusiikista silloin kun jonnekin keikalle eksyn, mutta kotona pidän nykyään hiljaisuudesta, vaikka nuorena oli melkein aina jotain musiikkia soimassa.

Vierailija
9/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tietty aikuisuus sekä kiireet ja musiikin aktiivinen kuuntelu sitten kummasti jäi.Varmaankin ikääntyminenkin kun puheohjelmat jo kiinnostaa enemmän.

Vierailija
10/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpäivän ajan meluisassa ympäristössä enkä jaksa vapaa-ajalla kuunnella yhtään mitään. 

Vierailija
11/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen musiikkia useita tunteja päivässä, elämä ilman musiikkia kuulostaisi todella ikävältä. Just tulin lenkiltä ja kuuntelin Skrillexiä lenkin aikana ja nyt taustalla pyörii klassista musiikkia. Jotenkin tuntuu aivan käsittämättömältä ajatella, että on ihmisiä, jotka eivät tykkää MISTÄÄN musiikista.

Musiikin kuuntelu ja siitä pitäminen on 2 eri asiaa. Minä pidän kyllä musiikista, muttei tule kuunneltua kuin lähinnä vahingossa. 

Vierailija
12/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en juuri kuuntele. Ennen kuuntelin sentään joskus vanhoja suosikkeja cd:ltä, mutta nyt cd-soitin on rikki, ja Spotifysta en viitsi maksaa, kun kuitenkin kuuntelisin niin vähän. Jos tekee mieli kuunnella jotain, niin haen sen Youtubesta telkkarin kautta. Nyt olen miettinyt, että Radio Helsinkiä voisin joskus kuunnella, kun siellä tuntuu olevan hyvää musiikkia, vaikken tiedäkään siitä yleensä mitään. Mutta paino sanalla joskus. Tykkään kyllä livemusiikista silloin kun jonnekin keikalle eksyn, mutta kotona pidän nykyään hiljaisuudesta, vaikka nuorena oli melkein aina jotain musiikkia soimassa.

Spotifyn mainosversio on ilmainen ja adblockerilla saa ainakin Chromelta pois mainoksetkin.

Vierailija
13/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musiikin kuuntelu ja siitä pitäminen on 2 eri asiaa. Minä pidän kyllä musiikista, muttei tule kuunneltua kuin lähinnä vahingossa. 

Miksi teet asioita, joista pidät ainoastaan vahingossa?

Vierailija
14/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kuuntele kuin työmatkoilla, ja silloinkin napit korvissa ovat lähinnä viesti muille kanssamatkustajille, älä lähesty. En myöskään katso videoita, olen niin huono siinä, ettei edes tube osaa suositella mitään. Liikaa ärsykkeitä.

Vierailija
15/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on elämän parhaita iloja :) Ainoastaan jos oon super ahdistunut/stressaantunut (niinku just nyt viime aikoina) ni unohdan kuunnella musiikkia, koska kaikki aika menee oman pään sisällä omien ajatusten vatvomiseen 😅 Muuten musiikki kuuluu ihan päivittäiseen elämään ja en olisi hyvin vaikeaa jos siitä joutuisi luopumaan. Huolestun siinä kohtaa tosissani jos musiikki ei enää "tunnu miltään". Siinä kohtaa pitää mennä lääkäriin. Puhun siis vain itsestäni.

N32

Vierailija
16/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan kuuntele. Olen huomannut, että hiljaisuus ja normaalit elämisen ja luonnon äänet on kaikkein parasta. Jos pitää jotain taustamelua saada niin laitan podcastin taustalle.

Vierailija
17/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihminen, joka ei juurikaan kuuntele musiikkia. En ole koskaan kuunnellut.

Jotain poikkeuksia tietty on. Joskus olen ollut konsertissa, jossa viihdyin. Mut useammin olen pitkästynyt, jos konserttiin vaikkapa tuttavan kutsumana olen mennyt.

(En osaa myöskään laulaa eikä minulla ole nuottikorvaa, mutta ehkä se ei liity tähän.)

Vierailija
18/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni musiikki on asia, että vaikka se puuttuisi maailmasta kokonaan, en jäisi kaipaamaan.

Vierailija
19/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on elämän parhaita iloja :) Ainoastaan jos oon super ahdistunut/stressaantunut (niinku just nyt viime aikoina) ni unohdan kuunnella musiikkia, koska kaikki aika menee oman pään sisällä omien ajatusten vatvomiseen 😅 Muuten musiikki kuuluu ihan päivittäiseen elämään ja en olisi hyvin vaikeaa jos siitä joutuisi luopumaan. Huolestun siinä kohtaa tosissani jos musiikki ei enää "tunnu miltään". Siinä kohtaa pitää mennä lääkäriin. Puhun siis vain itsestäni.

N32

Mulla taas musiikki auttoi masennuksen aikana, yksi niistä harvoista asioista, joista sain edes hieman iloa.

Vierailija
20/27 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan musiikkia yli kaiken. Mieheni on muusikko ja itsekin työskentelen osittain musiikin parissa.