Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet työmatkalla jossain suomalaisessa kaupungissa ja olet unohtanut kaiken kosmetiikan. Mitä ostat marketista?

Vierailija
23.08.2024 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten pitkään olen ja mitä hotellista löytyy. En pese hiuksia joka päivä ja pesen ne aina lähtöaamuna, joten parin kolmen yön reissun pärjään ilman shampoota ja hoitoainetta. Jos noita on hotellissa, käytän niitä, samoin hotellin suihkusaippuaa ja sitä on aina. Deodorantti, kosteusvoide, silmänympärysvoide, joka menee myös huulirasvana sekä ripsari, kulmakynä ja huulipuna riittävät ostoksiksi. Ja noistakin vain kulmakynä "turha", muita pitää muutenkin uusia usein ja huulipunan ostan vaan eri sävyä mitä minulla jo on. Hiusten muotoilutuotteita esimerkiksi en käytä koskaan, joten kosmetiikantarpeeni on aika pieni.

Minusta tuossa listassa oli jo aika paljon... 

Vierailija
22/23 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammasharja + hammastahna, dödö ja paketti puhdistuspyyhkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi ulkomaan työmatkalla niin, että matkalaukku ei saapunut kanssani kohteeseen eikä siis kosmetiikatkaan. Hotellista sain hammasharjan ja -tahnan. Paikallisesta marketista ostin hiusharjan, dödön ja jotain luonnonkosmetikkamerkkiä olevan ripsarin, luomivärin, sävyttävän päivävoiteen ja poskipunaa sekä meikin poistoon puhdistusliinoja. Suomessa ostaisin suurin piirtein samat paitsi en luomiväriä, mutta ripsien taivuttimen lisäksi kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi