Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naiset tarkoittaa sillä kun se toivoo miehen olevan "miehekäs"?

Vierailija
23.08.2024 |

Joskus naiset sanoo tai kirjoittaa että miehen pitää olla mies tai miehekäs. Tarkoittaako se sitä että miehen pitää olla lihaksikas,harteikas,pitkä,partaa pitää olla...? Miehekkään pitää siis näyttää miehelle vai mitäs tuo tarkoittaa? 

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parrakas, ei macho pullistelija, ei viinamies. Jotenkin sellainen kiva ja huumorintajuinen. Ymmärtävä. Henkinen. Ajattelva. Kommunikoi kivasti. Ei ole kommuuneissa joka sekunti aivopeseytymässä, ottaa omaakin aikaa tuumailuun.

Nainenkin voi olla kuvaamasi lainen.

Vierailija
62/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo (eli status ja raha) 

Naiset valehtelevat väittäessään, ettei noilla ole väliä, kun todellisuudessa vain noilla kahdella on minkäänlaista väliä. Ilman statusta ja rahaa on luuseri.

Harvalla on kaikkea 20-30vnä.

Mun miehelläni oli kunnianhimoa ja tavoitteita muttei rahaa eikä asemaa vielä 30v kun aloimme olemaan yhdessä. Luuseri ei todellakaan!

Nyt jo vuosia verokalenterissa ja arvostettu esimies kv yrityksessä. Tärkeintä hänessä mulle silti on aina ollut se vastuuntunto, oikeudenmukaisuus ja toisen arvostaminen. Se että on tarpeeksi munaa rakastaa toista ja huolehtia omistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, lihaksikas, leveät hartiat ja iso kalu pullottaa toisessa lahkeessa.

Vierailija
64/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnianhimo (eli status ja raha) 

Naiset valehtelevat väittäessään, ettei noilla ole väliä, kun todellisuudessa vain noilla kahdella on minkäänlaista väliä. Ilman statusta ja rahaa on luuseri.

Harvalla on kaikkea 20-30vnä.

Mun miehelläni oli kunnianhimoa ja tavoitteita muttei rahaa eikä asemaa vielä 30v kun aloimme olemaan yhdessä. Luuseri ei todellakaan!

Nyt jo vuosia verokalenterissa ja arvostettu esimies kv yrityksessä. Tärkeintä hänessä mulle silti on aina ollut se vastuuntunto, oikeudenmukaisuus ja toisen arvostaminen. Se että on tarpeeksi munaa rakastaa toista ja huolehtia omistaan. 

No näinpä. Nämä ruikuttajat eivät tajua, että moni hyvä mies napataan jo opiskeluaikana, jolloin heillä ei todellakaan ole rahaa eikä statusta, vaan ihan vain hyvä persoona. Se raha ja status tulevat sitten myöhemmin, jos ovat tullakseen. 

Vierailija
65/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valita hyttysistä metsässä, niin kuin joku pikkupoika. Kyllä ärsytti exän kanssa tämä. Oli kuitenkin armeijasta ihan suht korkea arvo saatu. Itse olisin kai sitten ollut joku prikaatikenraali, kun en viitsinyt valittaa.

Tuo muuten ärsyttää naisessakin. Ja käärmeiden kauhistelu ja hämähäkkien yököttely.

Älä sitten vänise, jos se naisesi on "piikki pepussa" seuraavat pari viikkoa ja pinnakin kireällä, eikä energiaa riitä seksiin tai mihinkään ylimääräiseen. Kun ei ole sen tolkuttoman hyttyshyökkäyksen jäljiltä kutinan takia pystynyt nukkumaan pariin viikkoon yhtään kunnollista yötä. Tai vikise mistään säärikarvoista, kun niitä ei voi poistaa tulehtuneista ja ruvelle raavituista jaloista. Hereillä voi olla raapimatta, mutta nukuksissa ei voi.

Terveisin hyttysmagneetti, joka tämän kesän alussa joutui lääkäriin hakemaan viikon kortisonikuurin+histamiinit. Ja minun miestäni ei hyttyset syö. Yhdessä ollaan oltu 27 vuotta, ja nyt vasta alkaa ymmärtämään asian minunkin näkökulmasta. Alusta asti veetuili karkotteiden hajusta. joka kerta.

Vierailija
66/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei valita hyttysistä metsässä, niin kuin joku pikkupoika. Kyllä ärsytti exän kanssa tämä. Oli kuitenkin armeijasta ihan suht korkea arvo saatu. Itse olisin kai sitten ollut joku prikaatikenraali, kun en viitsinyt valittaa.

Tuo muuten ärsyttää naisessakin. Ja käärmeiden kauhistelu ja hämähäkkien yököttely.

Älä sitten vänise, jos se naisesi on "piikki pepussa" seuraavat pari viikkoa ja pinnakin kireällä, eikä energiaa riitä seksiin tai mihinkään ylimääräiseen. Kun ei ole sen tolkuttoman hyttyshyökkäyksen jäljiltä kutinan takia pystynyt nukkumaan pariin viikkoon yhtään kunnollista yötä. Tai vikise mistään säärikarvoista, kun niitä ei voi poistaa tulehtuneista ja ruvelle raavituista jaloista. Hereillä voi olla raapimatta, mutta nukuksissa ei voi.

Terveisin hyttysmagneetti, joka täm

No mua ei kyllä säärikarvat kauheesti kiinnosta, ja pari viikkoa tai kuukauttakin pärjää helposti ilman seksiä. :D Varsinkaan marja- ja sieniaikaan ei seksiin eikä nukkumiseen ole muutenkaan aikaa, kun rymytään pöpelikössä ja yöt perataan saalista. Ja pinna jos on sillä kireällä, niin lyön vodkapullon kouraan ja käsen ottamaan pitkää huikkaa kunnes helpottaa.

Ja samalla lailla ne hyttyset miehiäkin puree. Niistä ei vaan kitistä ja ruikuteta. Ja jos nainen paljastuu ruikuttajaksi, niin lentää kyllä nopeasti pellolle kuin leppäkeihäs.

Vierailija
67/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat. Vahvat kädet. Rauhallinen. Tasapainoinen. Vastuullinen. 

Tässähän se tulikin!

Vierailija
68/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luettelevat miehekkyyden alle sellaisia ominaisuuksia, joita toivoisivat miehellä olevan, eivät sellaisia kuin miehillä useimmiten on. Tuolla periaatteella vain prosentti miehistä on todella miehekkäitä. Turvallisia, suoraselkäisiä, sanansa mittaisia jne, miehiä voi melkein pitää harvinaisuuksina.

En usko, että ihan noin harvinaisia ovat. Minulla on sellainen mies ja monilla kavereillanikin. Mutta toki näitä qusipäämiehiä on monin verroin enemmän.

Minusta tuntuu että (etenkin) 70-80-luvulla syntyneistä oikein kasvatettiin ihan vääränlaisia eli kaikenlainen mukavuus muita (ja siis varsinkin vastakkaista sukupuolta) kohtaan oli jotenkin heikkoutta ja korostettiin just kaikkea ei-positiivista sekä kylvettiin näitä nykyisen vastakkainasettelun siemeniä.

Pojasta kasvoi ihan liian usein epävarma mies, joka kuvitteli negailulla ja machoilulla olevansa haluttu ja tytöstä taas nainen joka julisti tarvitsevansa miestä "ei mihinkään" mutta pani menemään liki jokaisen kanssa ja (salaa) kuitenkin kaipasi sitä romantiikkaa ja perinteisempiä arvoja elämäänsä.

Lopputulos on se että liki kaikki on onnettomia keski-ikäisiä ja tosi moni pettynyt elämäänsä.

Vierailija
69/176 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa

Vierailija
70/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättää perheensä. Jos on isot tulot niin eipä paljon muuta vaadita.

Vierailija
71/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leveät hartiat. Vahvat kädet. Rauhallinen. Tasapainoinen. Vastuullinen. 

Rauhallisuus, tasapainoisuus ja vastuullisuus eivät ole mitenkään erityisen miehekkäitä ominaisuuksia siinä mielessä, että ne olisivat erityisen tyypillisiä miehille tai jotenkin erityisen harvinaisia naisille. Pikemminkin nuo ovat enemmän naisille tyypillisiä ominaisuuksia.

Onko jossain ollut joskus tasapainoinen nainen?

Vierailija
72/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elättää perheensä. Jos on isot tulot niin eipä paljon muuta vaadita.

Tämä. Osaa ottaa tilanteet haltuun. Ei kitsastele vaan laittaa rahan palamaan.

Vierailija
73/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisuus, vastuullisuus, tasapainoinen jämäkkyys, omistaan huolen pitäminen, oikeudenmukaisuus, viisaus, kyky ilmaista itseään niin, että muita kiinnostaa kuunnella, riittävä huumorintaju, halu olla terveellä tavalla perheen pää, ei mitään tissutteluja telkkarin ääressä.

Unelmieni miehekäs mies.

Vierailija
74/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi

Vierailija
75/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 180 cm pitkä ja palkka yli 5000 kk

Vierailija
76/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen.

Miksi pitää olla turvallinen? Palstan mukaan naiset eivät kaipaa mieheltä turvaa. 

Vierailija
77/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone N, siinä miehekäs äijä.

Vierailija
78/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luettelevat miehekkyyden alle sellaisia ominaisuuksia, joita toivoisivat miehellä olevan, eivät sellaisia kuin miehillä useimmiten on. Tuolla periaatteella vain prosentti miehistä on todella miehekkäitä. Turvallisia, suoraselkäisiä, sanansa mittaisia jne, miehiä voi melkein pitää harvinaisuuksina.

En usko, että ihan noin harvinaisia ovat. Minulla on sellainen mies ja monilla kavereillanikin. Mutta toki näitä qusipäämiehiä on monin verroin enemmän.

Minusta tuntuu että (etenkin) 70-80-luvulla syntyneistä oikein kasvatettiin ihan vääränlaisia eli kaikenlainen mukavuus muita (ja siis varsinkin vastakkaista sukupuolta) kohtaan oli jotenkin heikkoutta ja korostettiin just kaikkea ei-positiivista sekä kylvettiin näitä nykyisen vastakkainasettelun siemeniä.

Pojas

Monella meillä seitsarilaisella on ankarat ja tunneköyhät 40-lukulaiset vanhemmat. Omanikin lähinnä vihaavat toisiaan avoimesti (ja joo, yhdessä oli silti pakko olla). Kasvoin todella myrkyllisessä kodissa, sain umpikieron parisuhteen mallin ja niillä eväillä valitsin ensimmäisen puolisoni aivan väärin, en tiennyt muistakaan. Mutta kyllä mullakin toinen liitto on ollut onnellinen, jo kauan. Se vaati vain oman ajatusmaailman rukkaamisen siihen malliin, että aviossa puhalletaan aina yhteen hiileen eikä toisen silmään. Ei ollut ihan helppoa löytää tästä ikäluokasta samoin ajattelevaa kumppania.

Vierailija
79/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla "hintelämpikin" kaveri. Itseasiassa oon vastikään huomannut et oon alkanut enemmän viehättyä myös lyhyemmistä miehistä (mut toki edes 5-10cm pidemmistä kuin itse). Mut mulle ratkaiseva tekijä jonkun miehekkyydessä/viehättävyydessä on puheääni, sellainen mistä heti tajuu ettei puhu naisen kanssa :D Ja sitten ennennaikkea se, miten suhtautuu elämään, muihin ihmisiin ja miten käyttäytyy. Onko sellainen teinipoika vai mies. Olipas sekalainen vastaus, mutta tarkoitan että miehekkyyden mittaamisessa ulkonäöllä ei edes välttämättä oo niin paljon tekemistä mitä moni luulee. Toki makuasioita.

N32

Vierailija
80/176 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 180 cm pitkä ja palkka yli 5000 kk

Eli joka toinen suomalaismies kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi