Mitä naiset tarkoittaa sillä kun se toivoo miehen olevan "miehekäs"?
Joskus naiset sanoo tai kirjoittaa että miehen pitää olla mies tai miehekäs. Tarkoittaako se sitä että miehen pitää olla lihaksikas,harteikas,pitkä,partaa pitää olla...? Miehekkään pitää siis näyttää miehelle vai mitäs tuo tarkoittaa?
Kommentit (176)
Mulle miehekäs mies tarkoittaa että miehellä on perinteisiä arvoja ja tapoja. Että mies oma-aloitteisesti avaa naiselle oven, vaihtaa renkaat, ottaa poran esiin kun tarvitaan, eikä uhriksi ja valita kuinka hän joutuu poraamaan ruuvia varten reiän.
Mä hoidan mielelläni pyykit ja tiskit.
Charmikkuus, itsevarmuus ja vastuullisuus. Tämänlainen mies voi pukeutua vaikka spurgun rääsyihin mutta nekin rääsyt pukevat häntä koska hän on noita kolmea asiaa. Miehekkyys ei tarvitse lupaa ulkopuolelta vaan se on mielentila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: kaikkea sitä mitä suomalaiset miehet EIVÄT ole.
Suomessa naiset ovat halunneet että miehet olisivat naisellisempia. Ja itse haluavat olla miehekkäänpiä.
Miehekäs nainen ei ole feminiininen vaan maskuliininen kuten vihaiset feministit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen.
Miksi pitää olla turvallinen? Palstan mukaan naiset eivät kaipaa mieheltä turvaa.
Kaipaahan. Yleensä miehet vaan ei ole turvallisia, siksi valitaan se karhu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen.
Miksi pitää olla turvallinen? Palstan mukaan naiset eivät kaipaa mieheltä turvaa.
Lukuisten naisten kommenttien mukaan ette kaipaa. Valehteletko sinä vai monet muut naiset?
Mies on ei-nainen. Nainen tunnistaa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen.
Lukuisten naisten kommenttien mukaan ette kaipaa. Valehteletko sinä vai monet muut naiset?
Ymmärrätkö, että jokainen nainen ei ole kaikesta samaa mieltä?
Naiset kaipaavat turvaa. Jos miehet eivät ole turvallisia, valitaan vaikka se karhu mieluummin. Etenkin mieluummin kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen.
Voiko näin tyhmää ihmistä oikeasti olla? Suurin osa naisista varmaan mainitsee turvallisuuden yhdeksi miehekkään miehen ominaisuudeksi. Nainen haluaa olla kainalossa turvassa. Jotkut varmaan eivät. He ovat eri ihmisiä. Naisia on enemmän kuin yksi. Joten mielipiteitä on enemmän kuin yksi. Ilman, että kukaan valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle miehekäs mies tarkoittaa että miehellä on perinteisiä arvoja ja tapoja. Että mies oma-aloitteisesti avaa naiselle oven, vaihtaa renkaat, ottaa poran esiin kun tarvitaan, eikä uhriksi ja valita kuinka hän joutuu poraamaan ruuvia varten reiän.
Mä hoidan mielelläni pyykit ja tiskit.
Minusta päin vastoin. Miehekäs mies on niin sinut itsensä kanssa ja niin itsevarma, että voi taluttaa villakoiraa vaaleanpunaisessa kauluspaidassa, harrastaa leipomista ja vaikka neuloa. Toki ihmisen ylipäätään pitää olla valmis ruikuttamatta tekemään tylsemmätkin työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen.
Voiko näin tyhmää ihmistä oikeasti olla? Suurin osa naisista varmaan mainitsee turvallisuuden yhdeksi miehekkään miehen ominaisuudeksi. Nainen haluaa olla kainalossa turvassa. Jotkut varmaan eivät. He ovat eri ihmisiä. Naisia on enemmän kuin yksi. Joten mielipiteitä on enemmän kuin yksi. Ilman, että kukaan valehtelee.
Täällä enemmistö naisista sanoo ettei kaipaa miehiltä turvaa. Mutta ne ovat olleet eri lankoja joten teidän vastaukset vaihtuu agendan mukaan koska valehtelette aina. Naiset ovat samanlaisia joten turha selittää jotain erilaisuudesta. Esimerkiksi naiset menevät aina henkilöön kuten sinäkin teit 😅
Sitä että mies on vankilasta vapautettu välivaltainen naistaan hakkava uros.
Naiset eivät tiedä mitä haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanansa mittainen, puolustaa heikompiaan, elättää perheensä ja huolehtii kaikin tavoin itsestään.
Just nämä piirteet tärkeitä. Kaikin tavoin suoraselkäinen ja rehellinen. Miehekkyydellä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, kyse on luonteesta.
Olenko mä sitten sun mielestä miehekäs, jos tällaisena 150 cm naisena täytän nuo kaikki? Paitsi perhettä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sanansa mittainen, puolustaa heikompiaan, elättää perheensä ja huolehtii kaikin tavoin itsestään.
Just nämä piirteet tärkeitä. Kaikin tavoin suoraselkäinen ja rehellinen. Miehekkyydellä ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa, kyse on luonteesta.
Olenko mä sitten sun mielestä miehekäs, jos tällaisena 150 cm naisena täytän nuo kaikki? Paitsi perhettä ei ole.
Monet hyvän miehen ja naisen kriteerit ovat samoja. Rehellisyys ja luotettavuus toivottavasti ovat myös miesten listan kärjessä, kun pohditaan naisellista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyesti: kaikkea sitä mitä suomalaiset miehet EIVÄT ole.
Suomessa naiset ovat halunneet että miehet olisivat naisellisempia. Ja itse haluavat olla miehekkäänpiä.
No, en minä ainakaan ole ikinä halunnut naisellista miestä. Siksi en suomalaisten kanssa ole aikuisiällä seurustellutkaan. Naimisissa venäläisen kanssa, ero suomalaiseen on kuin yöllä ja päivällä. Sanomattakin selvää, että venäläisten miesten eduksi. ;)