Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu intiimi halaus?

Vierailija
23.08.2024 |

Mitä ajatuksia herättää halaus, joka kestää aavistuksen liian pitkään, nopean tervehdyshalauksen sijaan? 

Itselläni yhden tutun miehen kanssa aina halataan näin kun nähdään ja se tuntuu erittäin hyvältä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuoruudessa teinivuosina minulla oli yksi kaveri, jonka kanssa oli salainen harrastus. Se oli halaaminen. Se vain tuntui oudon hyvältä meistä molemmista ja sitä tehtiin tuntikausia joskus. Vain oltiin sängyssä tiukasti toisissamme tiukan otteen puristuksissa (ja vielä siten, että ihot tarttui toisiinsa, yläkeho). Mitään seksuaalista asiassa ei ollut.

Syytä, miksi asia oli salaisuus ei varmasti tarvitse tänne eritellä. Varsinkin kun asia nimenomaan ei ollut sitä, mitä monille ensimmäisenä mieleen tulee.

Unohtui tuosta kertoa, että oltiin poikia molemmat. Naisillehan tämän kertominen olisikin helpompaa.

Vierailija
22/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halatessa isorintaista naista tuntuu hyvältä pitkä ja lämmin halaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kuullut tositarinan kun nourempi mies oli halannut 80 v. leski rouvaa  sen kotona tai rouvo oli halunnut halata kiitokseski työ hommista  ,mummo ei ollutkaan heti hellittänyt vaan puristanut lujempaa ja halannut niin että isot tissit oli tuntunut mahaa vasten ...ja sitten oli työntänyt käden miehen housuun kun mummo  oli mahaa vasten tuntenut jäykistyneen kalun ja makuu huoneesehan ne oli sitten päätynee kun mummo oli puoli väkisin kädestä vetänyt ja äkkiä riisunut vaatteet ensin itseltä ja sitten mieheltä.Vaikka kyseessä ei ollut mikään missi niin kyyti oli ollut aivan huippua:) ja ääntä oli mummosta lähtenyt että oli saanut pelätä ettei naapurit sota poliiseja ,mummo oli ollut tyytyväinen ja kehunut kuin ihanaa oli ja  että viimme kerrasta on yi 10 v. aikaa eikä siinä ollut kehumista.

Näinkin voi käydä kun menee  mummoja halaileen ja vielä työaikana.

Vierailija
24/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että 70-80 v. leski rouvilla on todellinen maan laajuinen ongelma vai onko se maailmanlaajuinen kun ne haluis miestä,mutta samanikäisistä ei ole enään mihinkään ja nuoremmille ei oikein kehtaa mennä ehdotteleen ja jos joku nuorempi ehdottaa tai vihjailee jotain niin menee niin hämilleen ettei osaa mitään järkevää sanoa ja sitten jälkeen päin harmittaa että oispa olllut hyvä tilausuus.Ja onhan se päivänselvä asia että leski rouvan on erittäin vaikea mennä kenellekkään ehdotteleen  kun saa pelätä että ikävät jutut leviää .

Miten kannataisi  asia esittää jos haluisi auttaa puutteess olevaa leski rouvaa ? liian suoraan ei voi kun tulee jyrkkä ei  ja halailemaankaan ei suinpäin oikein voi mennä ja miten Mummojen kannatisi asia esittää niin että ei liian suoraan ehdotele mutta että toinen tietää mikä on mielessä. ? Uskon että auttamis haluisia miehiä on paljon Suomessa.

Pitäs  varmaan olla joku kansainvälinen käsi merkki miten voisi ilmaista halukkuutensa johon toinen voisi vastata samalla merkillä:) esim. peukku ylös mummolle niin jos mummo nostais peukun ylös se tarkoittais että sekin haluaa ja sitten ei muuta kuin pussaileen:)

Vierailija
25/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu oikean naisen kanssa (josta olen kiinnostunut) niin hyvältä, että tulee erektio. Viimeksi piti vetää lantiota kauemmaksi, ettei nainen huomaa.

M50+

Vierailija
26/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimi halaus on lupaus seksistä. Tervehdyshalaus taas muisto aiemmasta seksistä.

Vierailija
27/34 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa yhdeltä mieheltä sellaisen.. eräs toinen halasi niin että veti tiukasti itseensä, vähän jopa väkivaltaisesti, ne ei ollut mitään helliä halauksia

Vierailija
28/34 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu oikean naisen kanssa (josta olen kiinnostunut) niin hyvältä, että tulee erektio. Viimeksi piti vetää lantiota kauemmaksi, ettei nainen huomaa.

M50+

Ihanaa!

N37

Vierailija
29/34 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hyvä keskustelunavaus, olinkin vähän unohtanut miten kivaa halaaminen voi olla. 

Ajattelin antaa anopilleni hiukan liian pitkän halauksen, kun seuraavan kerran tapaamme. Vaimon kanssa toki halataan myös, mutta anopilta voisi saada vähän jännittävämpiä lisäkiksejä.

Vierailija
30/34 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkkyisot tissit ja aina tuntuu vähän sopimattomalta kun halaan ja painan ne jotain miestä vasten. Ne on niin isot ettei niitä voi olla tuntematta. Tai sit mun pitäis tehdä sellainen tyhmä kumarrushalaus, jossa koko body jää metrin päähän halattavasta. Siinä taas ei ole mitään lämpöä ja näkemisen iloa, jos vaan käsi vähän koskettaa halattavan niska-hartiaseutua. Kunnon tissihalaus siis! 😀

Vierailija
31/34 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa halatessa tulee joka kerta erektio ja tulee vastustamaton halu puristella peppua. Muiden naisten kanssa onneksi ei.

M53

Vierailija
32/34 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri läksiäisissä halasi niin tiukasti ja hipaisten korvaani huulillaan että pillu hulahti märäksi heti. Nähdään joskus-toivotus johti panemiseen samana iltana ja suhde jatkunut nyt 4 v

Vierailija
33/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinivuosien discoissa hitaiden tanssiminen oli intiimihalailua parhaimmillaan. Aaahhh...

Vierailija
34/34 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hyvä keskustelunavaus, olinkin vähän unohtanut miten kivaa halaaminen voi olla. 

Ajattelin antaa anopilleni hiukan liian pitkän halauksen, kun seuraavan kerran tapaamme. Vaimon kanssa toki halataan myös, mutta anopilta voisi saada vähän jännittävämpiä lisäkiksejä.

Ehkä kannattaisi valita joku toinen kohde :D Sekin mielellään ei-sukulainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän