M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Mikäs sunnuntain aihe olikaan lukujärjestyksen mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa myös. Voisi sitten vaikka kirjoittaa jonkun minificcin aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko paatilla aiemmin mitään vietetty, mutta mulla on kaksi ääripään ehdotusta: seksisunnuntai tai sulosunnuntai. Rietastelua tai söpöstelyä, tehkää valintanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko paatilla aiemmin mitään vietetty, mutta mulla on kaksi ääripään ehdotusta: seksisunnuntai tai sulosunnuntai. Rietastelua tai söpöstelyä, tehkää valintanne.
Molempi parempi. Ei kai meidän ole pakko valita.
Miten se Käärijän Slovenian matka meni ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempi parempi. Ei kai meidän ole pakko valita.
Samaa mieltä, molempia vaan kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tulee menemään aika kivasti, sitten kun heidän sanojensa mukaan tulee tapahtumaan vasta kylmemmällä ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Sellanen vaimoko sillä Mikelläkin on. Taitaa olla aika narsistista porukkaa koko sakki.
Mukavilta ihmisiltä vaikuttavat kaikki. Vaimoa ei kyllä ole, mutta eihän trollit koskaan pysy perässä.
No kenen vaimon takapuolesta nyt on kyse?
Kärpyn takapuolesta vois vaikka puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisille tiedoksi että kyllä sinne salille pääsee kuka vaan treenaamaan itselleen hyvän perseen.
T. Laihdutin 5 vuotta sitten 30 kg ja olen siitä saakka treenannut, perse alkaa olla tosi hyvän näköinen nyt, vaikka itse sanonkin. Ja olen kyllä kovasta työstäni ja sen tuloksista aika ylpeä.
Ihan oikeasti, jokin p*rse ei ole elämässä yhtään mitään. Ja sen esittely ylpeänä vielä hirveämpää tyylittömyyttä.
On se silti mukavampi kun sen entisen lattaperseen tilalla on vähän muodokkaampi. Ja siis silloin 30kg painavampana se oli myös latta, mua ei ole siunattu kovin hyvillä geeneillä.
Sanoinko muuten jossain että esittelen sitä? Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.
Treenauksen vaikutuksia paitsi fyysiseen hyvinvointiin, että etenkin psyykkiseen, ei muuten oikein kokeilematta tajua. Mä olen nykyään aivan eri ihminen. Ja ikinä en ole ollut urheilullinen, eli jos mä olen tähän pystynyt niin kuka tahansa muukin pystyy.
T. Se innokas ja onnellinen perseen treenaaja jonka muukin elämä on osittain myös treenauksen ansioista oikein hyvällä mallilla
No avataan sulosunnuntai uusinnalla tästä söpöstä Bojere-taiteesta, best thing to ever happen to me:
https://www.tumblr.com/immortalking/759701858994585600/best-thing-to-ev…
Tässä olis sulosunnuntaihin uusi suloKärtsä Tapiolasta
https://www.instagram.com/stories/rand0m_p1x/3442256867520435652?utm_so…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tulee menemään aika kivasti, sitten kun heidän sanojensa mukaan tulee tapahtumaan vasta kylmemmällä ajalla.
Jos ne on Bojanin kanssa ilmoittautuneet johonkin kansainväliseen Rikkaat ja rahattomat formaattiin. B tulee Suomeen elämään leveästi K.n rahoilla ja K yrittää selvitä Slovenian talvesta Bojanin vähillä pennosilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää kun se on siellä vielä 🤭🤡🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisille tiedoksi että kyllä sinne salille pääsee kuka vaan treenaamaan itselleen hyvän perseen.
T. Laihdutin 5 vuotta sitten 30 kg ja olen siitä saakka treenannut, perse alkaa olla tosi hyvän näköinen nyt, vaikka itse sanonkin. Ja olen kyllä kovasta työstäni ja sen tuloksista aika ylpeä.
Ihan oikeasti, jokin p*rse ei ole elämässä yhtään mitään. Ja sen esittely ylpeänä vielä hirveämpää tyylittömyyttä.
On se silti mukavampi kun sen entisen lattaperseen tilalla on vähän muodokkaampi. Ja siis silloin 30kg painavampana se oli myös latta, mua ei ole siunattu kovin hyvillä geeneillä.
Sanoinko muuten jossain että esittelen sitä? Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi.
Treenauksen vaikutuksia paitsi fyysiseen hyvinvointiin, että etenkin psyykkiseen, ei
Harmilisesti moni ei pysty. En ole kateellinen, minua ei haittaa kenenkään treenatut perseet tai niiden esittely, mutta särähtää korviin tuollaiset väitteet, kun minulle ja monille muille salilla käyminen ei ole fyysisesti mahdollista. "Kuka tahansa muukin pystyy" -väitteet ovat usein aika ikäviä.
Vierailija kirjoitti:
Soutelin paatin yöllä kiinni. Ihana oli nähdä taas käytäväkävely 💚💙. Oon aina ollut myös liikuttunut niistä Kn sanoista "Oh My God Bojan, thank you, you are here". B ei kyllä pusuista hätkähdä. Jälkeenpäinhän ollaan kuultu, että tuo yö sinetöi Kn ja Bn ystävyyden. Ehkä tuli rehellisesti kerrottua tunteista, oli ne sitten millaisia tahansa, ja puhuttua myös jatkosta ottaen huomioon myös se ympäröivä maailma. En olis itse uskonut olevani edelleen tässä laivassa vielä yli vuoden jälkeen. Mutta olis pitänyt uskoa Bojania, 30-40 vuotta, vai miten se nyt menikään.
https://www.tumblr.com/jokaarija/717415042720661504/the-neck-kisses-oh-…
En kans ollut paatilla eilen, joten kiitos tosta klipistä. Hyvä aina välillä katsoo, niin muistetaan, miksi täällä ollaan 💙💚. Ja mä muuten kans uskon, että kyllä siellä Loverpoolin yössä on keskusteltu aika syvällisiä.
https://www.tumblr.com/stealthywing/759725366680174592/sharing-is-carin…
Janilla ollut eilen Krisin toppi päällä
https://www.tumblr.com/stealthywing/759725886887084032/pretty-rockstar?…
Kris ennen esitystä 🥰
https://www.tumblr.com/stealthywing/759726507897815040/ah-ah-ah?source=…
Jancen vanha koreografia carpe diemissä taas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenauksen vaikutuksia paitsi fy
Harmilisesti moni ei pysty. En ole kateellinen, minua ei haittaa kenenkään treenatut perseet tai niiden esittely, mutta särähtää korviin tuollaiset väitteet, kun minulle ja monille muille salilla käyminen ei ole fyysisesti mahdollista. "Kuka tahansa muukin pystyy" -väitteet ovat usein aika ikäviä.
Lähdin nyt siitä oletuksesta, että tuo kateellinen parempi ihminen joka tykkää kovasti arvostella muiden huonommuutta, ei omaa fyysisiä ongelmia. Ei ehkä ollut asiallista olettaa, mutta ajattelin että on luultavasti meidän vanha tuttu palstanegailija.
Sori myös yleistyksestä. Omasta lähipiiristä löytyy vaikeasti vammautuneita, sydänvaivaisia, ja yksi neliraajahalvaantunut hlö, eli olisihan mun pitänyt tietää paremmin. Silti kaikille kynnelle kykeneville suosittelisin, koska itse olin tosiaan ihan varma että en ikinä olisi osannut, kyennyt, tai viitsinyt pitää yllä minkäänlaista liikuntaharrastusta.