Kuivashampoo aiheuttaa syöpää!?
https://time.com/6227492/dry-shampoo-benzene-cancer/
Just joo :( mitä mä nyt käytän tähän rotanhäntään
Kommentit (12)
"Viime vuoden aikana Valisure on löytänyt bentseeniä suosituista suihkeaurinkovoiteista, antiperspiranteista ja käsien desinfiointiaineista." Antiperspirantit myös??
Pestää hiukset vedellä ja shampoolla. Älkää piilottako paskaisia hiuksia myrkyillä. Itse en koskaan käytä noita.
Onneksi en oo käyttänyt kuivashampoota kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pestää hiukset vedellä ja shampoolla. Älkää piilottako paskaisia hiuksia myrkyillä. Itse en koskaan käytä noita.
Sinulle meitä paremmalle ihmiselle tiedoksi, ettei kuivashampoota käytetä paskaisten hiusten piilottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Viime vuoden aikana Valisure on löytänyt bentseeniä suosituista suihkeaurinkovoiteista, antiperspiranteista ja käsien desinfiointiaineista." Antiperspirantit myös??
Spray-mallisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle meitä paremmalle ihmiselle tiedoksi, ettei kuivashampoota käytetä paskaisten hiusten piilottamiseen.
Itse värjään sillä harmaat piiloon
Aiheuttaa ainakin peräsuolen laskeumaa, jos käyttää sitä persekarvoihin.
Ei mikään kuivashampoo varmaan terveystuote ole, mutta esim. Herbinan hajusteeton ei sisällä jutussa mainittua bentseeniä. En jaksa tarkastaa muita, tuo on itsellä satunnaisessa käytössä.
Mä oon impannu tota kuivashaampota ja voin sanoa että vaikuttaa vähä likaaki ja oon ihan ok sen jälkee
Oletteko uskaltaneet käyttää?