Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
10021/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun on vaikea uskoa, että pelkkien musavideokuvausten takia olis joutunut jo varattua lomamatkaansa lyhentämään, kun sen olisi voinut kuvata koska vaan heti vuoden ekoina viikkoina. Jokin muu syy täytyy nyt olla.

Tämä. Eikä musiikkivideo olisi vaatinut alle 12h tapaamista Ruotsissa Hoojan kanssa Mellojen treenistudiolla.

Vierailija
10022/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun on vaikea uskoa, että pelkkien musavideokuvausten takia olis joutunut jo varattua lomamatkaansa lyhentämään, kun sen olisi voinut kuvata koska vaan heti vuoden ekoina viikkoina. Jokin muu syy täytyy nyt olla.

Melodifestivalen, uskon siihen 99%. 2 miljoonan katsojan telkkariohjelman takia kannattaa siirtää lomia . Eka karsinta on 31.1, ja K + Hoo oli viime viikolla Tukholmassa tanssistudiolla jossa kävi samoihin aikoihin muitakin melloihin harkkoja tekeviä. Biisi yritetään saada ulos siihen mennessä, ja siksi musavideokin tehdään nyt että se saadaan suunnilleen samoihin aikoihin ulos. Muuten K olisi nyt lomalla ja SFB julkaistaisiin vasta keväämmällä lepäämisten jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10023/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olitko siis keikalla, tai katselitko jotain liveä, jota me muut ei onnistuttu löytämään?"

Tottakai olin kaikalla,  työtehtävissä. Ja sinä olit  myös, niinkö?

Jospa nähtiin vähän eri perspektiivistä 

Vierailija
10024/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olitko siis keikalla, tai katselitko jotain liveä, jota me muut ei onnistuttu löytämään?"

Oi, vaikuttavaa. Missä toimessa olit? Ihanko jopa festaribuukkaajana olit liikenteessä?

Vierailija
10025/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä työtehtävissä? Jos kyseessä olisi Suomen perähikiän baari voisin uskoakin, mutta tämä potaska ei nyt mene läpi. 😂

Vierailija
10026/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen tai ainakaan tuo punaisen sävy  ei kyllä rehellisesti ottaen sovi ollenkaan Käärijän ihonsävyyn. Näyttää lähinnä sairaalta. 

Ihan eri mieltä kyllä sun kanssa

Niin minäkin. Punainen (ja juuri toi sävy) sopii tosi hyvin K:lle.  🔥🔥

Vierailija
10027/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä oli puhti poissa, oliko hän nyt Hollannissa. Vaikutti jotenkin lievästi hermostuneelta. Oliko se sitä  työhönhakuprojektia. Ei ollut oma itsensä. Ulkonäkö ihan ok.

On se lahjakas artisti kun ilman puhtiakin ränkätään koko tapahtuman parhaimpien esiintyjien joukkoon, joita kuitenkin oli se n. 300 ympäri Euroopan. Ja saa vain kehuvia arvioita musiikkialan kansainvälisiltä ammattilaisilta. Aikamoista 🥰

Vierailija
10028/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Melodifestival on ihan täyttä spekua😅 Tuolla kv discordissa yks ruotsalainen totesi, että Hoojan tuntien hyvin epätodennäköistä.

Mitä kv-discordia tarkoitat? Mulle ei ole tällainen osunut silmiin.

Isompaa discordia. Siellä general-puolella oli keskustelua tästä.

Vierailija
10029/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, vaikuttavaa. Missä toimessa olit? Ihanko jopa festaribuukkaajana olit liikenteessä?

Ja sitten tulee kertoilemaan kuulumiset Vauva-palstalle. 

Kieliäkään ei osaa, mutta silti sujuvasti töissä ESNSssä

Vierailija
10030/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tulee kertoilemaan kuulumiset Vauva-palstalle. 

Kieliäkään ei osaa, mutta silti sujuvasti töissä ESNSssä

Jep. Jollain on mielikuvitus laukalla. 😂

Vierailija
10031/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Melodifestival on ihan täyttä spekua😅 Tuolla kv discordissa yks ruotsalainen totesi, että Hoojan tuntien hyvin epätodennäköistä.

Isompaa discordia. Siellä general-puolella oli keskustelua tästä.

En ole nähnyt tätä keskustelua. Enkä kyllä luottaisi jonkun random fanin mielipiteeseen asiasta.

Vierailija
10032/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hooja ei voisi esiintyä Melodifestivalenissa? Onhan he esiintyneet Grammis-gaalassakin.

Vierailija
10033/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melodifestivalen, uskon siihen 99%. 2 miljoonan katsojan telkkariohjelman takia kannattaa siirtää lomia . Eka karsinta on 31.1, ja K + Hoo oli viime viikolla Tukholmassa tanssistudiolla jossa kävi samoihin aikoihin muitakin melloihin harkkoja tekeviä. Biisi yritetään saada ulos siihen mennessä, ja siksi musavideokin tehdään nyt että se saadaan suunnilleen samoihin aikoihin ulos. Muuten K olisi nyt lomalla ja SFB julkaistaisiin vasta keväämmällä lepäämisten jälkeen. 

Näin itsekin ajattelen. Musiikkivideon voi siirtää, mutta live esiintymistä ei. Uskon kuitenkin, että Mellot ei ole se kevään projekti,  josta K aiemmin puhui vaan se on eri ja myöhemmin keväällä. Mellot on tainnut tulla ylimääräisenä vuoden alkuun, mutta siitä salaisesta projektista puhuttiin kevään juttuna. Voin olla tietty ihan väärässä 😁

Vierailija
10034/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelen. Musiikkivideon voi siirtää, mutta live esiintymistä ei. Uskon kuitenkin, että Mellot ei ole se k

Eli Vain elämää

Vierailija
10035/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekuahan se vielä tietysti onkin. Mutta tuntuu oudolta että pelkästään musavideota varten ois menty harjoittelemaan tanssisalille Stokikseen, ja vielä just sinne missä treenataan Melloakin varten. 🤡

Vierailija
10036/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelen. Musiikkivideon voi siirtää, mutta live esiintymistä ei. Uskon kuitenkin, että Mellot ei ole se k

SFboyta on oltu vääntämässä studiolla vasta eurotourin jälkeen, jonka aikana livesdä jo kuitenkin puhui siitä kevään proggiksesta. Joten ole samaa mieltä myös, kevään homma on joku muu ja tää tuli yllättäen. Ehkä SFBoy piti julkaista jo silloin vuodenvaihteessa, kun ilmestyi äänivalikoihin mutta sit tulikin joku tarjous ja sitä lykättiin. 

Vierailija
10037/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelen. Musiikkivideon voi siirtää, mutta live esiinty

Sama veikkaus. Olisiko joku kuullut, että Hooja julkaisee uuden biisin Suomen viisusensaatio Käärijän kanssa ja siinä nähtiin sopiva väliaikaesiintyjä pohjois-Ruotsin Mellojen karsintaan? Pohjois-Ruotsin omat pojat ja viisuista tuttu suomalaistähti olisi kombona viisukarsinnan väliaikashowna ihan ymmärrettävä valinta. 

Vierailija
10038/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin itsekin ajattelen. Musiikkivideon voi siirtää, mutta live esiinty

Eli Vain elämää

Toivottavasti ei...

Vierailija
10039/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut vähän lämpenemään Vain elämäälle. Ois kiva nähdä K:n esittämässä erilaisiä genrejä. Mutta en kyllä usko, että se tämä ois.

Vierailija
10040/10482 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama veikkaus. Olisiko joku kuullut, että Hooja julkaisee uuden biisin Suomen viisusensaatio Käärijän kanssa ja siinä nähtiin sopiva väliaikaesiintyjä pohjois-Ruotsin Mellojen karsintaan? Pohjois-Ruotsin omat pojat ja viisuista tuttu suomalaistähti olisi kombona viisukarsinnan väliaikashowna ihan ymmärrettävä valinta. "

Lisäksi toinen tämän vuoden juontajista on Ruotsin juhannus-julkkisyksityiskeikalta tuttu Kärtsä-fani, ja hän on sanonut olleensa mukana päättämässä ohjelman kokoonpanosta. Tyyppi on lisäksi koomikko ja "bilettäjä", niin jos K+Hoo yhteisbiisi on tullut heille jotain kautta tietoon (esim jomman kumman kustantajan sisäpiiritiedottajien kautta) niin en näe yhtään mahdottomana että sitä olisi nostettu esiin ehdotukseksi. 

Mutta voihan tämä vaan olla paljon sattumia samaan jonoon, jotka silti on vain sattumia.

Ketju on lukittu.