Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
9721/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tykännyt Erikasta, mutta yrittäkö hän vähän liikaa nyt noilla tiktokeillaan luoda jotain ilmiötä..? Vähän cringe jotenkin😬

Mua on alkanut vähän ärsyttää erika. Varsinkin kun se sanoi haastiksessa että please käärijäfanit, olkaa minunkin faneja..

Se mikään haastis tainnut olla vaan ihan fanin tekemä video. Laitapa linkki tähän "haastikseen"

Vierailija
9722/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi parturi-Marco sanoo tossa lopussa We go to Sweden?!? Whuuuut?

Ja ihana toi Kärpyn keittiö! 

Onks toi se armeijan vihreä sävy keittiön kaapeissa? Se on niin last season trendi jo. 

On niin last season arvostella toisten ihmisten valintoja ja elämää varsinkin, kun ne eivät mitenkään sinun elämääsi vaikuta. 

Lähinnä arvostelin sitä, että se oli jonkun täällä mielestä kivan näköinen. Tosi boring minusta. Mutta mä en ookaan tusinapelle, kuten iso osa  niistä yksinkertaisista, jotka kehuu ihan mitä tahansa, mitä yksinkertaistakin K tekee. 

Alkaa itse K kin ärsytt

Tää sama muuten pätee holhoaviin bojanisteihin. Niiden takia koko räkänokka sylettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin sävystä myös silloin TTK-aikoihin. Silloin oli tosi platinavivahde siinä ja vielä sen meikin kanssa huuuuh😮💨

Ruissin blondi oli paras, B:kin tykkäsi. Oliko Ttk jo eri, en nyt muista.

Vierailija
9724/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tykännyt Erikasta, mutta yrittäkö hän vähän liikaa nyt noilla tiktokeillaan luoda jotain ilmiötä..? Vähän cringe jotenkin😬

Mua on alkanut vähän ärsyttää erika. Varsinkin kun se sanoi haastiksessa että please käärijäfanit, olkaa minunkin faneja..

Se mikään haastis tainnut olla vaan ihan fanin tekemä video. Laitapa linkki tähän "haastikseen"

Luuletko et säilyttelen jotain erikan höpinöitä jossain tallessa🙄 En tiedä mikä tilanne se oli mut noin sanoi hän kuitenkin.

Vierailija
9725/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, jouduin blokkaamaan sen tiktokissa, kun se pompsahti joka välissä esiin. Jotenkin niin laskelmoidun oloista ja epäaitoa.

Vierailija
9726/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko et säilyttelen jotain erikan höpinöitä jossain tallessa🙄 En tiedä mikä tilanne se oli mut noin sanoi hän kuitenkin.

Niin, mutta kyse ei ollut mistään haastiksesta kuten väitit. Tämä taisi olla ihan Kärtsä/Joksufanin ja ilmeisesti myös Erika-fanin tekemä video sieltä UMK-julkaisusta. Taisi olla ihan ko. fanin pyytämä juttu. Eri asia siis täysin.

Vierailija
9727/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi parturi-Marco sanoo tossa lopussa We go to Sweden?!? Whuuuut?

Ja ihana toi Kärpyn keittiö! 

Onks toi se armeijan vihreä sävy keittiön kaapeissa? Se on niin last season trendi jo. 

On niin last season arvostella toisten ihmisten valintoja ja elämää varsinkin, kun ne eivät mitenkään sinun elämääsi vaikuta. 

Lähinnä arvostelin sitä, että se oli jonkun täällä mielestä kivan näköinen. Tosi boring minusta. Mutta mä en ookaan tusinapelle, kuten iso osa  niistä yksinkertaisista, jotka kehuu ihan mitä tahansa, mitä yksinkertaistakin K tekee. 

Alkaa itse K kin ärsyttämään välillä ihan vaan palvovien fanien takia.

Mua alkoi ärsyttää niin paljon, et lopetin seuraamasta K ja crew instassa ja tuskin meen enää keikoille. Nää palstat ja Discord antaneet niin huonon kuvan K faneista et en halua olla missään tekemisissä. Vähän sama kyllä Joksu fanienkin suhteen.

Vierailija
9728/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin sävystä myös silloin TTK-aikoihin. Silloin oli tosi platinavivahde siinä ja vielä sen meikin kanssa huuuuh😮💨

Oliko se ttk:ssa jotenkin just raidoitettu vai miten siinä oli platinavivahde?

Vierailija
9729/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw Miriam nyt Hgissä.

Meinaatko, että tämän tietäminen saattaisi Jeren ja Bojanin yhteen jollain linkillä häneen? Vai mitä väliä muussa tapauksessa? Hän on täysin nobody K&B saagassa.

Nobody näistä taitaa olla se B alkuinen 🤭

Vierailija
9730/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua alkoi ärsyttää niin paljon, et lopetin seuraamasta K ja crew instassa ja tuskin meen enää keikoille. Nää palstat ja Discord antaneet niin huonon kuvan K faneista et en halua olla missään tekemisissä. Vähän sama kyllä Joksu fanienkin suhteen."

Sopiiko kysyä mikä sut näillä palstoilla sitten sittenpitää? 😳 Oot aukomassa päätäsi, vai?

Vierailija
9731/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mua alkoi ärsyttää niin paljon, et lopetin seuraamasta K ja crew instassa ja tuskin meen enää keikoille. Nää palstat ja Discord antaneet niin huonon kuvan K faneista et en halua olla missään tekemisissä. Vähän sama kyllä Joksu fanienkin suhteen."

Sopiiko kysyä mikä sut näillä palstoilla sitten sittenpitää? 😳 Oot aukomassa päätäsi, vai?

Hih, lopettanut artistien seuraamisen, koska ärsyttää fanit niin paljon ja sit roikkuu vauvapalstalla😂😂 Päivän naurut taas sain🤣

Vierailija
9732/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota One Morning Leftiä joutuu varmaan äänestämään jo pelkästään biisin nimen ja teeman takia. Puppy!

Vierailija
9733/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B ei ole ikinä sanonut Jeren blondista mitään. 

Vierailija
9734/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw Miriam nyt Hgissä.

Meinaatko, että tämän tietäminen saattaisi Jeren ja Bojanin yhteen jollain linkillä häneen? Vai mitä väliä muussa tapauksessa? Hän on täysin nobody K&B saagassa.

Väärin. Toinen päähenkilö.

Vierailija
9735/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, lopettanut artistien seuraamisen, koska ärsyttää fanit niin paljon ja sit roikkuu vauvapalstalla😂😂 Päivän naurut taas sain🤣

Ei sullakaan kauheen hauska elämä, jos toi naurattaa.

Vierailija
9736/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B ei ole ikinä sanonut Jeren blondista mitään. 

Katseet kertoo.

Vierailija
9737/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9738/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin 🤡🤡

https://x.com/kaarijaseyes/status/1879283018067836986?

Mellon startti on siis 1.2. eli voisko siellä olla väliajalla K + Hooja-yhteisesitys???? 

Vierailija
9739/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että osoitit taas kuinka ihanaa porukkaa täällä pyörii. 😘

Vierailija
9740/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Btw Miriam nyt Hgissä.

Ei B ole nobody omassa saagassaan, muuten kyllä alkaa olla jos tuo joksujen hiljaisuus jatkuu.

Ketju on lukittu.