Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
9701/10482 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lennä vasta perjantaina aamusta? Tai sitten torstaina. Tuskin sen aikaisemmin. 😊

Mä oon ajatellut että tuolla voisi esiintymisen lisäksi olla jotain muitakin tapaamisia tai kontaktien luomista, ja voisi siitä syystä mennä jo aikaisemmin. Mutta kohtahan se nähdään. 

Vierailija
9702/10482 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä tapahtuu Ruotsissa? Meneeköhän sinne vielä ennen Hollantia🤔 nyt menee jo jännäksi🤩

Siis eikö se ollut vaan vitsiä siitä kun parturi sano ensin että sininen tukka ja sit heitti vielä että laitetaan vähän keltasta että tulee Ruotsi? En usko että tarkotti kirjaimellisesti olevansa menossa nyt just, toki joskus varmasti taas.

Täällähän jotkut epäili, että Kärtsä vois  muuttaa Ruotsiin. Tämä on ihan selvästi vastaus siihen😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9703/10482 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän lennä vasta perjantaina aamusta? Tai sitten torstaina. Tuskin sen aikaisemmin. 😊

Mä oon ajatellut että tuolla voisi esiintymisen lisäksi olla jotain muitakin tapaamisia tai kontaktien luomista, ja voisi siitä syystä mennä jo aikaisemmin. Mutta kohtahan se nähdään. 

Varmasti on myös kontaktien luomista, joten tuskin menevät viime tingassa. Itse veikkaan, että viimeistään torstaina menevät.

Vierailija
9704/10482 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen kanssa varmaan menossa, ja eiköhän Yleltäkin joku mukana. Mitenköhän Jesse?

Vierailija
9705/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha Häärijän läppä😂😆 

mulla on kyllä ikävä blondia. Paras blondi oli mielestäni silloin kun ei ollut vielä ihan super vaalea vaan vasta menossa, eli Kuumaa-haalarin aikoihin. Mut jännä nähdä mikä tää muu tyyli tukan ympärillä tulee olemaan.

Vierailija
9706/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin sävystä myös silloin TTK-aikoihin. Silloin oli tosi platinavivahde siinä ja vielä sen meikin kanssa huuuuh😮💨

Vierailija
9707/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo Kn hiukset onkin värjätty jo ennen sitä Ruotsin matkaa, se selittäisi nuo keltainen ja sininen - puheet. Onko hänestä ollut nyt muita kuvia tai videoita, kuin pipo päässä olevia🤔

Vierailija
9708/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo Kn hiukset onkin värjätty jo ennen sitä Ruotsin matkaa, se selittäisi nuo keltainen ja sininen - puheet. Onko hänestä ollut nyt muita kuvia tai videoita, kuin pipo päässä olevia🤔

Hotellissa oli vielä blondi

Vierailija
9709/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei miksi parturi-Marco sanoo tossa lopussa We go to Sweden?!? Whuuuut?

Ja ihana toi Kärpyn keittiö! 

Onks toi se armeijan vihreä sävy keittiön kaapeissa? Se on niin last season trendi jo. 

On niin last season arvostella toisten ihmisten valintoja ja elämää varsinkin, kun ne eivät mitenkään sinun elämääsi vaikuta. 

Lähinnä arvostelin sitä, että se oli jonkun täällä mielestä kivan näköinen. Tosi boring minusta. Mutta mä en ookaan tusinapelle, kuten iso osa  niistä yksinkertaisista, jotka kehuu ihan mitä tahansa, mitä yksinkertaistakin K tekee. 

Vierailija
9710/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi se armeijan vihreä sävy keittiön kaapeissa? Se on niin last season trendi jo. 

On niin last season arvostella toisten ihmisten valintoja ja elämää varsinkin, kun ne eivät mitenkään sinun elämääsi vaikuta. 

Lähinnä arvostelin sitä, että se oli jonkun täällä mielestä kivan näköinen. Tosi boring minusta. Mutta mä en ookaan tusinapelle, kuten iso osa  niistä yksinkertaisista, jotka kehuu ihan mitä tahansa, mitä yksinkertaistakin K tekee. 

Alkaa itse K kin ärsyttämään välillä ihan vaan palvovien fanien takia.

Vierailija
9711/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw Miriam nyt Hgissä.

Vierailija
9712/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sitä mieltä, muut voi olla toista mieltä. Ilman että on kyse sokeasta palvonnasta.

Vierailija
9713/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa itse K kin ärsyttämään välillä ihan vaan palvovien fanien takia.

Mua ärsyttää vaan ne fanit. Osaan erottaa K:n heistä, mutta he eivät osaa erottaa itsensä arvostelua lemmikkinsä arvostelusta! 😂

Vierailija
9714/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw Miriam nyt Hgissä.

Meinaatko, että tämän tietäminen saattaisi Jeren ja Bojanin yhteen jollain linkillä häneen? Vai mitä väliä muussa tapauksessa? Hän on täysin nobody K&B saagassa.

Vierailija
9715/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha Häärijän läppä😂😆 

mulla on kyllä ikävä blondia. Paras blondi oli mielestäni silloin kun ei ollut vielä ihan super vaalea vaan vasta menossa, eli Kuumaa-haalarin aikoihin. Mut jännä nähdä mikä tää muu tyyli tukan ympärillä tulee olemaan.

Mulla kans, paras oli mun mielestä se platinablondi pienellä tyvikasvulla.

Vierailija
9716/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Kärpyn biosta on kokonaan poistunut linkki merchiin. Eipä siellä linkin alla mitään ollutkaan, mutta siis päivittänyt infoa nyt tuon verran. 

Vierailija
9717/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tykännyt Erikasta, mutta yrittäkö hän vähän liikaa nyt noilla tiktokeillaan luoda jotain ilmiötä..? Vähän cringe jotenkin😬

Vierailija
9718/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä tykännyt Erikasta, mutta yrittäkö hän vähän liikaa nyt noilla tiktokeillaan luoda jotain ilmiötä..? Vähän cringe jotenkin😬

Ihan normaalia musiikkimarkkinointia hei. Tsekkaappa vähän muitakin artisteja, enkä puhu pelkästään UMK- tai viisutyypeistä. Aikaisemmin Erika ei kai ole ollut kovin aktiivinen tiktokissa ja tais siitä joskus mainitakin, ettei ehdi sinne paljoa postailla. Nyt kun ei ole keikkoja tms niin tietysti keskittyy tähän UMK-biisin markkinointiin. 

Vierailija
9719/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut vähän ärsyttää erika. Varsinkin kun se sanoi haastiksessa että please käärijäfanit, olkaa minunkin faneja..

Vierailija
9720/10482 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pitää markkinoida ja tiktok on siihen yksi parhaimpia kanavia. Toi Erikan tyyli siellä vaan tuntuu jotenkin liian yrittämiseltä eikä luontevalta. No nyt kommentoin kyllä vaan ihan parin videon perusteella, ehkä se tästä muuttuu vielä luontevammaksi. Erikahan on muuten tosi super, uskottava ja confident siinä mitä tekee. 

Ketju on lukittu.