M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Ei oo Kärppy vielä siis Hollannissa. Huomenna varmaan lähdössä.
Erika muuten sanoi jossain haastiksessa että oli soittanut biisin Klle ja oli tykännyt siitä hulluna. Nyt K sanoo ettei ole kuullut sitä vielä😂😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Bess Kärpän kanssa studiolla👀
Näköjään! 👀 mitä siellä on tulossa oikein. Studiohommeleita joka suuntaan. Mutta nyt K jo turvallisesti kotona lehmätaulun alla😊
Jep tää alkaa tosiaan olla niin mysteeriä joka suuntaan, että mitä oikein on tulossa. Mutta toivon itse todella biisiä Bessin kanssa.
Kääriä kahlaa kaikki suosikkiartistit läpi pysyäkseen itse pinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Erika muuten sanoi jossain haastiksessa että oli soittanut biisin Klle ja oli tykännyt siitä hulluna. Nyt K sanoo ettei ole kuullut sitä vielä😂😅
Tää on sitä Kärppä-roolia, missä aina puhuu hahmona mitä sattuu😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitä Kärppä-roolia, missä aina puhuu hahmona mitä sattuu😁
Noihan ole selkeästi vitsiä koko postaukset 😂 Vaikka Erikaa halusikin tukea.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/tulisydan/772854458881294336/kun-m%C3%A4-sanoin-…
Mikäs haastis tää on..?
Popkast, tänään käännetty JO subsin youtubeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään! 👀 mitä siellä on tulossa oikein. Studiohommeleita joka suuntaan. Mutta nyt K jo turvallisesti kotona lehmätaulun alla😊
Jep tää alkaa tosiaan olla niin mysteeriä joka suuntaan, että mitä oikein on tulossa. Mutta toivon itse todella biisiä Bessin kanssa.
Tai sitten päinvastoin. Valitettavasti en nyt muista kenen suositun artistin haastattelu se oli, jossa kertoi siitä, miten alalla käytetään hyväksi muiden artistien tunnettuutta, hakeudutaan samoihin kuviin, näyttäydytään heidän seurassa yms. Enkä tarkoita hyväksi käytöllä mitään negatiivista, vaan se kuuluu työhön, jolla elantonsa ansaitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten päinvastoin. Valitettavasti en nyt muista kenen suositun artistin haastattelu se oli, jossa kertoi siitä, miten alalla käytetään hyväksi muiden artistien tunnettuutta, hakeudutaan samoihin kuviin, näyttäydytään heidän seurassa yms. Enkä tarkoita hyväksi käytöll
Kaikki tekee collabeja
MP Erikan biisistä? Itse olen kuullut vasta pienen pätkän ig:stä. Sen perusteella en osaa vielä sanoa. Toivon että paranee kun kuuntelen kokonaan!
Tosi paljon kommenteissa muut artistit/julkkikset hehkuttaneet. Kärppä ei vielä😅
K ja Härtsä kentällä menossa. K juo valkkaria aamulla tähän aikaan miksi😳😳
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei😊
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuulunut tohon luokkaan?
Lavonq muuten tänään mestoilla! Tulossa siis upeita kuvia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kuulunut tohon luokkaan?
Eiks reissut ala aina Oak Barrelista, tosin nyt näytti kyllä loungelta🥳
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä itsellekin maistuisi 😂
Vierailija kirjoitti:
MP Erikan biisistä? Itse olen kuullut vasta pienen pätkän ig:stä. Sen perusteella en osaa vielä sanoa. Toivon että paranee kun kuuntelen kokonaan!
Tosi paljon kommenteissa muut artistit/julkkikset hehkuttaneet. Kärppä ei vielä😅
Kukaan ei kehtaa julkisesti sanoa, ettei tykkää. Sillä saa kato tylsän ja estoisen ihmisen maineen. Pitää siis hehkuttaa ihan vaan sen erilaisuuden, rohkeuden ja shokkivaikutuksen takia, vaikka itse biisi on täyttä kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eilenhän Kärtsä teki kaksi stooria Erikasta ja tänä aamuna käytti stooreissaan musiikkina biisiä. Ei kai hänen joka paikassa tarvii olla suuna päänä.
Vierailija kirjoitti:
Loistava viisubiisi! Erika voittoon.
K on tsemppaillut jatkuvasti Erikaa ja eiköhän jatkossakin. Eilenkin mainosti instassa.
Vierailija kirjoitti:
En kauheesti tykännyt, mutta nauratti kun ne Kärpän laulun sanat pitikin sittenkin paikkansa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kauheesti tykännyt, mutta nauratti kun ne Kärpän laulun sanat pitikin sittenkin paikkansa. 😂
No kun oli kuulemma kuullut biisin