M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan enää kompostissa tai täällä voi puhua ilman että paritetaan Härtsää koko ajan? Pitääkö tässä liittyä discordiin niin jää kohta ketjut täysin tyhjiksi.
Sinä voit perustaa omat ketjut omille parituksillesi, jos noin menee tunteisiin. Minä ainakin pidän Häärijästä.
Tää on ainakin K&B ketju. Kompostissa sana on vapaa. Mut häiritsee minuakin siinä mielessä, ettei missään voi puida kunnolla tulevaa lomaa koska sotketaan heti Härtsä siihen että joojoo Härtsän kanssa viettää, Härtsän kanssa salasuhde, Härtsän kanssa paneskelee jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan enää kompostissa tai täällä voi puhua ilman että paritetaan Härtsää koko ajan? Pitääkö tässä liittyä discordiin niin jää kohta ketjut täysin tyhjiksi.
Sinä voit perustaa omat ketjut omille parituksillesi, jos noin menee tunteisiin. Minä ainakin pidän Häärijästä.
Tää on ainakin K&B ketju. Kompostissa sana on vapaa. Mut häiritsee minuakin siinä mielessä, ettei missään voi puida kunnolla tulevaa lomaa koska sotketaan heti Härtsä siihen että joojoo Härtsän kanssa viettää, Härtsän kanssa salasuhde, Härtsän kanssa paneskelee jne.
Näinhän se menee, mitä sitä totuutta piilottelemaan. Käynyt ilmi, että H&B on salapari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se video saa näyttöjä siksi että K ja vuoka vihdoin pääsivät tapaamaan
Jep bl ei oo kovin suosittu tt:ssa. Algoritmi jotenkin laittoi trendaamaan.
Näyttäis, että noista HGS:n yksittäisistä videoista BL:n videoita on katsottu eniten.
Juu ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä, kuinka hyvin Kärtsä tulee toimeen näiden norjalaisten kanssa! :D Ihanat M&M sekä Alessandra! <3
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/769851119741648896/x?source=share
Ja Marcukselta sujuu CCC hienosti! M&M:n tiktok-versiossa Kärppy on myös käynyt kommentoimassa tuon saman "Yess! Absolute" :D
No ihan kauheelta se kyllä kuulosti🤭
Paljon paremminhan se lausuu kuin Boitsu. 😁
Ei todellakaan lausu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään siitä, kuinka hyvin Kärtsä tulee toimeen näiden norjalaisten kanssa! :D Ihanat M&M sekä Alessandra! <3
Eiks noi oo puoliksi ruotsalaisia?
Ne on kyl ihan kokonaan ruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän oo, täysin norskeja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kyllä ole ollenkaan ruotsalaisia. M&M tosin edusti Ruotsia tämän vuoden Euroviisuissa, mutta he ovat norjalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähteekö koko pöyhösten suku jouluksi ulkomaille vai vain miken perhe?
K:lla on muuta ohjelmaa, ei ole ainakaan sama reissu. Ja paskaa kuuluu sinulle.
K:lla vielä ensiviikko keikkoja, mutta ei se sulje sitä pois, että hän ja muu perhe menisi samaan paikkaan jouluksi. K puhunut, että n. kk vikojen keikkojen jälkeen lomaa ja sitten töihin takas, että luultavasti lähtee samantien lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:lla vielä ensiviikko keikkoja, mutta ei se sulje sitä pois, että hän ja muu perhe menisi samaan paikkaan jouluksi. K puhunut, että n. kk vikojen keikkojen jälkeen lomaa ja sitten töihin takas, että luultavasti lähtee samantien lämpimään.
K:n vanhemmat ja sisarukset voivat lähteä Thaikkuihin jo viikkoa ennen ja K tulla jouluksi perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n vanhemmat ja sisarukset voivat lähteä Thaikkuihin jo viikkoa ennen ja K tulla jouluksi perässä.
Ja ihan yhtä hyvin voivat kaikki viettää perhejoulua täällä Suomessakin ihan kuten viime vuonna.
Ihana toi kuva K:n stoorissa😍
Upee keikka taas takana! On toi kärtsä kyllä superukkeli kun se tosta tahdista huolimatta toimittaa aina vain pelkkää priimaa!
Vierailija kirjoitti:
Upee keikka taas takana! On toi kärtsä kyllä superukkeli kun se tosta tahdista huolimatta toimittaa aina vain pelkkää priimaa!
Oisko raporttia?😊
Somessa ainakin hehkutettiin ja kiiteltiin 🤩
Mikä toi Häärijän livejuttu oli?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mikä?
Ilmeisesti Aapon livessä ollut H&K mukana, ite kans missasin😣
Onkohan tuo Joost jo K lle vähintään yhtä tärkeä kuin Bojan. Kovasti K hehkuttaa Joostia ja pitää Trafikia parhaana omista kappaleistaan.
H:n kanssa varmastikin. Toi valentines day oli hyvä pointti, en muistanutkaan, että on viettäneet ne yhdessä🥰 Ja H:lla varmaan hyvin aikaa, kun K pitää keikkataukoa.