Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
8061/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discordista:

Aaa kuulin muutaman sanan Micahilta, joka vei ne paidat Joksuille. Hänellä on se are you tatuointi Jeren ja Bojanin käsialoilla.

Nyt leimaamisessa Bojan oli nähnyt sen tatskan ja oli ollut ihan innoissaan ja muut Joksut oli huutaneet Are youta leimatessaan. Ihanat pojat. Kertoo huomenna lisää kun vähän tokenee. On ihan häkeltynyt kun pojat kävi hänen igssäkin kommentoimassa ja tykkäämässä ja jakoivat hänen posteja 🥰💚

Vierailija
8062/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Oliko täällä kukaan nähnyt sitä Kn storyvälähdystä eilen? 

Jossain puhuttiin että se olisi ollut Los Rollos-studiolta? Jos näin niin mahtavaa, niillä kundeilla on loistava tyyli ja olisi upea suunta jos Kärtsä lähtisi viemään musiikkiaan siihen suuntaan. 

Mä en nähnyt stooria, ei tullut edes ilmoitusta? Olikohan sellaista edes? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on ihana uudessa DNA-mainoksessa

Vierailija
8064/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ihana, kun niitä on tullut jo niin monta erilaista!

Vierailija
8065/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain puhuttiin että se olisi ollut Los Rollos-studiolta? Jos näin niin mahtavaa, niillä kundeilla on loistava tyyli ja olisi upea suunta jos Kärtsä lähtisi viemään musiikkiaan siihen suuntaan. 

Joo mikähän juttu se on! Jännää. 😊 Ehtikö kukaan nähdä sitä?

Luulen että se Vain elämää ei liity asiaan yhtään mitenkään, oli vain biisivalintana tuossa. Osallistujilla on niin hurjat sanktiot että ei niistä kukaan voi etukäteen paljastella mitään, sitäpaitsi ne kuvaukset on (yleensä) vasta kesäkuussa.

Vierailija
8066/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ihana, kun niitä on tullut jo niin monta erilaista!

Hän on kyllä niin luonteva esiintyjä ja viihdyttäjä. Eikä tossa musta mitöän Loiria ole, niinkun joku tais (taas) kommentoida😏😅🥰

Vierailija
8067/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se Vain elämää ei liity asiaan yhtään mitenkään, oli vain biisivalintana tuossa. Osallistujilla on niin hurjat sanktiot että ei niistä kukaan voi etukäteen paljastella mitään, sitäpaitsi ne kuvaukset on (yleensä) vasta kesäkuussa.

Näin minäkin epäilen. Liittyy todennäköisemmin Hooja yhteistyöhön kun sitä olivat tekemässä aiemminkin. Odotan niin innolla minkälainen biisi sieltä on tulossa. 🔥🔥

Vierailija
8068/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko muuten LosRollos tuottamassa Isac Elliotin ja Miriam Bryantin uutta biisiä? Sithän heillä ois jo kokemusta tällaisista Fin-Swe-komboista😊

Vierailija
8069/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko ostaa Häärijän jouluhupparin? 

No ei tietenkään.

Minäpä pistin kolme tilaukseen🥳

Vähän noloa, kuka sellainen päällä kehtaa kulkea 😄

Miksi poistit kommentit, joissa puhuttiin K:sta ja kivoista dna-mainoksista?

Vierailija
8070/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se oli vaan kuva studiolta ja biisinä vain elämää. Luulen, ettei kans tajunnut ton biisin aiheuttavan pöhinää vaan laittoi muuten vaan Irwiniä. Sillähän oli jossain muussakin lähiaikoina postatussa stroorissa hänen musiikkiansa.

Vierailija
8071/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotteko ostaa Häärijän jouluhupparin? 

No ei tietenkään.

Minäpä pistin kolme tilaukseen🥳

Vähän noloa, kuka sellainen päällä kehtaa kulkea 😄

Miksi poistit kommentit, joissa puhuttiin K:sta ja kivoista dna-mainoksista?

Ei ole poistettu.

Vierailija
8072/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisejä aletaan jo työstään hyvissä ajoin. Niistä tehdään ihan normaalit studioversiot, ihan niin kuin mistä tahansa levytettävistä biiseistä. Kuvaukset on sitten vasta touko-kesäkuussa. Mutta joo, outoa olisi, jos noin selvästi vihjailisi osallistuvansa, kun tosiaan varmasti etukäteen ei saa paljastaa mitään. Ja tämä asia varmasti löytyy sopparista.

Vierailija
8073/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biisejä aletaan jo työstään hyvissä ajoin. Niistä tehdään ihan normaalit studioversiot, ihan niin kuin mistä tahansa levyte

Eli eiköhän tuon ohjelman voi vetää täten pois spekulaatioista. 😀

Vierailija
8074/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut täällä hetkeen ja tulin nytkin vain piipahtaan, kun oli saatava ulos tää. Sellaiselle porukalle, joka ymmärtää. 

Oon katsellut Joksujen menoa ja keikkoja ja niin paljon tullut matskua ja Bojaniltakin somea, et pakahdun. Bojan! Ihana, rakas Bojan! Tekis mieli ottaa se isoon halaukseen ja rutistukseen! Mä voisin syödä sen suihini! 

Ja Jere muru, kuolen, miten suloinen hän on, suloinen ja silti niin helvetin kuuma keikoilla... 

Hei hei seuraavaan kertaan ... 🤍💚😇💚🤍

Vierailija
8075/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa seuraillut kiinnostuneena Bojanin mainintoja Suomesta ja Jerestä (no tietty😇). Ihanaa miten paljon on taas tullut häneltä Suomeen liittyvää😊 paitsi et onks nyt oikeestaan sanonut Jerestä mitään erityisesti? 

Vierailija
8076/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin videoon, jota en ollut aiemmin nähnyt (julkaistu 2 viikkoa sitten amerikkalaisen viisufanin kanavalla). Siinä ovat K ja Erika tiedotustilaisuudessa UMK24:n aikoihin, ja he puhuvat mm. Ruoskan synnystä, suomenkielisestä musiikista, vähän Loreenista ja Euroviisuista.

Vierailija
8077/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin videoon, jota en ollut aiemmin nähnyt (julkaistu 2 viikkoa sitten amerikkalaisen viisufanin kanavalla). Siinä ovat K ja Erika tiedotustilaisuudessa UMK24:n aikoihin, ja he puhuvat mm. Ruoskan synnystä, suomenkielisestä musiikista, vähän Loreenista ja Euroviisuista.

Oi toi oli ihana! En ollut mäkään nähnyt tuota aikaisemmin. 

Vierailija
8078/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkia Käärijän DNA-mainoksia on jo tänä vuonna tullut? Olen nähnyt sen yhden, jossa K voittaa käärimiskilpailun.

Vierailija
8079/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkia Käärijän DNA-mainoksia on jo tänä vuonna tullut? Olen nähnyt sen yhden, jossa K voittaa käärimiskilpailun.

Käärimiskisa pöllön kanssa, käärii pöllön, halaa pöllöä ja ottaa tavaroita sokkona, nää 4 ainakin.

Vierailija
8080/10482 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärimiskisa pöllön kanssa, käärii pöllön, halaa pöllöä ja ottaa tavaroita sokkona, nää 4 ainakin.

https://www.tumblr.com/klistu/768888860719644672/longer-versio

Tässä yks 😊

Ketju on lukittu.