M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö tuoda tänne, mutta oli pakko. Olin kompostissa niin mä kirjoitin sinne jonkun kommentin ja niin sen jälkeen muut alkoivat nauraa ja etkö sä osaa kirjoitta kunnolla ja kerroin, että mulla on dysfasia ja on hankaluuksia kirjoittamisen kanssa ja niin alkoivat syytelemään joksikin toiseksi, vaikka en ollut se henkilö mitä he luulivat. Eli aikuiset ihmiset haukkuvat nuorta 25 vuotiasta ihmistä. Eli tämmöiseksi meno on sitten mennyt
Se on joku raasu K fani. Älä välitä siitä. Me B fanit osaamme käyttäytyä, emmekä haukkuisi sinua ikinä.
Sinulle tehtiin plussalle oma ketju, jossa voit keskustella sivupersoonasi kanssa rauhassa.
Meitä K/B tosi rakkauteen uskovia on useita ja kiusaajat yrittävät estää meitä oikein näkeviä keskustelemasta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä.
Ei ole enää, minäkin oon huomannut K fanien käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Loukkaavat Bojania siellä. Vain K fanit noi tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitäisikö tuoda tänne, mutta oli pakko. Olin kompostissa niin mä kirjoitin sinne jonkun kommentin ja niin sen jälkeen muut alkoivat nauraa ja etkö sä osaa kirjoitta kunnolla ja kerroin, että mulla on dysfasia ja on hankaluuksia kirjoittamisen kanssa ja niin alkoivat syytelemään joksikin toiseksi, vaikka en ollut se henkilö mitä he luulivat. Eli aikuiset ihmiset haukkuvat nuorta 25 vuotiasta ihmistä. Eli tämmöiseksi meno on sitten mennyt
Se on joku raasu K fani. Älä välitä siitä. Me B fanit osaamme käyttäytyä, emmekä haukkuisi sinua ikinä.
Sinulle tehtiin plussalle oma ketju, jossa voit keskustella sivupersoonasi kanssa rauhassa.
Meitä K/B tosi rakkauteen uskovia on useita ja kiusaajat yrittävät estää meit
Älä lannistu. Sitkeästi vaan viedään K&B rakkauden ilosanomaa kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat K fanit taas täyttää Discordin typerillä jutuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kans, jos ei kerran ees shipata. Niin täytyy alkaa tuolla ankeuttaan.
OT, Brasilialaisessa Reality ohjelmassa on ihana bromanssi menossa:
https://x.com/911_emanuel/status/1863020246048682217
https://www.tiktok.com/@gurimoments
Tosi söpöjä ovat <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kans, jos ei kerran ees shipata. Niin täytyy alkaa tuolla ankeuttaan.
Rikkoo myös discordin sääntöjä, modet vaan katsoo vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi söpöjä ovat <3
Täs on kans kiva bromance video. Ihana kun meitä samanmielisiä tosiuskovia on täällä!
Tää on ihana😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi söpöjä ovat <3
Täs on kans kiva bromance video. Ihana kun meitä samanmielisiä tosiuskovia on täällä!
On muuten söpö kiropraktikko. Saisi tulla painelemaan munkin hermoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä, että miksi sinne kompostiin pitää mennä shippaamaan K&B:tä ja tänne taas tuoda niitä ns. tosi elämän juttuja. Haastatte riitaa ihan tahallanne muiden kanssa. Sen lisäksi Discordin juttuja tuominen ja siellä kirjoittelevien haukkuminen ei kuulu näille palstoille.
Minä shippaan missä haluan.
Niin kuuluukin. K&B rakkauden ilosanomaa kuuluu levittää kaikkialle. Vain kiusaajat kieltää sen olemassaolon.
Juuri näin. K ottaa vielä eron naisestaan ja valitsee Bojanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä, että miksi sinne kompostiin pitää mennä shippaamaan K&B:tä ja tänne taas tuoda niitä ns. tosi elämän juttuja. Haastatte riitaa ihan tahallanne muiden kanssa. Sen lisäksi Discordin juttuja tuominen ja siellä kirjoittelevien haukkuminen ei kuulu näille palstoille.
Minä shippaan missä haluan.
Niin kuuluukin. K&B rakkauden ilosanomaa kuuluu levittää kaikkialle. Vain kiusaajat kieltää sen olemassaolon.
Juuri näin. K ottaa vielä eron naisestaan ja valitsee Bojanin.
En usko et K seurustelee naisen kanssa. Eiköhän heivannut hänet jo ulos kodistaan.
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä täällä tapahtuu😂
Sairaat joksufanit riehuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin et Käärijä uskovaiset heivattaisiin pois discordista, pilaavat sen paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K fanit on näiden ketjujen ja Discordin s*öpä.
Yllätyin tosta discordin menosta kyllä taas tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin et Käärijä uskovaiset heivattaisiin pois discordista, pilaavat sen paikan.
👍