Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7841/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä. 

Ei ole enää, minäkin oon huomannut K fanien käytöstä.

K fanit on näiden ketjujen ja Discordin s*öpä. 

Yllätyin tosta discordin menosta kyllä taas tänään.

Ois pitänyt perustaa pelkkä JO discord 

Vierailija
7842/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kompostithan on 99 %:sesti pelkkiä Joksufaneja. Siellä siis haukutte toisianne ja syytätte K faneiksi 🤔 Jotenkin huvittavaa ellei myös samalla kertoisi fanituksen tasosta aika karua kieltä. 

Niin minäkin! Ihanaa rauhallista, hyväntuulen keskustelua. Ei lainkaan sellaista mitä trollersonit täällä väittävät.

Kiva paikka on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7843/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö tuoda tänne, mutta oli pakko. Olin kompostissa niin mä kirjoitin sinne jonkun kommentin ja niin sen jälkeen muut alkoivat nauraa ja etkö sä osaa kirjoitta kunnolla ja kerroin, että mulla on dysfasia ja on hankaluuksia kirjoittamisen kanssa ja niin alkoivat syytelemään joksikin toiseksi, vaikka en ollut se henkilö mitä he luulivat. Eli aikuiset ihmiset haukkuvat nuorta 25 vuotiasta ihmistä.  Eli tämmöiseksi meno on sitten mennyt

Se on joku raasu K fani. Älä välitä siitä. Me B fanit osaamme käyttäytyä, emmekä haukkuisi sinua ikinä. 

Sinulle tehtiin plussalle oma ketju, jossa voit keskustella sivupersoonasi kanssa rauhassa.

Meitä K/B tosi rakkauteen usk

Älä lannistu. Sitkeästi vaan viedään K&B rakkauden ilosanomaa kaikkialle. 

Jep! Kuten tätäkin; voidaanko tämän perusteella uskoa, että Bojan opiskelee suomea? Silloin kun ne sanoi siinä huonosti organisoidussa discord Q&A:ssa, että Kirrillä on lukihäiriö ja siksi paidassa oli 427, mä uskoin sen. Nyt Bojan vahvisti tarinan 💙  

Piti olla 247 :)  Osa otti niin butt hurtia siitäkin, että Joksut paljastivat toisen haasteita kaikille, loooool. Aivan kuin se ois jotenkin paha kun sehän selittää, miksi numerot menivät väärin päin. 

Ja toi Boitsun postaus on kuin märkä rätti dysleksiaa haukkuneiden naamalle, olkaa hyvä! Haha. 

https://www.instagram.com/p/DDB_0bctkR6/

Vierailija
7844/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K fanit ei vaan osaa käyttäytyä mut se ei kai ollut epäselvää kellekään. 

Vierailija
7845/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on jo, mitä valitat.

Vierailija
7846/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä vielä sais shipata niin tulen.

Vierailija
7847/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin et Käärijä uskovaiset heivattaisiin pois discordista, pilaavat sen paikan. 

Äh, ole onnellinen et Anna-Liisat on nykyään siellä, eivätkä enää pilaamassa tätä ketjua. Mielummin rauhallinen ja verkkainen tahti, kuin ketju täynnä K spämmiä. 

Vierailija
7848/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiseen, niin meinaan ehkä sekin oli totta, että Bojan opiskelee suomea 🥰🥰🥰

Vierailija
7849/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin! Ihanaa rauhallista, hyväntuulen keskustelua. Ei lainkaan sellaista mitä trollersonit täällä väittävät.

Kiva paikka on!

Jos K:n yksityisten asioiden kaivelu on sitä sinulle, ei kyllä kuulu tuonne yhtään, varsinkaan ei shippaavien toimesta.

Vierailija
7850/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaihteeksi joksufanit haukkuvat sitten K-faneja eli ei mitään uutta

Vierailija
7851/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö tuoda tänne, mutta oli pakko. Olin kompostissa niin mä kirjoitin sinne jonkun kommentin ja niin sen jälkeen muut alkoivat nauraa ja etkö sä osaa kirjoitta kunnolla ja kerroin, että mulla on dysfasia ja on hankaluuksia kirjoittamisen kanssa ja niin alkoivat syytelemään joksikin toiseksi, vaikka en ollut se henkilö mitä he luulivat. Eli aikuiset ihmiset haukkuvat nuorta 25 vuotiasta ihmistä.  Eli tämmöiseksi meno on sitten mennyt

Se on joku raasu K fani. Älä välitä siitä. Me B fanit osaamme käyttäytyä, emmekä haukkuisi sinua ikinä. 

Sinulle tehtiin plussalle oma ketju, jossa voit keskustella sivupersoonasi kanssa rauhassa.

Jotenkin uskomatonta, et Käärijä fanit on tuollaisia kiusaajia ja pilkkaavat muiden sairauksia. Tosin ei se mikään yllätys ollut. Syyttävät myös Bojania mm. pyrkyriksi. 

Vierailija
7853/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haukuta. Se on realistista, jos kertoo et K fanit on törkeitä eivätkä osaa käyttäytyä. Se on totuus. Nytkin joukolla pilkkaatte dyslekdiaa sairastavaa nuorta ihmistä. Häpeäisitte.  

Vierailija
7854/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä Anna-Liisa ole mihinkään kadonnut ja tuo tullessaan kuumaa Kärtsää!

https://www.tumblr.com/kirsivainio/768657949331767296/water-pourings?so…

Vierailija
7855/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on jo, mitä valitat.

Siitä vauvan discordista ois pitänyt luoda paikka JO faneille. 

Vierailija
7856/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin et Käärijä uskovaiset heivattaisiin pois discordista, pilaavat sen paikan. 

Äh, ole onnellinen et Anna-Liisat on nykyään siellä, eivätkä enää pilaamassa tätä ketjua. Mielummin rauhallinen ja verkkainen tahti, kuin ketju täynnä K spämmiä. 

Verkkainen ja rauhallinen tahti postata pelkkää p*skaa on sun lempipalsta, selvä. Ei täällä ole ollut yhtään kirjoitusta mistään Joksuihin tai Kärtään liittyvästä pitkään aikaan, vain tappelua.

Vierailija
7857/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

👍

Vierailija
7858/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinä dysleksiaa sairastava nuori aikuinen et loukkaantunut Käärijä fanien käytöksestä. He ovat kiusaajia, ei kannata välittää siitä. Parittavat Käärijää väärille miehille, eivätkö erota aitoja tunteita. 

Vierailija
7859/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinä dysleksiaa sairastava nuori aikuinen et loukkaantunut Käärijä fanien käytöksestä. He ovat kiusaajia, ei kannata välittää siitä. Parittavat Käärijää väärille miehille, eivätkö erota aitoja tunteita. 

👍

Vierailija
7860/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa olla vähän syytäkin, peili on keksitty.

Kiitos🙏 K uskovaiset ovat kiusanneet minua jo 1.5 vuotta. 

Ketju on lukittu.