Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7781/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joillain selkeesti mennyt vähän todellisuuden rajat hämärälle. Se että Joksut on suosittuja tietyn piirin keskuudessa, niin ovat suuren yleisön edessä aivan tuntemattomia ja ei edes biisejä kuultuaan fanittaisi tai kiinnostuisi. Itse tykkään sekä K:sta että Joksuista, mutta ymmärrän tämän faktan. Se oli hienoa, että viime vuonna riitti Ruissiin viisustatuksella, mutta että joku vetää herneet nenään sen vuoksi, ettei enää tänä vuonna on naurettavaa.

Koita nyt tajuta, ettei ole nimimerkillisestä kyse tai poistelen tänkin. Ei ole edes odottanut joksuja sinne, kuten ei muutkaan. Joku raja mitä keksitään.

Kenestä nyt puhut? Itse puhuin tästä tyypistä, joka kirjoitellut täällä tänään. Onko hän joku nimimerkillinen?

Selkeästi koitatte maalittaa ihmisiä.

Vierailija
7782/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas muuttui hyvä tunnelma ihan muuksi😅 Jos K aiheuttaa tollasia fiiliksiä jollekin, niin miksi ihmeessä pyörii täällä FANIketjussa. Lähe menee!!

Suuri tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko keskittyy muuhun, vaikka tähän haastattelu kohtaan

https://x.com/HetaSkye/status/1862858658792505753

Vierailija
7784/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joillain selkeesti mennyt vähän todellisuuden rajat hämärälle. Se että Joksut on suosittuja tietyn piirin keskuudessa, niin ovat suuren yleisön edessä aivan tuntemattomia ja ei edes biisejä kuultuaan fanittaisi tai kiinnostuisi. Itse tykkään sekä K:sta että Joksuista, mutta ymmärrän tämän faktan. Se oli hienoa, että viime vuonna riitti Ruissiin viisustatuksella, mutta että joku vetää herneet nenään sen vuoksi, ettei enää tänä vuonna on naurettavaa.

Koita nyt tajuta, ettei ole nimimerkillisestä kyse tai poistelen tänkin. Ei ole edes odottanut joksuja sinne, kuten ei muutkaan. Joku raja mitä keksitään.

Etköhän ihan itse paljasta tälläkin kirjoittelulla itsesi. 

Vierailija
7785/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän ihan itse paljasta tälläkin kirjoittelulla itsesi. 

Täh?

Vierailija
7786/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas muuttui hyvä tunnelma ihan muuksi😅 Jos K aiheuttaa tollasia fiiliksiä jollekin, niin miksi ihmeessä pyörii täällä FANIketjussa. Lähe menee!!

Mä mietin aina samaa, että miks on tarve tulla haukkumaan tällaiseen hyvin ei-identifioituun ketjuun. Täytyy olla joku todella aikaansa käyttävä tyyppi, joka tarkoituksella etsii ja haluaa aiheuttaa hämminkiä. 

Vierailija
7787/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin aina samaa, että miks on tarve tulla haukkumaan tällaiseen hyvin ei-identifioituun ketjuun. Täytyy olla joku todella aikaansa käyttävä tyyppi, joka tarkoituksella etsii ja haluaa aiheuttaa hämminkiä. 

Ja näköjään niitä on kaksi miinusten perusteella👀

Vierailija
7788/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollega ja ystävä😅💚💚

Ei voi paljastaa salasuhdetta tietenkään.

Vierailija
7789/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollega ja ystävä😅💚💚

ei tietenkään 😊 Mutta beautiful symbiosis, constantly together💚💚💚 oooooh🥰🥰🥰

Vierailija
7790/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollega ja ystävä😅💚💚

ei tietenkään 😊 Mutta beautiful symbiosis, constantly together💚💚💚 oooooh🥰🥰🥰

kauniisti sanottu Bojanilta! 💚 selvästi ovat tärkeitä toisilleen😊

Vierailija
7791/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruissin järjestelyt heikennetty ensi vuodeksi, miksi haluttaisiin?

Vierailija
7792/10482 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsän stoorit😂 siellä vietetään pikkujouluja poikien kesken. Mutta missä on Kärtsä?🤔

Vierailija
7793/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockin kaikkia esiintyjiä ei vielä tiedetä. Keväällä vasta lopullinen ohjelma. Olen ollut töissä siellä ja aikataulut tulee tosi myöhään. Toukokuulle voi mennä. Joksut vielä mahdollisia tai Joost.. 

Vierailija
7794/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruisrockin kaikkia esiintyjiä ei vielä tiedetä. Keväällä vasta lopullinen ohjelma. Olen ollut töissä siellä ja aikataulut tulee tosi myöhään. Toukokuulle voi mennä. Joksut vielä mahdollisia tai Joost.. 

Bojan sanonut nyt Serbiassa että eivät tule Ruissiin. Eikä myöskään ole UMK:ssa mukana. Näitä oli häneltä kysytty fanien toimesta.

Vierailija
7795/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja ulkomaalaisia esiintyjiä ei yleensä oteta kahtena vuonna peräkkäin

Vierailija
7796/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna Joksut oli tuore Viisuartisti nyt on jo uudet. Pitäisi olla joku uusi momentum Suomessa tai suursuosio, jotta otettaisiin uudestaan. Muuten noin pieni fanikunta ei oikein taida riittää. 

Vierailija
7797/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joost voi ehkä tullakin. 

Vierailija
7798/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä nähdä kesän kiinnitykset näiden kaikkien osalta! 

Vierailija
7799/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään Kn vihaamista jos ei tykkää noista maanisista adhd paasauksista. 🙄

Vierailija
7800/10482 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan sanonut nyt Serbiassa että eivät tule Ruissiin. Eikä myöskään ole UMK:ssa mukana. Näitä oli häneltä kysytty fanien toimesta.

Hyvä että tähän saatiin varmuus. En olisi enää jaksanut sitä vääntöä, miten B on varmasti UMK:n juontaja tai esiintyjä tai vastaavaa epärealistista jankkausta. En tajua miten osalla realiteetit ei ole yhtään hallussa vaan B:ta tungetaan joka paikkaan täällä. Ihme ettei jankata että B on varmaan saanut kutsun linnanjuhliin, kun on niiiin merkittävä henkilö Suomessa 😄

Ketju on lukittu.