Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
7261/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks nää oikeasti Bojan? https://x.com/barvegustin/status/1858585278203703523

Jep. Tyyppi on vähän huomionhakuinen 😂

Mikä sitä oikeasti ...vaivaa? Tai... innoittaa??? Aika epätyypillistä hänelle kyllä viimeisenä 1,5 vuotena...  Siis iloinen olen hänen puolestaan, mutta kaipaisin selitystä! 😭

Käy vähän ylikierroksilla? Tai sitten on iloinen. B taitaa olla vähän tuuliviiri ja fiilikset menee suunnasta toiseen nopeasti. 

Vierailija
7262/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan CT puhui suunsa puhtaaksi tosta Jokerien manageri kuviosta? Niin selkeästi sitä käytettiin astinlautana Lontoon piireihin ja sitten dumpattiin kuvioista. Hänellä voisi olla mielenkiintoista sanottavaa ja selvästi välit on nykyään aika viileät. 🤔

Tämä olisi kieltämättä mehukasta 😂 Minun käy vähän edelleen CT:tä sääliksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7263/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloinkohan CT puhui suunsa puhtaaksi tosta Jokerien manageri kuviosta? Niin selkeästi sitä käytettiin astinlautana Lontoon piireihin ja sitten dumpattiin kuvioista. Hänellä voisi olla mielenkiintoista sanottavaa ja selvästi välit on nykyään aika viileät. 🤔

Tämä olisi kieltämättä mehukasta 😂 Minun käy vähän edelleen CT:tä sääliksi. 

Niin minunkin. Fanit inhosi sitä ja B dumppasi sen kahdesti, jonkun muun tyypin takia. Sitten vielä sai potku. Siinä lehtihaastattelussa oli vielä niin innoissaan pestistään. 

Vierailija
7264/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda nyt jo kyseinen ihminen. Ketään täällä ei kiinnosta.

Vierailija
7265/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä oikeasti ...vaivaa? Tai... innoittaa??? Aika epätyypillistä hänelle kyllä viimeisenä 1,5 vuotena...  Siis iloinen olen hänen puolestaan, mutta kaipaisin selitystä! 😭

Käy vähän ylikierroksilla? Tai sitten on iloinen. B taitaa olla vähän tuuliviiri ja fiilikset menee suunnasta toiseen nopeasti. 

No on varmaan käynyt tän 1,5 vuoden aikana muulloinkin. Silloin ei vastaillut missään instassa tai laitellut omaan julkaisuunsa useaa kommenttia. En pidä minään tuuliviirinä.

Vierailija
7266/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on varmaan käynyt tän 1,5 vuoden aikana muulloinkin. Silloin ei vastaillut missään instassa tai laitellut omaan julkaisuunsa useaa kommenttia. En pidä minään tuuliviirinä.

On sillä ollut aiemminkin hetkiä, jolloin kommentoi monelle ja on tosi aktiivinen instassa. 

Vierailija
7267/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä K on?! Voisiko nyt julkaista jotain. 🥹💚

Perjantaina Kärtsällä oli keikka Kurikassa ja lauantaina Lahdessa. Seuraavaksi on keikka torstaina Hyvinkäällä, perjantaina Loimaalla ja lauantaina kaksi keikkaa Tampereella.

Eurotourin ja julkkareiden jälkeen näköjään tottunut niin paljoon kontsaan että muutaman päivän hiljaiselo tuntuu oudolta. Ikävä jo😅🙈😍

Todellakaan jaksais koko kärtsää. Hyvä vaan et on välillä hiljaa.

Mä oon kans tyytyväinen. Ja vahingoniloinen fanien puolesta. Siis näiden, jotka ei näköjään osaa elää ilman Käärijää ja kommentoivat jo että missä postaukset 😄

Vahingonilohan se on sitä puhtainta iloa. T. Kärtsä- fani, joka ei vielä ole ehtinyt kaivata Kn omia postauksia, kun olen katsellut muiden videoita Kn viimeisiltä keikoilta. Ja uusia keikkoja on pian taas tulossa.

Vierailija
7268/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuli hajottaneeksi huolella rakennetun korttitalon? ;)

Vierailija
7269/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti joksut jonnekin Mikkelin perukoille, miksi?!

Vierailija
7270/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurock 😄👍👍👍 no mut kiva että on buukattu! 

Vierailija
7271/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan mahtavaa, että Joksut on saaneet buukkauksen ensi kesälläkin Suomen festareille 😍!

Vierailija
7272/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on menossa / harkitsee menevänsä? Hauska, jos tää ois tullut vielä vuosi sitten, olisin ollut ihan että no way, miten mä tonne pystyn menemään tai pääsen? :D

Nyt vain useiden Hesan reissujen, Ptujn ja Ruisrockin kokemuksella ei kun peruutusoikeudellista hotellivarausta tekemään lähes vuoden päähän ja ihmettelemään, että toteutuuko koko festari ja keikka oikeasti :DD

Vierailija
7273/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni on menossa / harkitsee menevänsä? Hauska, jos tää ois tullut vielä vuosi sitten, olisin ollut ihan että no way, miten mä tonne pystyn menemään tai pääsen? :D

Nyt vain useiden Hesan reissujen, Ptujn ja Ruisrockin kokemuksella ei kun peruutusoikeudellista hotellivarausta tekemään lähes vuoden päähän ja ihmettelemään, että toteutuuko koko festari ja keikka oikeasti :DD

Tällä tietoa vaikuttaa liian hankalalta melkein neljän tunnin matkan päässä ja riippuu myös yhden päivän lippujen hinnasta, onko varaa mennä. Mielellään en yöpyisi, hotellit näytti olevan yli 5 km päässä Visulahdesta.

Vierailija
7274/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä into kaikilla artistreilla on julkaista levyt marras-joulukuussa? Mitä olen seurannut niin tosi monet suomalaiset artistit julkaisee näihin aikoihin. Onko tämä aina näin? 😄

Vierailija
7275/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nyt jo kyseinen ihminen. Ketään täällä ei kiinnosta.

Minua kyllä kiinnostaisi. Ja myös se, miten managerikuviot meni. Ehkä C tekee joskus muistelmateokset ja sitten selviää 😄

Vierailija
7276/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä into kaikilla artistreilla on julkaista levyt marras-joulukuussa? Mitä olen seurannut niin tosi monet suomalaiset artistit julkaisee näihin aikoihin. Onko tämä aina näin? 😄

Niitä ostetaan joululahjoiksi? Levyn jälkeen pääsee tammikuussa lomailemaan? 

Vierailija
7277/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fullsteamagencyn instassa jo mainos, jonka Bojan just jakoi. Ja B on käynyt kommentoimassakin sitä julkaisua :D

Vierailija
7278/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä ostetaan joululahjoiksi? Levyn jälkeen pääsee tammikuussa lomailemaan? 

Vaikuttaisiko myös Emma-gaala? Pääsee ehdokkaaksi kun julkaisee tämän vuoden puolella. 

Vierailija
7279/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CT ei kyllä promonnut joksuja oikein mitenkään vaan keskittyi lähinnä siihen toiseen manageroitavaansa. Ei häntä sääliä tarvitse, todellakaan. Lienee täysin hyvin hällä asiat. Universalilla ilmeisesti, ig:n mukaan. Tyhjännyt tilinsä kuvista. Vain yksi jäljellä. 

Vierailija
7280/10482 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen menemistä, todennäköisesti vaan yhdeksi päiväksi. Oottelen vielä muita artistijulkistuksia ennenkuin alan varailemaan lippuja ja majoituksia. 

Ketju on lukittu.