M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Drag-Bojan on 🥰🤩😍
Ihana! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drag-Bojan on 🥰🤩😍
Ihana! 😍
En olis uskonut et se noin uskaltais esiintyä. Good for him! 🥰
Joko käärijällä on peoples champion tatska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Drag-Bojan on 🥰🤩😍
Ihana! 😍
En olis uskonut et se noin uskaltais esiintyä. Good for him! 🥰
👌👌👌👌
Vierailija kirjoitti:
Mikke vois pistää niitä vlogeja ulos nyt, niin saisi ihmiset jerotoniininsa edes jostain.
Todellakin! Hyvin sanottu 👍
aika hidas tahti miehellä, mutta onhan niissä tietysti hommaakin. Ja instaankin vois laittaa kuvia nopeammin. Jerotoniinivaje!
Drag-Bojan on mun mielestä epäseksikkäin versio boitsusta IKINÄ! :D
Mut kiva että tykkää hullutella.
K tykännyt Joksujen drag-Bojan postauksesta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä K on?! Voisiko nyt julkaista jotain. 🥹💚
Perjantaina Kärtsällä oli keikka Kurikassa ja lauantaina Lahdessa. Seuraavaksi on keikka torstaina Hyvinkäällä, perjantaina Loimaalla ja lauantaina kaksi keikkaa Tampereella.
Eurotourin ja julkkareiden jälkeen näköjään tottunut niin paljoon kontsaan että muutaman päivän hiljaiselo tuntuu oudolta. Ikävä jo😅🙈😍
Todellakaan jaksais koko kärtsää. Hyvä vaan et on välillä hiljaa.
Mä oon kans tyytyväinen. Ja vahingoniloinen fanien puolesta. Siis näiden, jotka ei näköjään osaa elää ilman Käärijää ja kommentoivat jo että missä postaukset 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy menikö tunteisiin, että Joksujen biisit ovat paskaa pliisua
Ja siis K:n biisit vasta sellaisia lastenlauluja (toki pl sanat) ovatkin, etten kuuntele tätä uudempaa tuotantoa ollenkaan.
Kärtsän biisien sanoitus on juuri sitä, mitä monen nuoren miehen olisi syytä kuunnella ajatuksen kanssa. Vahvaa piilovalistusta, joka ei tietysti aukea, jos lähtökohta on se, että ihan paskaa musiikkia. Jos et kehtaa kuunnella, hae Googlesta pelkät sanat ja lue niitä ihan ajatuksen kanssa.
Häh? Mä oon 5-kymppinen nainen ja arvostelin musiikkia lasten biiseiksi.
Vierailija kirjoitti:
K tykännyt Joksujen drag-Bojan postauksesta 😁
Ei kai tosta oikeasti tule musiikkivideota? 😓😳
Vierailija kirjoitti:
Onks nää oikeasti Bojan? https://x.com/barvegustin/status/1858585278203703523
Vastaan itselleni; näköjään on, Stephanie-postauksesta. Nyt jos tää kaveri paljastuu aikanaan heteroksi, suutun 😤
Vierailija kirjoitti:
😳😳
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tyyppi on vähän huomionhakuinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina Kärtsällä oli keikka Kurikassa ja lauantaina Lahdessa. Seuraavaksi on keikka torstaina Hyvinkäällä, perjantaina Loimaalla ja lauantaina kaksi keikkaa Tampereella.
Eurotourin ja julkkareiden jälkeen näköjään tottunut niin paljoon kontsaan että muutaman päivän hiljaiselo tuntuu oudolta. Ikävä jo😅🙈😍
Mä oon kans tyytyväinen. Ja vahingoniloinen fanien puolesta. Siis näiden, jotka ei näköjään osaa elää ilman Käärijää ja kommentoivat jo että missä postaukset 😄
No katotaan sitten kun Joksut hajoaa, kun B ei kestä tuota pientäkään menestystään ja muut Joksut alkaa perustaa perheitä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä oikeasti ...vaivaa? Tai... innoittaa??? Aika epätyypillistä hänelle kyllä viimeisenä 1,5 vuotena... Siis iloinen olen hänen puolestaan, mutta kaipaisin selitystä! 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No katotaan sitten kun Joksut hajoaa, kun B ei kestä tuota pientäkään menestystään ja muut Joksut alkaa perustaa perheitä. 😄
Ai että faneista tulisi samanlaisia tyhmyreitä, kuin nyt K:n perään itkijöistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitä oikeasti ...vaivaa? Tai... innoittaa??? Aika epätyypillistä hänelle kyllä viimeisenä 1,5 vuotena... Siis iloinen olen hänen puolestaan, mutta kaipaisin selitystä! 😭
Löysi itsensä?
Milloinkohan CT puhui suunsa puhtaaksi tosta Jokerien manageri kuviosta? Niin selkeästi sitä käytettiin astinlautana Lontoon piireihin ja sitten dumpattiin kuvioista. Hänellä voisi olla mielenkiintoista sanottavaa ja selvästi välit on nykyään aika viileät. 🤔
Mikke vois pistää niitä vlogeja ulos nyt, niin saisi ihmiset jerotoniininsa edes jostain.