Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
641/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun Kärtsään ton "seuraavaksi kuvia Adelen keikalta" stoorin jälkeen. Mulla joka ikinen kerta sama homma kun käyn Kärtsän keikalla esim, puhelimessa on yksi helvetin huonolaatuinen kuva ja siihen se jääkin 😂

Vierailija
642/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin Google mapsista, että Münchenistä Ljubljanaan menisi noin 5 tuntia

Rikšalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolla juu 4h 24min. Mutta jalkatyöllä toki kauemmin.

Vierailija
644/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun Kärtsään ton "seuraavaksi kuvia Adelen keikalta" stoorin jälkeen. Mulla joka ikinen kerta sama homma kun käyn Kärtsän keikalla esim, puhelimessa on yksi helvetin huonolaatuinen kuva ja siihen se jääkin 😂

Joo, videot on luokkaa 10s heiluvaa kuvaa 😅. Ja saman ilmiön olen huomannut Joksujen keikalla.

Vierailija
645/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikšalla? 

Ei aliarvioida Miken pohkeita 😅 

Vierailija
646/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riksalla Ljubljanaan kuulostaa jotenkin samalta kuin se tunnettu YouTube-video Kanootilla Hesburgeriin. Ei ehkä Kärtsä-biisiltä, mutta jonkun muun biisi voisi hyvin olla.

Vierailija
647/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniköhän Kärtsä Adelen keikalle kuitenkin lähinnä Miken seuraksi, kun stooreista päätellen ei tuntunut olevan ihan hänen juttu 😆

Siltä vaikuttaa. Mä deluluilin, että sen ois tarvinnu tappaa aikaa jostain syystä Keski-Euroopassa, mutta oishan se sitä voinut tehdä Ljubljanassakin niin että. . . delulu vähän hiipui.

Ans kattoo mihin suuntaa(vat) tänään.

Vierailija
648/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että LinkedIniin oli tullut jokin "personal quote" -osio profiiliin ja luonnollisestikin laitoin sinne Are you?, tosin se ei ollut pelkkä Are you? vaan jokin pidempi, parin virkkeen versio.

Toisessa unessa Kärtsä esiintyi jossain yksityisjuhlissa, jotka pidettiin Elielinaukiolla eli Helsingin Rautatieaseman vieressä. Hänellä oli päällään samat vaatteet kuin siinä videossa Tallinnasta, jossa pelleilee Bojanin kanssa soundcheckissä: rotsi, musta lätsä ja ne arskat. Hän aloitti keikkansa Tuuliviirillä, joka tosin oli paljon iskelmällisempi kuin räppiä, ja yleisö naureskeli sille (hyväntahtoisesti, tyyliin "haha, hyvä läppä, että Käärijä vetää iskelmää"). Lopuksi paikalle jostain syystä laskeutui kaksi helikopteria ja pienoislentokone, joka näytti jumbolta, mutta oli vähän henkilöautoa isompi.

Vierailija
649/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kans katketakseni noille Kärpyn keikkataltioinneille, ja tuolle tärähtäneelle riksakuvalle missä Pöyhöt kiskoo pölliä posket lommolla. Niinkun miks? 🤣

Vierailija
650/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärppy ei edes seuraa Adelea instassa 😅

Vierailija
651/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikšalla? 

Juu ei. Kärtsä kun alottaa vähän päihtyneenä Bojan-potpurin, niin voi Mikke polkasta aika rivakasti että pysyy järjissään.

Vierailija
652/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärppy ei edes seuraa Adelea instassa 😅

No miksi sen pitäisi seurata. 😂 Onks tää nyt joku Käärijä ei voi tykätä Adelesta kampanja? 

Vierailija
653/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikšalla? 

Juu ei. Kärtsä kun alottaa vähän päihtyneenä Bojan-potpurin, niin voi Mikke polkasta aika rivakasti että pysyy järjissään.

Päivän paras lohkaistu jo aamukasilta. :D

(ei PP-jankkaaja)

Vierailija
654/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä jälkiaallokosta huutelen että lukisin ehdottomasti TJ Klunen kirjoittaman Bojere ficin 🥰

Vierailija
655/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikšalla Ljubljanaan listalle

Vierailija
656/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit loppu niille trolleille vastailu samantien. Ei aloiteta samaa kun eilen, vai? 

Vierailija
657/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit loppu niille trolleille vastailu samantien. Ei aloiteta samaa kun eilen, vai? 

Ei se lopu kuitenkaan. Turhaan huutelet.

Vierailija
658/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meniköhän Kärtsä Adelen keikalle kuitenkin lähinnä Miken seuraksi, kun stooreista päätellen ei tuntunut olevan ihan hänen juttu 😆

Tulkitsin hänen huumorikseen tämän.

Vierailija
659/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sinä voi vaan ohitella? Ei nyt aloiteta tätä sääntöjankkausta ja mahdollisesti sitten poistelua heti täälläkin. Ohittele, ohittele ja kirjoita jotain mikä vie keskustelua oikeaan suuntaan.

Vierailija
660/10482 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kauppaan, varautukaa siihen että kohta on somessa Kärpystä kuva kadulla ja takana olevassa rakennuksessa lukee Kitajska restavracija. (Kiinalainen ravintola sloveeniksi, t. google kääntäjä)

Ketju on lukittu.