M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Ihania nautakollegojen visiot unelmien Bojere-OF-sisällöstä 🤩 Mulle kelpaisi ne enemmän kuin hyvin, mutta jos nyt oikein _unelmien_ sisältöä pyydetään kuvailemaan, niin mulle se olis B ja K istumassa vastatusten alasti (mut ei näkyisi mitään k*lleja) ja hymyilemässä toisilleen. Ehkä K vois sipaista B:n hiussuortuvaa korvan taakse tai pitää kättään B:n vyötäröllä, mutta siinäpä se. 💙💚😍
Mummiii, tuus vilkasee! Täällä on matskua
Nämä Kärtsä taideteokset kuuluu myös uuteen paattiin, Kun avaat, varo ettei olan takaa kurki kukaan.
https://www.tumblr.com/wanderlustart/756646882138324992/the-of-post-of-…
https://www.tumblr.com/wanderlustart/758902761693790208/fulfilling-my-f…
Vierailija kirjoitti:
Kenen kirjailijan haluaisitte kirjoittavan Bojere-ficin, jos saisitte valita kenet tahansa elävän tai edesmenneen kirjailijan?
Epäironisesti Kaari Utrion ja Antti Holman. Jälkimmäinen voisi myös lukea tekeleensä podficiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kirjailijan haluaisitte kirjoittavan Bojere-ficin, jos saisitte valita kenet tahansa elävän tai edesmenneen kirjailijan?
Kalle Päätalo
Vierailija kirjoitti:
Jane Austen. Luulisin, että hänen huumorintajuunsa Bojere olisi iskenyt aivan täysiä ja kuvaukset näiden kiertelystä ja kaartelusta ja ystävyydestä olisi ihan hulvattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalo
Mielenkiintoista. *kirjoittaa muistiinpanoja potilaasta* - Tohtori Uusi-Nuiva-Kuiva
Vierailija kirjoitti:
Tove Jansson. Joka kirjoitti siis myös monia aikuisten kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäironisesti Kaari Utrion ja Antti Holman. Jälkimmäinen voisi myös lukea tekeleensä podficiksi.
Kuulen jo elävästi v*ttu-saa*ana-p*rkeleen Holman äänellä.
Vierailija kirjoitti:
Arto Paasilinna.
T. Bojan
Vierailija kirjoitti:
Nämä Kärtsä taideteokset kuuluu myös uuteen paattiin, Kun avaat, varo ettei olan takaa kurki kukaan.
https://www.tumblr.com/wanderlustart/756646882138324992/the-of-post-of-…
https://www.tumblr.com/wanderlustart/758902761693790208/fulfilling-my-f…
Tuo eka erityisesti... 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalo
Sinä tulis ainakin ficille pituutta 😅
Mä olin jotenkin päässyt jo vähän yli tuosta päähenkilöiden välisestä yhteydestä vaikka laivassa vahvasti ollaankin, mutta toi tänpäiväinen kyllä kiskaisi aika tehokkaasti takaisin, ja nyt tekisi mieli vaan ulista miten ihanaa että noi kaksi osuivat samaan aikaan viisuihin ja löytivät toisensa ja Boitsu (ilmeisesti) jollain tapaa turvaa Kärppyyn, kopioi Suomiasun Ptujhin ja 🥹. Poksahdan. 💚 Maailman rakkain parivaljakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle Päätalo
Sinä tulis ainakin ficille pituutta 😅
Olisi todellinen slow burn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako tykkääjää tolla K:n kommentilla Boitsun julkaisussa oikein on, kun se ei enää näytä sitä numeroa ainakaan mulle kokonaan? 2 tuhatta vai 2 sataa jotain?
2070 näkyy mulla.
2089 nyt.
Ketkä esittäisi Bojerea Bojeresta kertovassa intohimoisessa rakkauselokuvassa?
Hyvää yötä, nautadom. <3
Vierailija kirjoitti:
Uudesta paatista puuttuu tämä erotiikan klassikko, korjataan asia heti!
Hienoa, täällähän jo sisustetaan 😍 Alkaa tuntua kotoisalta.
The best thing that ever happened to me. 💚