M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/yoda-bor/765849266815188992/bokris-bokrising-on-…
B&Kris olleet Serbian televisiossa tänään
Vahvasti ne yrittää laajentumista sinne suuntaa.
Ihan varmasti. Ei se serbiankielisten biisienkään lisääntyminen ole mitään sattumaa. Sloikut on jo ns. valloitettu ja looginen suunta laajentua on Serbia/Kroatia kun B kieltä osaa. Olihan se mv myös suunnattu sinne suuntaan kun muut esiintyjät serbitaustaisia ja osa ainakin tunnettuja julkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkö se Boitsuli on tunkemassa Kärtsän musiikkivideoon? Ei olekaan vähään aikaan kukaan tunkenut väkisin minnekään 😂
Jep 😅. Mut vakavasti ottaen, en kyllä usko että
Boitsu siinä videossa on mutta uskon että on voinut olla seuraamassa kuvauksia kun kerran täällä oli. Ehkä siksikin haluaa sitä promota
Miten se selvisi, että Bojanin ollessa Suomessa kuvattiin musiikkivideota ja juuri Autiomaan musiikkivideota?
Europassi eka vlogi. Siinä K on tuon musavideon kuvauksissa, ennen kuin lähtee Eurokiertueelle.
Onko kellään muuten tietoa kuinka suosittu Buc Kesidi on Balkanilla paikallisella mittapuulla?
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muuten tietoa kuinka suosittu Buc Kesidi on Balkanilla paikallisella mittapuulla?
Spotifyssa ainakin näyttäisi olevan 27 tuhatta kuuntelijaa kuukaudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotifyssa ainakin näyttäisi olevan 27 tuhatta kuuntelijaa kuukaudessa
Yt musicissa 33.7 tuhatta tilaajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti. Ei se serbiankielisten biisienkään lisääntyminen ole mitään sattumaa. Sloikut on jo ns. valloitettu ja looginen suunta laajentua on Serbia/Kroatia kun B kieltä osaa. Olihan se mv myös suunnattu sinne suuntaan kun muut esiintyjät serbitaustaisia ja osa ainakin tunnettuja julkkiksia.
Kannattaa tosiaan laajentaa sinne kun Serbia + Kroatia on yli 10 miljoonan ihmisen markkina-alue. Joo, vähän verrattuna johonkin Britteihin, mutta valtavasti helpompi saada jalansijaa. Ja 10% 100:sta on enemmän kuin 0,01% 1000:sta, niin samalla logiikalla niistä isoista markkinoista ei välttämättä saa yhtä paljoa kuin helpommista pienemmistä.
Vierailija kirjoitti:
No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.
Ei kappaleen alussa mitään viinaa ja röökiä mainita. Kannattaa varmaan kuunnella koko kappale ennen tuomitsemista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.
Ei kappaleen alussa mitään viinaa ja röökiä mainita. Kannattaa varmaan kuunnella koko kappale ennen tuomitsemista
Minua huvitti kun joku jo aiemmin palstalla sanoi, että Autiomaan studioversio ei kuullosta hyvältä. Mielenkiintoista, kun sitä ei ole missään edes julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tosiaan laajentaa sinne kun Serbia + Kroatia on yli 10 miljoonan ihmisen markkina-alue. Joo, vähän verrattuna johonkin Britteihin, mutta valtavasti helpompi saada jalansijaa. Ja 10% 100:sta on enemmän kuin 0,01% 100
Niinpä. Musiikkityylikin vetoaa alueella paremmin kun on tuttua kuuntelijoille. Ja onhan heillä siellä jo faneja, nyt kun laittavat enemmän paukkuja sinne niin fandom varmasti laajenee. Olisin yllättynyt jos jatkossa ei keikkailisi alueella enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun musikaaliseen sävelkorvaan 🤣🤣🤣
Warner laittanu stooreihin useita Kärtsän biisejä joissa arvuutellaan miltä vuodelta biisit on.
Taitaa olla pikemminkin VIINA ja rööki jotain niin kamalia sanoja ettei jonkun puhtoinen korva siedä sellaisia kuulla vaan pitäs olla jotain "sivistyneempää". Sävelkorvan kanssa tosin sillä ei oo mitään tekemistä.
Hienoja suomen kielen sanojahan nuo ovat. Viina ja rööki. Molemmat maistunu meidän pääparille myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika alussa on, toi kohta tökkii ja tietenkin olen kuunnellut kokonaan ne kaikki Lontoossa esitetyt, ja muut uudet oli minulle parempi kokonaisuutena omaan korvaani.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla pikemminkin VIINA ja rööki jotain niin kamalia sanoja ettei jonkun puhtoinen korva siedä sellaisia kuulla vaan pitäs olla jotain "sivistyneempää". Sävelkorvan kanssa tosin sillä ei oo mitään tekemistä.
Hienoja suomen kielen sanojahan nuo ovat. Viina ja rööki. Molemmat maistunu meidän pääparille myöskin.
Hyvin maistaa!
Se on kuulkaa niin että levy on ulkona jo, uudessa-seelannissa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin maistaa!
Maistuu maistuu😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottipas se nyt koville yksittäinen mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi nyt ihan naurettavasti sanottu.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt mutta muakin nauratti tuo "musikaalinen sävelkorva" :D
Niin no ei se, että itse asiaa kommentoi, kuitenkaan anna lupaa täällä randomeiden siihen puuttua ja sitä analysoida...