Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5101/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite uskon, että Autiomaasta tulee viraalihitti, koska biisi on radio-friendly biisi eli voisi saada hyvin radiosoittoja eri radio kanavilla kuten ylexään ja suomipoppiin tai jopa iskelmään

Vierailija
5102/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite uskon, että Autiomaasta tulee viraalihitti, koska biisi on radio-friendly biisi eli voisi saada hyvin radiosoittoja eri radio kanavilla kuten ylexään ja suomipoppiin tai jopa iskelmään

Hitti ja viraalihitti ovat kuitenkin kaksi ihan eri asiaa, en usko että siitä voi viraalihittiä tulla, vaikka radiosoittoa voi tietysti saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5103/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroatiassa ja Serbiassa järjestetään kesäisin isoja festareita, joista meillä pohjoismaalaisilla ei ole hajuakaan. Niissä kävijämäärät on ihan toista luokkaa kuin Ruisrockissa tai Provinssissa. Siinähän on Italiakin vieressä.

Ei kai siellä ole muita megakokoisia kuin Exit?

Exit saattaa olla jopa suurempi?

Vierailija
5104/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain olisi B olisi saanut instassa mainosen Autiomaasta, mutta miksi suomeksi eikä englanniksi

https://www.tumblr.com/mint-ty/765839616181977088?source=share

Siinä Bn stoorissa olisi näkynyt ylälaidassa noi tekstit "paidatonriehuja" ja "sponsoroitu" jos B olisi tallentanut mainoksen videon. Eikä se olisi noin huonolaatuinen.

Joo ja ei B:lle olisi tullut suomenkielistä mainosta kun ei täällä asu. Ne kohdennetaan maan mukaan. 

Kyllä B on saanut tuon suoraan Kärtsältä, ei tossa oikein muita vaihtoehtoja ole. Miksi ja miksi hän jakoi juuri suomenkielisen version, ken tietää. Jos sekään. 

Eikä ole, räyh räyh.

Vierailija
5105/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kroatiassa ja Serbiassa järjestetään kesäisin isoja festareita, joista meillä pohjoismaalaisilla ei ole hajuakaan. Niissä kävijämäärät on ihan toista luokkaa kuin Ruisrockissa tai Provinssissa. Siinähän on Italiakin vieressä.

Suurempi kuin mikä? Exit on kooltaan paljon Suomen festareita isompi, mutta ei siellä tietääkseni ole muita läheslkään samassa kokoluokassa. Toki esim. Belgrade Beer Fest on hyvänkokoinen, samaa luokkaa kuin Suomen festarit (vaikka kuulemma vähän örvellystapahtuma), mutta Sea Star on jo selvästi pienempi. Ehdottomasti noissa kannattaa esiintyä jos pääsee, mutta kaikissa ovat jo olleetkin, niin eiköhän se onnistu jatkossakin.

Vierailija
5106/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/yoda-bor/765849266815188992/bokris-bokrising-on-…

B&Kris olleet Serbian televisiossa tänään

Vahvasti ne yrittää laajentumista sinne suuntaa. 

Ihan varmasti. Ei se serbiankielisten biisienkään lisääntyminen ole mitään sattumaa. Sloikut on jo ns. valloitettu ja looginen suunta laajentua on Serbia/Kroatia kun B kieltä osaa. Olihan se mv myös suunnattu sinne suuntaan kun muut esiintyjät serbitaustaisia ja osa ainakin tunnettuja julkkiksia. 

Kroatiaan on turha yrittää, siellä on jo BL. Ja Let 3.

Joo, sinne mahtuu kerrallaan vain kolme artistia. 🥺

Vierailija
5107/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti sanoa että Sea Star, missä Jokeritkin ovat olleet mukana. Exit on varmaankin suurin.

Vierailija
5108/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti sanoa että Sea Star, missä Jokeritkin ovat olleet mukana. Exit on varmaankin suurin.

Sea Star kuuluu samaan firmaan kuin Exit, mutta on tosi pieni Exitiin ja Suomenkin isoihin festareihin verrattuna.

Vierailija
5109/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mammat koittaa päteä aiheilla, joista ei tajua hölkäsen pöläystä.

Vierailija
5110/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä boitsu promoaa Kärtsää noin aktiivisesti jotta saisi Kärtsän keikalle Sloveniaan.

Vierailija
5111/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on siis Viron iltapäivälehdissä myös. Useamman otsikon oon nyt nähnyt, siteeraavat Apu-lehden juttua. Aikamoinen kestojulkkis hänestä tullut sielläkin. 

Vierailija
5112/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.

Minun musikaaliseen sävelkorvaan 🤣🤣🤣  

Ottipas se nyt koville yksittäinen mielipide?

Onhan toi nyt ihan naurettavasti sanottu. 

-eri

Niin on ja ihan turha valittaa kun itse poistaa täältä kaikki kommentit, joiden kanssa ei ole samaa mieltä. Eli ei kestä yhtään mitään vastakommenttia. 

Vierailija
5113/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia vielä...

Vierailija
5114/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/occhi-verdi-come-il-mare/765862834125111296/naww…

Kris vuonna 2013 vs vuonna 2024.🥰 (Krisin stoori)

Vierailija
5115/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.

-eri

Niin on ja ihan turha valittaa kun itse poistaa täältä kaikki kommentit, joiden kanssa ei ole samaa mieltä. Eli ei kestä yhtään mitään vastakommenttia. 

Onhan niitä tuolla.

Vierailija
5116/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Monet poistuu hetkessä. Näköjään omanikin, joka oli ihan vitsillä heitetty. Luoja tätä yhtä, joka jatkuvasti kontrolloi palstaa 🙄

Vierailija
5117/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai menikö se B:n haukkumiseksi taas?

Vierailija
5118/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai menikö se B:n haukkumiseksi taas?

Ei mennyt. Vai loukkaantuuko B jos jonkun sävelkorvaa sanoo maisteritasoiseksi? 

Vierailija
5119/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä poistan jatkossa kaikki positiiviset B postaukset. Koen me todella loukkaaviksi, koska minä minä

Ketju on lukittu.