Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
5081/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.

Minun musikaaliseen sävelkorvaan 🤣🤣🤣  

Ottipas se nyt koville yksittäinen mielipide?

Sori nyt mutta muakin nauratti tuo "musikaalinen sävelkorva" :D

Enemmän itsensä kehumista olisi olen musikaalinen ja minulla on hyvä sävelkorva? Ja ensinnäkin mitä väliä?

Vierailija
5082/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla tökkii se heti alku viina, rööki ja niin edelleen, minun musikaaliseen sävelkorvaan särähtää. Kertosäe uppoaa vähän paremmin. Kuulisin K:lta mielellään silti lisää jotakin vastaavaa, ehkä toimisi minullakin paremmin. Ja huom. yhden ihmisen mielipide vain.

Enemmän itsensä kehumista olisi olen musikaalinen ja minulla on hyvä sävelkorva? Ja ensinnäkin mitä väliä?

Mikä siinä sitten rouvan hyvään sävelkorvaan särähtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se biisin kohta ei ole epävireinen niin miten sävelkorva tähän liittyy?

Vierailija
5084/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen levyn julkasua niin minkä  biisit te omistatte itselleen                                                                                              

Takavoltti.

Vierailija
5085/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että ei saa olla omia mielipiteitä muutoin kuin jos nimimerkillinen? 

Vierailija
5086/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5087/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain olisi B olisi saanut instassa mainosen Autiomaasta, mutta miksi suomeksi eikä englanniksi

https://www.tumblr.com/mint-ty/765839616181977088?source=share

Vierailija
5088/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain olisi B olisi saanut instassa mainosen Autiomaasta, mutta miksi suomeksi eikä englanniksi

Siinä Bn stoorissa olisi näkynyt ylälaidassa noi tekstit "paidatonriehuja" ja "sponsoroitu" jos B olisi tallentanut mainoksen videon. Eikä se olisi noin huonolaatuinen.

Vierailija
5089/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

warner on jakanu suomenkielisen stooreissaan, eilen. Jos oikein katsoin.

Vierailija
5090/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä Bn stoorissa olisi näkynyt ylälaidassa noi tekstit "paidatonriehuja" ja "sponsoroitu" jos B olisi tallentanut mainoksen videon. Eikä se olisi noin huonolaatuinen.

Joo ja ei B:lle olisi tullut suomenkielistä mainosta kun ei täällä asu. Ne kohdennetaan maan mukaan. 

Vierailija
5091/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/yoda-bor/765849266815188992/bokris-bokrising-on-…

B&Kris olleet Serbian televisiossa tänään

Vahvasti ne yrittää laajentumista sinne suuntaa. 

Ihan varmasti. Ei se serbiankielisten biisienkään lisääntyminen ole mitään sattumaa. Sloikut on jo ns. valloitettu ja looginen suunta laajentua on Serbia/Kroatia kun B kieltä osaa. Olihan se mv myös suunnattu sinne suuntaan kun muut esiintyjät serbitaustaisia ja osa ainakin tunnettuja julkkiksia. 

Kroatiaan on turha yrittää, siellä on jo BL. Ja Let 3.

Vierailija
5092/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään muuten tietoa kuinka suosittu Buc Kesidi on Balkanilla paikallisella mittapuulla?

Käsittääkseni ovat tunnettuja lähinnä Serbiassa, mutta siellä heillä on ollut ainakin yksi stadionkeikka.

Vierailija
5093/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ei B:lle olisi tullut suomenkielistä mainosta kun ei täällä asu. Ne kohdennetaan maan mukaan. 

Kyllä B on saanut tuon suoraan Kärtsältä, ei tossa oikein muita vaihtoehtoja ole. Miksi ja miksi hän jakoi juuri suomenkielisen version, ken tietää. Jos sekään. 

Vierailija
5094/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se biisin kohta ei ole epävireinen n

Enhän noin ole edes sanonut, mutta annetaan olla. Arvasin, että täällä on aika herkkää osalla.

Vierailija
5095/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää "ekspertit", jotka pätee milloin milläkin "musikaalisella sävelkorvalla", mutta eivät osaa perustella väitteitään.

Vierailija
5096/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ärsyttää "ekspertit", jotka pätee milloin milläkin "musikaalisella sävelkorvalla", mutta eivät osaa perustella väitteitään.

En edes yritä perustella mitään lisää tällä asenneilmapiirillä, kaikkien ei tarvitse pitää kaikesta.

Vierailija
5097/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiassa ja Serbiassa järjestetään kesäisin isoja festareita, joista meillä pohjoismaalaisilla ei ole hajuakaan. Niissä kävijämäärät on ihan toista luokkaa kuin Ruisrockissa tai Provinssissa. Siinähän on Italiakin vieressä.

Vierailija
5098/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos puhuu musikaalisesta sävelkorvasta niin  silloin tarkottaisi, että ei pidä musiikillisesta ilmeestä. Nyt kuitenkin puhui vain, että pari sanaa ei innosta niin vähän oudolta kalskahtaa.

Vierailija
5099/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/yoda-bor/765849266815188992/bokris-bokrising-on-…

B&Kris olleet Serbian televisiossa tänään

Vahvasti ne yrittää laajentumista sinne suuntaa. 

Ihan varmasti. Ei se serbiankielisten biisienkään lisääntyminen ole mitään sattumaa. Sloikut on jo ns. valloitettu ja looginen suunta laajentua on Serbia/Kroatia kun B kieltä osaa. Olihan se mv myös suunnattu sinne suuntaan kun muut esiintyjät serbitaustaisia ja osa ainakin tunnettuja julkkiksia. 

Kroatiaan on turha yrittää, siellä on jo BL. Ja Let 3.

Ovat ehkä vähän eri genreä?? Toi on kuin sanoisi Kuumaalle että ette te voi menestyä kun meillä on jo Apulanta ja Portion Boys. 

Vierailija
5100/10482 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatiassa ja Serbiassa järjestetään kesäisin isoja festareita, joista meillä pohjoismaalaisilla ei ole hajuakaan. Niissä kävijämäärät on ihan toista luokkaa kuin Ruisrockissa tai Provinssissa. Siinähän on Italiakin vieressä.

Ei kai siellä ole muita megakokoisia kuin Exit?

Ketju on lukittu.