Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4841/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tossahan nimenomaan puhuttiin neutraalin positiivisesti asiasta. Pikkasen viiraa nyt jollain

Haukuttiin. Vai miltä kuulostaisi: On alkanut näkyä liikakiloja K:lla viimeaikoina, aiemmin en niin huomannut. Mutta kivalta se näyttää 15 lisäkiloa saaneenakin, eipä siinä. 

harmaa raita hiuksissa ainakin mulle TÄYSIN erilainen asia kuin liikakilot. Ihan jos mietin ett vaikka musta puhuttais. Ja täällä monet on sanonut nimenomaan että se näyttää hyvältä ja ja on seksikäs. Se EI ole haukkumista. 

Mutta nythän ei ollut puhe harmaasta raidasta vaan kirjoittaja naureskeli sitä, että harmaa leviää ja harmaantuupa Bojan nuorena. Kuka haluaa harmaantua nuorena? Tai että harmaa ei olekaan raita, vaan leviää? 

Oumaigaad. Rauhoitu nyt. Kukaan ei ole haukkunut Bojania täällä nyt

Vierailija
4842/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumpussa on englanniksi käännettyjä koko Apu-lehden haastattelu.

"If money, relationships and health are in balance, happiness is there." 

Oisko tosta syntynyt monenlaisia mielikuvia, koska se suomeksi voi meinata monenlaista suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/scaredforboomboom/765782878755897344/i-turn-my-t…

Nyt on aika nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. 🙋 Väitin vähän aikaa sitten, että B:n tukka ei ole harmaantunut lisää. Nyt tuosta selvästi näkee, että on se harmaantunut lisää aika paljon. Olin siis väärässä. Kivahan toi harmaa on. 

Oon kans huomannut, että Bojan on ihan viime aikoina harmaantunut huomattavasti lisää. En ole koskaan nähnyt vastaavaan noin nuorella siis tuttujen puolelta, mutta varmaan jossain määrin ihan yleistä. Moni vaan värjää piiloon, mutta Bojan kantaa arvokkaasti ainakin toistaiseksi.

Ja sitten loppuu taas se B:n halveeraaminen.

Ei kukaan ole halveerannut ketään. Miksi et hyväksy B:ta sellaisena kuin hän on? Ei harmaassa ole mitään vikaa. Olet just tuollainen fani, joka aiheuttaa B:lle (ulkonäkö)paineita kun et hyväksy häntä sellaisena kuin hän on, kun se harmaa ei sovi omiin kuvitelmiisi ihannemiehestä. 

Vierailija
4844/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tossahan nimenomaan puhuttiin neutraalin positiivisesti asiasta. Pikkasen viiraa nyt jollain

Haukuttiin. Vai miltä kuulostaisi: On alkanut näkyä liikakiloja K:lla viimeaikoina, aiemmin en niin huomannut. Mutta kivalta se näyttää 15 lisäkiloa saaneenakin, eipä siinä. 

harmaa raita hiuksissa ainakin mulle TÄYSIN erilainen asia kuin liikakilot. Ihan jos mietin ett vaikka musta puhuttais. Ja täällä monet on sanonut nimenomaan että se näyttää hyvältä ja ja on seksikäs. Se EI ole haukkumista. 

Mutta nythän ei ollut puhe harmaasta raidasta vaan kirjoittaja naureskeli sitä, että harmaa leviää ja harmaantuupa Bojan nuorena. Kuka haluaa harmaantua nuorena? Tai että harmaa ei olekaan raita, vaan leviää? 

Oumaigaad. Rauhoitu nyt. Kuk

Oli epähienotunteista naureskelua.  

Vierailija
4845/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikke muuten vastannut passissa, että sisällöt katseltavissa vuoden loppuun. 

Nonih, nyt ei voi valittaa edes että on liian lyhyt aikaikkuna eikä ehdi saada tarvittavaa 15 euroa säästöön ja siksi pitäisi saada ilmaiseksi.

Eikö sen myynti kuitenkin päättynyt vai vieläkö sen saa jälkeen päin ostettua?

Vierailija
4846/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OF:ssäkin ilmeisesti uutta mutta tältä rähinältä saa kysyttyä et onko mitään tietoa että mitä?

Vierailija
4847/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuvat hiukset on monelle miehelle arka paikka, ja monet jopa värjäävät hiuksiaan vuosikymmeniä ihan vaan piilottaakseen sen. Varsinkin ennenaikainen harmaantuminen voi tuntua tosi pahalta, ja asialta jota toivoisi että ihmiset eivät huomioisi. Jos B itse sanoo että hän on sinut harmaantumisen kanssa niin se on eri juttu, mutta pliis älkää olettako sitä ja missään nimessä lähettäkö B:lle mitään viestejä asiasta tai huutako keikoilla jotain "I love your grey hair". Ihan samoin kuin iso arpi mienen naamassa voi olla joillekin naisille "seksikästä" niin se ei tarkoita automaattisesti että se mies tykkää siitä tai haluaa että siitä kommentoidaan.

Vierailija
4848/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan Kärtsän fanitus tarkoita, että itse haluaisin ikimaailmassa suhteeseen hänen kanssaan. Jestas, TIEDÄN että meillä menis pidemmän päälle hermot toisiimme, kun tietyt piirteet triggeröisi puolin ja toisin😆 Mut K on just täydellinen mulle kaukaa ihailtavaksi 💚

Vierailija
4849/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härpäke tykännyt Jokrujen postauksesta! 😊

Miks seuraat näitä ja vielä isompi kysymys: miksi kerrot näistä täällä?

Vierailija
4850/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumpussa on englanniksi käännettyjä koko Apu-lehden haastattelu.

"If money, relationships and health are in balance, happiness is there." 

Oisko tosta syntynyt monenlaisia mielikuvia, koska se suomeksi voi meinata monenlaista suhdetta. 

Joo mutta haastattelun alkuperäiskieli on SUOMI! Ja siinä puhutaan PARIsuhteesta

Parisuhdeasioistapas

Vierailija
4851/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan Kärtsän fanitus tarkoita, että itse haluaisin ikimaailmassa suhteeseen hänen kanssaan. Jestas, TIEDÄN että meillä menis pidemmän päälle hermot toisiimme, kun tietyt piirteet triggeröisi puolin ja toisin😆 Mut K on just täydellinen mulle kaukaa ihailtavaksi 💚

Mä olisin suhteessa hänen kanssaan kovin mielelläni. Rakastaisin hänet puhki. Meillä olis helvetin hauskaa ja ihanaa yhdessä. 💚😍💚

Vierailija
4852/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuvat hiukset on monelle miehelle arka paikka, ja monet jopa värjäävät hiuksiaan vuosikymmeniä ihan vaan piilottaakseen sen. Varsinkin ennenaikainen harmaantuminen voi tuntua tosi pahalta, ja asialta jota toivoisi että ihmiset eivät huomioisi. Jos B itse sanoo että hän on sinut harmaantumisen kanssa niin se on

Jep. Tähän sopii sanonta: "hölmö ei huomaa ja viisas ei virka". Asiasta ei tarvitse puhua ollenkaan, varsinkin kun asenne näyttää olevan, että pidän hänestä vaikka hänellä on plaa plaa... Ketä kiinnostaa teidän mainontanne itsestänne noin jaloina ihmisinä? 

Kun minulle ainakin on itsestään selvää, täysin sanomattakin selvää, että harmaat ja liikakilot ja kaikki kelpaa.

Vierailija
4853/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan eri asia, kun olet muotoillut K esimerkin tahallaan negatiiviseksi käyttämällä lisä-ja liika-etuliitteitä. Eli väitteesi sisältää jo haukkuman. Tuo B:n hiusjuttu on sama kuin K:n blondista hiusväristä puhuminen. Tietysti sitäkin haukuttiin tosi ikävään sävyyn aluksi, samaa en ole B:n harmaantumisesta nähnyt. 

Vierailija
4854/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihan selaisin. Kukaan ei naureskellut. Miksi sinua vaivaa niin paljon, että B harmaantuu nuorena? 

Vierailija
4855/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aikoihin lukenut enää ficcejä. Olisko mitään hyvänmielen ficciä, joissa Bojere eläisi "tavallista" arkea ja tavallisia parisuhdeasioita, heillä ehkä olis perhe, siis yhteinen lapsi? Ei mitään mies raskaana -juttuja, eikä vampyyreita, mut kyllä te tiedätte. Kiitos jos muistatte jotain ja vinkkaatte! 

Vierailija
4856/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härpäke tykännyt Jokrujen postauksesta! 😊

Miks seuraat näitä ja vielä isompi kysymys: miksi kerrot näistä täällä?

Vahvistaa tietyn asian😉

Kyllä, nämä instatykkäykset vahvistavat niin parisuhteet, salaiset rakkaudet kuin yhteisbiisitkin

Ainakin sen yhteisbiisin👍

Vierailija
4857/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan eri asia, kun olet muotoillut K esimerkin tahallaan negatiiviseksi käyttämällä lisä-ja liika-etuliitteitä. Eli väitteesi sisältää jo haukkuman. Tuo B:n hiusjuttu on sama kuin K:n blondista hiusväristä puhuminen. Tietysti sitäkin haukuttiin tosi ikävään sävyyn aluksi, samaa en ole B:n harmaantumisesta nähnyt. 

Oli se ikävää ja sivistymätöntä, ja siinä kuvassa vaikutti valaistus.

Vierailija
4858/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaantuvat hiukset on monelle miehelle arka paikka, ja monet jopa värjäävät hiuksiaan vuosikymmeniä ihan vaan piilottaakseen sen. Varsinkin ennenaikainen harmaantuminen voi tuntua tosi pahalta, ja asialta jota toivoisi että ihmiset eivät huomioisi. Jos B itse sanoo e

Ei huolta. Laitoin B:lle dm:ä  ja ei haittaa harmaantuminen. Totesi vielä, että se täti lentokentällä oli creepy. Muille terkkuja! 

Ihanaa, että muisti hänet noin hyvin 🤩 

Vierailija
4859/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boitsusta tulee harmaakettu ja mammat on täällä ihan kauhuissaan kun sitten ei sovi enää päiväunelmiin. 😂

Mitäs mitäs? Mä ainakin päiväunelmoin hopeaketuista ja kun se on vielä tollainen nuori kolli, niin🤩

Vierailija
4860/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole aikoihin lukenut enää ficcejä. Olisko mitään hyvänmielen ficciä, joissa Bojere eläisi "tavallista" arkea ja tavallisia parisuhdeasioita, heillä ehkä olis perhe, siis yhteinen lapsi? Ei mitään mies raskaana -juttuja, eikä vampyyreita, mut kyllä te tiedätte. Kiitos jos muistatte jotain ja vinkkaatte! 

Jos menet Bojere-tägiin ja sieltä kohdasta Include > Additional Tags ja laitat siihen tägin Domestic, sieltä löytyy.

Ketju on lukittu.