Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
4801/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/scaredforboomboom/765782878755897344/i-turn-my-t…

Nyt on aika nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. 🙋 Väitin vähän aikaa sitten, että B:n tukka ei ole harmaantunut lisää. Nyt tuosta selvästi näkee, että on se harmaantunut lisää aika paljon. Olin siis väärässä. Kivahan toi harmaa on. 

Vierailija
4802/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blazalla on yli 445 000 kuuntelua ja Bailalla n. 99 800. 

Eli ei lähelläkään

No ei. 

Hyvin kyllä Härtsälläkin. Kun ottaa huomioon kappaleen ja, että on ensimmäinen biisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksut kuuntelee Bailaa uudessa postauksessaan :D <3

Häärijä feat Bojan real!!!!!!!!

Häh, mikä biisi?

Vierailija
4804/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enään vähän yli vuorokausi K:n levyyn!

Takavoltti on salakavalasti hiipinyt mun mahdolliseksi suosikiksi näistä julkaisemattomista, mutta odotan Autiomaata ja sen mudavideota ihan sikana sen teaserin jälkeen.

Vierailija
4805/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, mikä biisi?

Ei mikään. Joku trolli kiusaa ajatuksella 

Vierailija
4806/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, mikä biisi?

Baila 2. B on lähtemässä solouralle ja tulee fiittaamaan sille. :D

Vierailija
4807/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro kenen kanssa parisuhteessa eli yhtä hämäräksi jää, ei paljasta siis mitään.

No ei ainakaan Bojanin kanssa jos niin kuvittelet :D

Vähintään yhtä varmasti on kuule Bojanin kanssa menossa naimisiin kuin Härtsän kanssa on Bojanilla tulossa joku yhteisbiisi. Itseasiassa pidän ensimmäistä väitettä todempana todennäköisemmin

Juu, niinhän mä just sanoin, että ei ainakaan Boitsun kanssa oo. 

Vierailija
4808/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on aika nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. 🙋 Väitin vähän aikaa sitten, että B:n tukka ei ole harmaantunut lisää. Nyt tuosta selvästi näkee, että on se harmaantunut lisää aika paljon. Olin siis väärässä. Kivahan toi harmaa on. 

Oon kans huomannut, että Bojan on ihan viime aikoina harmaantunut huomattavasti lisää. En ole koskaan nähnyt vastaavaan noin nuorella siis tuttujen puolelta, mutta varmaan jossain määrin ihan yleistä. Moni vaan värjää piiloon, mutta Bojan kantaa arvokkaasti ainakin toistaiseksi.

Vierailija
4809/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sitä Apun haastattelua ei ole saatavilla netissä mitenkään kokonaisena ilmaiseksi? Uskon kyllä lainaukseen mutta eipä sitä tässä voi itse kukin nyt varmistaa tältä istumalta.

Mikset mene kirjastoon lukemaan? On laitonta laittaa maksullista artikkelia nettiin kellekään. Kuten on kuvakaapata muiden valokuvia ja jaella omalla tililläkin.

Vierailija
4810/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumaakin jää areenakeikkojen jälkeen tauolle. Nyt kun mun haaveilema yhteisbiisi ei toteutunut (vielä) niin alan deluilemaan että K ja Johannes näyttelisi yhdessä. Niillä on niin hyvä kemia. 💚🔥

Vierailija
4811/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, mikä biisi?

Baila 2. B on lähtemässä solouralle ja tulee fiittaamaan sille. :D

Juuh. Siinäpä räjähtävä startti soolouralle. Varmasti ainakin kaikki balkanilaisfanit arvostaa👍

Vierailija
4812/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pinnallista , K ostaa itselleen uuden kultaketjun joka vuosi 

Kuulitko, että Boitsu ostaa uuden kultaketjun kvartaaleittain. Todella pinnallista. 

Mä oonkin ostanut pari kiloa kultaa. Kyllä kannatti.

Vierailija
4813/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitä Apun haastattelua ei ole saatavilla netissä mitenkään kokonaisena ilmaiseksi? Uskon kyllä lainaukseen mutta eipä sitä tässä voi itse kukin nyt varmistaa tältä istumalta.

Mikset mene kirjastoon lukemaan? On laitonta laittaa maksullista artikkelia nettiin kellekään. Kuten on kuvakaapata muiden valokuvia ja jaella omalla tililläkin.

Pakko nyt vastata, että toi oli mun eka kommentti aiheeseen enkä pyytänyt mitään ilmaiseksi. 

Vierailija
4814/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kans huomannut, että Bojan on ihan viime aikoina harmaantunut huomattavasti lisää. En ole koskaan nähnyt vastaavaan noin nuorella siis tuttujen puolelta, mutta varmaan jossain määrin ihan yleistä. Moni vaan värjää piiloon, mutta Bojan kantaa arvokkaasti ainakin toistaiseksi.

Ja sitten loppuu taas se B:n halveeraaminen.

Vierailija
4815/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten loppuu taas se B:n halveeraaminen.

Häh? Tossahan nimenomaan puhuttiin neutraalin positiivisesti asiasta. Pikkasen viiraa nyt jollain

Vierailija
4816/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaalielämän arvostaja taas täällä. Ihminen joka ei tiedä tuntemattomien asioista mitään ja silti väittää tietävänsä. 

Vierailija
4817/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enään vähän yli vuorokausi K:n levyyn!

Kaikilla normaaleilla 1,5 vrk.

Vierailija
4818/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Katsopas Krisin tukkaa samoissa valoissa. Puolet harmaata 😂

Vierailija
4819/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko nyt vastata, että toi oli mun eka kommentti aiheeseen enkä pyytänyt mitään ilmaiseksi. 

e-kirjastossa onnistuu ilmaiseksi lukeminen.

Vierailija
4820/10482 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lisääntynyt harmaa hänellä. 

Ketju on lukittu.