M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/scaredforboomboom/765782878755897344/i-turn-my-t…
Nyt on aika nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. 🙋 Väitin vähän aikaa sitten, että B:n tukka ei ole harmaantunut lisää. Nyt tuosta selvästi näkee, että on se harmaantunut lisää aika paljon. Olin siis väärässä. Kivahan toi harmaa on.
Ei pidä paikkaansa. Katsopas Krisin tukkaa samoissa valoissa. Puolet harmaata 😂
No oli mitä oli tossa kuvassa mutta kaikki viime viikon haastettelujen kuvat näytti samaa, harmaa raita on leventynyt. Ja se on aivan ihana ja seksikäs mun mielestä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksut kuuntelee Bailaa uudessa postauksessaan :D <3
Häärijä feat Bojan real!!!!!!!!
Häh, mikä biisi?
Baila 2. B on lähtemässä solouralle ja tulee fiittaamaan sille. :D
Juuh. Siinäpä räjähtävä startti soolouralle. Varmasti ainakin kaikki balkanilaisfanit arvostaa👍
Miksei arvostais, pilkkaatko Härtsää🤔
Onkos Kärtsän tulevista promohaastiksista mitään tietoa? Puhui silloin livessä että eurotourin jälkeen olis päivä vapaata ja sit alkais promojutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enään vähän yli vuorokausi K:n levyyn!
Kaikilla normaaleilla 1,5 vrk.
Joskus säkin tuut saamaan valvoa pidempään kuin kello kymeneen, älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sitä Apun haastattelua ei ole saatavilla netissä mitenkään kokonaisena ilmaiseksi? Uskon kyllä lainaukseen mutta eipä sitä tässä voi itse kukin nyt varmistaa tältä istumalta.
Mikset mene kirjastoon lukemaan? On laitonta laittaa maksullista artikkelia nettiin kellekään. Kuten on kuvakaapata muiden valokuvia ja jaella omalla tililläkin.
Pakko nyt vastata, että toi oli mun eka kommentti aiheeseen enkä pyytänyt mitään ilmaiseksi.
???
"Eli sitä Apun haastattelua ei ole saatavilla netissä mitenkään kokonaisena ilmaiseksi? Uskon kyllä lainaukseen mutta eipä sitä tässä voi itse kukin nyt varmistaa tältä istumalta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi. 🙋 Väitin vähän aikaa sitten, että B:n tukka ei ole harmaantunut lisää. Nyt tuosta selvästi näkee, että on se harmaantunut lisää aika paljon. Olin siis väärässä. Kivahan toi harmaa on.
Oon kans huomannut, että Bojan on ihan viime aikoina harmaantunut huomattavasti lisää. En ole koskaan nähnyt vastaavaan noin nuorella siis tuttujen puolelta, mutta varmaan jossain määrin ihan yleistä. Moni vaan värjää piiloon, mutta Bojan kantaa arvokkaasti ainakin toistaiseksi.
Ja sitten loppuu taas se B:n halveeraaminen.
Millä tavalla tämä on Bojanin halveeraamista? Söpöt harmaat raidat hiuksissa. Minkäs hän niille voi ihan luonnollinen asia. Ei jokaisen asian mainitseminen tarkoita, että se on ilmaistu toista halventavassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli mitä oli tossa kuvassa mutta kaikki viime viikon haastettelujen kuvat näytti samaa, harmaa raita on leventynyt. Ja se on aivan ihana ja seksikäs mun mielestä 😍
Niin on enkä tajua yhtään miksi jotkut vetää herneen nenään kun siitä sanoo että
harmaa lisääntynyt. Niinku miksi ja miten voi suuttua asiasta joka on kaikkien nähtävillä ja joka ei selkeästi haittaa kantajaansa yhtään
Vierailija kirjoitti:
Enään vähän yli vuorokausi K:n levyyn!
Uudessa Zeelannissa alle 17 tuntia jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kans huomannut, että Bojan on ihan viime aikoina harmaantunut huomattavasti lisää. En ole koskaan nähnyt vastaavaan noin nuorella siis tuttujen puolelta, mutta varmaan jossain määrin ihan yleistä. Moni vaan värjää piiloon, mutta Bojan kantaa arvokkaasti ainakin toistaiseksi.
Ja sitten loppuu taas se B:n halveeraaminen.<
Häh? Tossahan nimenomaan puhuttiin neutraalin positiivisesti asiasta. Pikkasen viiraa nyt jollain
Haukuttiin. Vai miltä kuulostaisi: On alkanut näkyä liikakiloja K:lla viimeaikoina, aiemmin en niin huomannut. Mutta kivalta se näyttää 15 lisäkiloa saaneenakin, eipä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Reaalielämän arvostaja taas täällä. Ihminen joka ei tiedä tuntemattomien asioista mitään ja silti väittää tietävänsä.
Ei vaan, kyllähän se on spekulointia kuten muukin, mutta suhteellisuudentajun kera.
Mikke muuten vastannut passissa, että sisällöt katseltavissa vuoden loppuun.
Härpäke tykännyt Jokrujen postauksesta! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on enkä tajua yhtään miksi jotkut vetää he
Harmaa raita on kiehtova yksityiskohta ja pieni "kauneusvirhe" muuten täydellisessä miehessä. Näyttää upealta ja erottuu massasta. Muutenkin hyvännäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lisääntynyt harmaa hänellä.
Leventynyt on raita
Häh? Tossahan nimenomaan puhuttiin neutraalin positiivisesti asiasta. Pikkasen viiraa nyt jollain
Haukuttiin. Vai miltä kuulostaisi: On alkanut näkyä liikakiloja K:lla viimeaikoina, aiemmin en niin huomannut. Mutta kivalta se näyttää 15 lisäkiloa saaneenakin, eipä siinä.
harmaa raita hiuksissa ainakin mulle TÄYSIN erilainen asia kuin liikakilot. Ihan jos mietin ett vaikka musta puhuttais. Ja täällä monet on sanonut nimenomaan että se näyttää hyvältä ja ja on seksikäs. Se EI ole haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Mikke muuten vastannut passissa, että sisällöt katseltavissa vuoden loppuun.
Nonih, nyt ei voi valittaa edes että on liian lyhyt aikaikkuna eikä ehdi saada tarvittavaa 15 euroa säästöön ja siksi pitäisi saada ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
harmaa raita hiuksissa ainakin mulle TÄYSIN erilainen asia kuin liikakilot. Ihan jos mietin ett vaikka musta puhuttais. Ja täällä monet on sanonut nimenomaan että se näyttää hyvältä ja ja on seksikäs. Se EI ole haukkumista.
Mutta nythän ei ollut puhe harmaasta raidasta vaan kirjoittaja naureskeli sitä, että harmaa leviää ja harmaantuupa Bojan nuorena. Kuka haluaa harmaantua nuorena? Tai että harmaa ei olekaan raita, vaan leviää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluis olla parisuhteessa Käärijän kanssa?🙋
En vaikka maksettais miljoona.
Ei ehkä huolisikaan sun kaltaista norsunveetä.
Ei todellakaan. Aivan varmasti molemminpuolista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on K:n 15 lisäkiloakin!
Ootko punninnut hänet?
Taisi sanoa itse noin siinä avun haastattelussa.
Niin on. Taitaa olla vahvasti perinnöllistä kun eikö hänen isä ole kuvien perusteella ihan harmaahapsi. Mitä olen tummapiirteisistä briteistä huomannut niin harmaantuminen kiihtyy just 25 vuodesta eteenpäin.