M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas lapsellista alkaa laskea montako kertaa mikäkin "pari" on toisiaan nähneet. Ei herranjestas.. :D
Ikäänkuin tässä nyt ei olisi jo 100% varmuus että Boitsu ja Kärppä on brothers maybe something more, ja Joost ja Kärppä on brothers. Ja he kaikki tulevat vieläpä toistensakin kanssa toimeen aivan loistavasti. Toisin kuin tappelevat fanit.
Bojan ja Kärppähän ne brothers on, niin kuin Bojan monta kertaa kirjoittanut ja Kärtsäkin sanonut ainakin kerran🤔
Totta. B ei pysty K:lle laittamaan mitään julkisesti ilman brader disclaimeria. Onneksi K:lla on ystäviä, jotka eivät häpeile tai pelkää kehua häntä. Kuten Joost. Hyvä että on tuollaisia samanhenkisiä artistiystäviä, joista saa tukea.
On B laittanut myös pelkän sydämen hiljattain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas lapsellista alkaa laskea montako kertaa mikäkin "pari" on toisiaan nähneet. Ei herranjestas.. :D
Ikäänkuin tässä nyt ei olisi jo 100% varmuus että Boitsu ja Kärppä on brothers maybe something more, ja Joost ja Kärppä on brothers. Ja he kaikki tulevat vieläpä toistensakin kanssa toimeen aivan loistavasti. Toisin kuin tappelevat fanit.
Bojan ja Kärppähän ne brothers on, niin kuin Bojan monta kertaa kirjoittanut ja Kärtsäkin sanonut ainakin kerran🤔
Totta. B ei pysty K:lle laittamaan mitään julkisesti ilman brader disclaimeria. Onneksi K:lla on ystäviä, jotka eivät häpeile tai pelkää kehua häntä. Kuten Joost. Hyvä että on tuollaisia samanhenkisiä artistiystäviä, joista saa tukea.
Olipa kummallinen viesti, varmaan provo. B on kaikkea muuta kuin häpeillyt tms, esim onnitteli Emma-palkinnoista julkisesti, laittoi synttärionnittelut julkisesti jne, ja muutenkin täysin avoimesti hengannut Kn kanssa ja ollut selvästi onnellinen Kn menestyksestä, ja ihan riittävästi se on näkynyt. Olisi muuten Kn kannalta aika vaivaannuttavaa, jos ystävät jotenkin erikseen kehuisivat häntä jatkuvalla syötöllä. K itse on enemmän roustaavaa tyyppiä, eikä varmasti odota mitään julkisia kehuja ystäviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eri tavalla.
No eihän ole😅. Brother mikä brother. eilisellä keikalla K kutsui Joostia brotheriksi.
Mutta eipä sanonut siihen perään että maybe something more...
Hauska et se Joostin kuvaaja, afrolyon, on ig:ssä alkanu seuraa nyt myös Jukkaa, Jaakkoa, ja.. heh, jopa Veikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kummallinen
Plus "The king has arrived" ja vaikka mitä muuta. Trolleilla alkaa olla tosi heikosti enää edes yritystä.
Heii.. aika harva kuitenkin jonain 100% totena ja vakavissaan ottanu (tai ottaa) kaikki sanomiset. Tää on hauskaa ja kevyttä, me ei kuitenkaan heitä tunneta. Et jos mä vaikka oon että awww, brothers maybe something more, niin ei kannata olettaa että uskon heidän olevan tyyliin suhteessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Hauska et se Joostin kuvaaja, afrolyon, on ig:ssä alkanu seuraa nyt myös Jukkaa, Jaakkoa, ja.. heh, jopa Veikkoa.
Veikko turvaa häntäkin. Ihana Veikko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heii.. aika harva kuitenkin jonain 100% totena ja vakavissaan ottanu (tai ottaa) kaikki sanomiset. Tää on hauskaa ja kevyttä, me ei kuitenkaan heitä tunneta. Et jos mä vaikka oon että awww, brothers maybe something more, niin ei kannata olettaa että uskon heidän olevan tyyliin suhteessa. :D
No ehkä sä et oleta, mutta pelottavan moni tuntuu tekevän noita tulkintojaan vähintäänkin puoliksi vakavissaan.
Ja se haittaa mitenkä?
jaahas nytten täällä aletaan vertailla, että Joost on paljon parempi ystävä Klle kuin B
Hohhoijaa. Ei ole pelkkä brother tai something more kun on myös my man ja minun ukkeli jne. Ja se something more viittaa siihen, mitä haastatteluissa on ihan tosissaan sanonut, kuten there's something between us, I can feel that. Täs on jotain meidän välillä.
Mutta anygays, ei täällä kai kukaan mitään todellista parisuhdetta ole kuvitellut K&B välille, paitsi se yksi hullu kirjeidenkirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärppä on näemmä päivittäny tiktok-tiliään niin et nyt on albumipromot pinnattuina (3 kpl) eikä enää niitä vanhempia juttuja mitä siellä oli. Nyt on nää kolme: 1) Bananas Brightonissa huvipuistossa sinivalkoisessa Edinburgista saadussa pipossa 2) Autiomaa lautalla matkalla Englantiin HHH-tyyliin 3) People's Champion mustavalkoraidallisissa housuissa, sienihattu päässä ja keltainen sateenvarjo kädessä
Tätäkään ei kukaan Kärtsän tiktokia seuraava itse osaa sieltä nähdä. Itse en seuraa Kärtsän tiktokia tai muutakaan somea ja mua taas ei vois vähempää kiinnostaa mitä sillä siellä on julkaistuna. Mutta tuleehan näistä sentään jotain palstatäytettä kun muuten on tosi hiljaista. Kuolee pois tämä keskustelu muutamien viikkojen sisällä. Kyllähän sitä kestikin.
Kiitos kun kerroit, että sua ei vois vähempää kiinnostaa, se olikin kiinnostava tieto. Itse seuraan satunnaisesti Kn Tiktokia, ja tiesin heti, mistä videoista oli kyse. Jo ne vanhat pinnatut olikin sieltä aika poistaa ja vaihtaa uusiin. Pitääpä käydä katsomassa taas Tiktokia. Ja en yleensä ilkeile, mutta se näköjään tarttuu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ei ole pelkkä brother tai something more kun on myös my man ja minun ukkeli jne. Ja se something more viittaa siihen, mitä haastatteluissa on ihan tosissaan sanonut, kuten there's something between us, I can feel that. Täs on jotain meidän välillä.
Mutta anygays, ei täällä kai kukaan mitään todellista parisuhdetta ole kuvitellut K&B välille, paitsi se yksi hullu kirjeidenkirjoittaja.
Siis mikä ongelma tässä nyt on? Bojan on Jeren kulta. Niin?
Ja Veikko on miesten mies! Räyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On B laittanut my
Oho, onpa rohkeaa 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ongelma tässä nyt on? Bojan on Jeren kulta. Niin?
Toi mun viesti, johon vastasit, oli siis niille, joille se pelkkä brother oli joku ongelma, eli jotka vertasi Joostiin.
Eikö ollutkin rohkeaa, ja täällähän ei ole mikään pakko olla, jos shippaus häiritsee. On muitakin ketjuja olemassa ja se Discord.
Siis mitä sen B:n nyt pitäisi laittaa, meni vähän ohi?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sen B:n nyt pitäisi laittaa, meni vähän ohi?
Ei kai mitään. Samalla tavalla hän huomioi somessa K:n kuin muutkin ystävänsä. Ei tietenkään mitään rohkeaa, mutta miksi pitäisikään olla.
Vierailija kirjoitti:
Näiden crewt ystävystyy, kiva. 🥰 Onkohan he ehtineet viettää aikaa yhdessä Damissa? Luulisi, että ainakin eilen olisivat pitäneet yhdessä tourin päätösjuhlat. Kiva kun on paikallisia oppaina.
No eihän ole😅. Brother mikä brother. eilisellä keikalla K kutsui Joostia brotheriksi.