M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnistunut välttämään Mirellan täysin. En oo yhtäkään biisiä kuulut. Ei mitään häntä vastaan, ei vaan oo osunu korviin.
Ööö saanko kysyä mikä Mirellassa nyt teitä ärsyttää? Nuoruus? Naiseus?
Mua ei ärsytä mikään paitsi se, että Spottari on yrittänyt tyrkyttää Mirellaa mun kuunteluun vaikka ikinä en sellaista musaa kuuntele ja maksavana Spottarin asiakkaana haluaisin itse päättää omista kuunteluista satunnaistoistollakin. Mitään muuta Spottari oo tällä tavalla tyrkyttänyt aikoihin. Toisin sanoen ärsyttää Universalin tapa työntää häntä esiin vähän liian voimakkaasti eli jotain on Spottarin kanssa sovittu. Sinänsä suon hänelle menestystä, mutta tuollainen liian kaupallinen meininki ei tunnu kivalta olisi se artisti kuka hyvänsä.
eri<
Universal on levy-yhtiöistä se joka omistaa eniten Spotifyn osakkeita, ja on vähän "tunnettu" varsinki Jenkkejen popmarkkinoilla siitä että yleensä kun ihmisten satunnaissoittolistoille Spotifyssa ruvetaan laittamaan jonkun artistin musiikkia ilman heidän valintaa, niin se on useimmiten Universalin artisti. Sitä ei kai tosin kukaan tiedä johtuuko se siitä ettää Universalilla on erikoisdiili Spotifyn kanssa, vai onko Universalilla vaan enemmän budjettia ja halua maksaa Spotifylle siitä palvelusta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Autiomaata. Rakastan. Nyt on biisien biisi. Go ihana mussukka Jere!
Siis K:n biisiksi erityinen ja hyvä. Muutenhan vastaavia on tehty pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnistunut välttämään Mirellan täysin. En oo yhtäkään biisiä kuulut. Ei mitään häntä vastaan, ei vaan oo osunu korviin.
Ööö saanko kysyä mikä Mirellassa nyt teitä ärsyttää? Nuoruus? Naiseus?
Ei tehnyt mitään vaikutusta minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko K oikeasti ajanut parran pois vai onko toi vitsiä Härtsän stoorissa? Apua 😂
Onhan se, kivi paperi sakset ei oo leikkiä.
Mistä tosta käy selville kumpi voitti?
Siitä, että Kärpän parta on gone😅
Mä en tiedä mitään Mirellasta, en ulkonäköä, enkä sitäkään, minkä ikäinen hän on tai onko hän ylipäätään nainen (vaikka nimestä ja äänestä voisi näin päätellä). Kaksi biisiä olen häneltä kuullut ja molemmat ovat minun makuuni täysin kelpaamattomia. En pidä hänen nasaalista äänestään enkä biisien muovisuudesta ja geneerisyydestä. Ihmettelin aluksi, miksi sitä yhtä biisiä (jotain timantteja tms siinä lauletaan)ehdotetaan Spotifyssa ja miksi se soi aina radiossa, kun avaan radion, kun ei ole kummoinenkaan ja laulajan ääni on sen verran persoonallinen, että se taatusti jakaa ihmisiä. Toisen biisin kuullessani tunnistin hänet äänestä (ja toki biisistäkin) ja tein päätöksen vaihtaa aina radiokanavaa, kun häntä soitetaan. Ei ole minun tyylistäni musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Jere on ollut niin söpö koko kiertueensa. Jotenkin hauska kontrasti kun lavalla se vetää paidatta ja on niin seksikäs ja sit muuten se on tommonen pieni pipopää 🤭
Seksikäs??
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitään Mirellasta, en ulkonäköä, enkä sitäkään, minkä ikäinen hän on tai onko hän ylipäätään nainen (vaikka nimestä ja äänestä voisi näin päätellä). Kaksi biisiä olen häneltä kuullut ja molemmat ovat minun makuuni täysin kelpaamattomia. En pidä hänen nasaalista äänestään enkä biisien muovisuudesta ja geneerisyydestä. Ihmettelin aluksi, miksi sitä yhtä biisiä (jotain timantteja tms siinä lauletaan)ehdotetaan Spotifyssa ja miksi se soi aina radiossa, kun avaan radion, kun ei ole kummoinenkaan ja laulajan ääni on sen verran persoonallinen, että se taatusti jakaa ihmisiä. Toisen biisin kuullessani tunnistin hänet äänestä (ja toki biisistäkin) ja tein päätöksen vaihtaa aina radiokanavaa, kun häntä soitetaan. Ei ole minun tyylistäni musiikkia.
Upea 17v. nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten teki vielä rakkauslaulun K:sta, on se B ihana💚💙
Näin pääsi käymään 😄. Itse asiassa kaksikin laulua, ja molemmat omalla äidinkielellään, sillä, joka on ihmisen ns. tunnekieli, jolla asiat ajattelee kaikkein syvimmin.
Miten se ajattelee kaiken aikaa vaan K:ta ja kaikki liittyy häneen😍
No ei tarvetta liioitteluun kuitenkaan 🤔. Vaikka ne rakkaita toisilleen ovatkin.
Jereltä parta pois vikalla keikalla, oooh miten suloinen hän olis leuka paljaana! (juu enkä tarkoita sitä feikkikuvaa vaan noin muuten)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Autiomaata. Rakastan. Nyt on biisien biisi. Go ihana mussukka Jere!
Siis K:n biisiksi erityinen ja hyvä. Muutenhan vastaavia on tehty pilvin pimein.
Housussas sulla on vastaavia pilvin pimein
Kehutaan välillä taas myös suloista Bojania! Bluzan musiikkivideossa ja noissa kuvissa hän on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko K oikeasti ajanut parran pois vai onko toi vitsiä Härtsän stoorissa? Apua 😂
Onhan se, kivi paperi sakset ei oo leikkiä.
Siitä, että Kärpän parta on gone😅
Täh, ei ole kyllä kumpaakaan siinä kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea 17v. nuori nainen.
19 v.
Vierailija kirjoitti:
Kehutaan välillä taas myös suloista Bojania! Bluzan musiikkivideossa ja noissa kuvissa hän on ihana!
Miten niin Bluzan musiikkivideossa? Miten hän onnistuikin olemaan niin elävältä kuolleen näköinen siinä. Ei yhtään hänen tapaistaan.
Tulispa nyt kunnon kivi tänään 😭
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä, ihana on. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upea 17v. nuori nainen.
Ja sinäkö siis fanitat häntä, koska hän on nuori ja nainen? Sori, ei riitä minulle. Jotta kuuntelen artistia, täytyy minun pitää hänen musiikistaan eikä iästä, sukupuolesta tai ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä, ihana on. 😍
Bojan on ihana, mutta se musiikkivideon Bojan on kyllä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin Bluzan musiikkivideossa? Miten hän onnistuikin olemaan niin elävältä kuolleen näköinen siinä. Ei yhtään hänen tapaistaan.
Tuo on äärettömän rumasti sanottu ylipäätään kenestäkään.