M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Kylläpäs krisiä nyt cänselöidään. Ei se nyt niin paha ollut se mitä sanoi.
Mitäs hän sano? Kylläpä täällä on sattunut ja tapahtunut kun en oo koko päivänä käynyt.
Tässä. Vähän totesi tyyliin että jos jollain ei ole rahaa ea-lippuihin niin ei se heitä hetkauta.
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/765583780124704768/eng-subtranslati…
https://x.com/moonysmusic/status/1850645185882947768
Tuossa tais olla se, mitä Kris sanoi. En usko, että Kris sitä mitenkään pahalla edes tarkoittanut. Kris on välillä sellainen, joka sanoo asioita ennen kuin miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs hän sano? Kylläpä täällä on sattunut ja tapahtunut kun en oo koko päivänä käynyt.
Tässä. Vähän totesi tyyliin että jos jollain ei ole rahaa ea-lippuihin niin ei se heitä hetkauta.
https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/765583780124704768/eng-subtranslati…
https://x.com/moonysmusic/status/1850645185882947768
Tuossa tais olla se, mitä Kris sanoi. En usko, että Kris sitä mitenkään pahalla edes tarkoittanut. Kris on välillä sellainen, joka sanoo asioita ennen kuin miettii.
No ei varmasti pahaa tarkoittanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon onnistunut välttämään Mirellan täysin. En oo yhtäkään biisiä kuulut. Ei mitään häntä vastaan, ei vaan oo osunu korviin.
Ööö saanko kysyä mikä Mirellassa nyt teitä ärsyttää? Nuoruus? Naiseus?
Hei ei todellakaan mitään häntä vastaan! Kirjoitin vain että en oo koskaan kuullut mitään biisiä häneltä. 🤷🏻 Mikään viestissäni ei viitannut että hän ärsyttäisi mua. En oo kuullut varmaan suurinta osaa Suomen top50 listalta.
-ap
Jere on ollut niin söpö koko kiertueensa. Jotenkin hauska kontrasti kun lavalla se vetää paidatta ja on niin seksikäs ja sit muuten se on tommonen pieni pipopää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jere on ollut niin söpö koko kiertueensa. Jotenkin hauska kontrasti kun lavalla se vetää paidatta ja on niin seksikäs ja sit muuten se on tommonen pieni pipopää 🤭
Hyvä mieli itselläkin, kun näkee, miten onnellinen ja iloinen se on kaikilla keikoilla ollut. Ja miten upeasti se on otettu vastaan kaikissa kaupungeissa. Vähänkö olen ylpeä Vantaan pojasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mieli itselläkin, kun näkee, miten onnellinen ja iloinen se on kaikilla keikoilla ollut. Ja miten upeasti se on otettu vastaan kaikissa kaupungeissa. Vähänkö olen ylpeä Vantaan pojasta.
Kyllä saa ollakin! Hyvä Jere muru 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistä viedään, eikä yhtään cancel yritystä tai lippupelleilyä.
Niin ihanaa sekin et Jere ja koko kööri pääsee ihan just kotiinkin maailmalta. Mua liikuttaa vieläkin sekin miten Mikkeä itketti lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi Kris lörppä
Mitä alapeukkua, no onhan se saatana yks lörppäsuu koko jannu. Niin ihana kun onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään ymmärrä sitä mentaliteettia, että kaikesta on kaivettava joku juttu mikä on huonosti. Ja pikkuasiatkin monesti väännetään kuulostamaan siltä että ois sanonut jotain kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuuuh mikä juttu ja mitä hehkutusta! Upeeta Kärtsä!
Mahtavaa! Tosi hieno ja positiivinen juttu, jossa on ymmärretty Kärtsän juttu just nappiin. Hesarin toimittaja, luepa toi ja ota esimerkkiä!
Yhtäkkiä 35 peukkua...?
Kyllä meitä täällä on, mutta ei vaan ole mielenkiintoa kommentoida jatkuvan väittelyn keskelle😊
Itse kyllä käsitin niin, että tuo Krisin sanoma liittyi siihen, että heitä ei haittaa kun samat fanit ovat aina eturivissä (kuten joku muu artisti oli sanonut, että häntä haittasi). Ja toi esiin, että muutkin voi halutessaan ostaa niitä kalliimpia lippuja (ei ole pakko jonottaa). Ehkä muotoilu ei ollut paras mahdollinen, mut onko kaikki pakko nähdä ihan aina negatiivisen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään ymmärrä sitä mentaliteettia, että kaikesta on kaivettava joku juttu mikä on huonosti. Ja pikkuasiatkin monesti väännetään kuulostamaan siltä että ois sanonut jotain kamalaa.
Nimenomaan, jokaista sanaa syynätään ja kaikesta saadaan joku ongelma ja huutava vääryys. Jokaista ilmettä ja elettä syynätään. Antas nyt ihmisten olla. Miten ikinä kukaan kestää julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä käsitin niin, että tuo Krisin sanoma liittyi siihen, että heitä ei haittaa kun samat fanit ovat aina eturivissä (kuten joku muu artisti oli sanonut, että häntä haittasi). Ja toi esiin, että muutkin voi halutessaan ostaa niitä kalliimpia lippuja (ei ole pakko jonottaa). Ehkä muotoilu ei ollut paras mahdollinen, mut onko kaikki pakko nähdä ihan aina negatiivisen kautta.
Joo näin mäkin tän käsitin. Twitteriläiset hakee kyl milloin mistäkin negatiivista
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveetä tommonen kyyläys.
Mirella on ihana. Kuin nuori Rita Behm.
Mua ei ärsytä mikään paitsi se, että Spottari on yrittänyt tyrkyttää Mirellaa mun kuunteluun vaikka ikinä en sellaista musaa kuuntele ja maksavana Spottarin asiakkaana haluaisin itse päättää omista kuunteluista satunnaistoistollakin. Mitään muuta Spottari oo tällä tavalla tyrkyttänyt aikoihin. Toisin sanoen ärsyttää Universalin tapa työntää häntä esiin vähän liian voimakkaasti eli jotain on Spottarin kanssa sovittu. Sinänsä suon hänelle menestystä, mutta tuollainen liian kaupallinen meininki ei tunnu kivalta olisi se artisti kuka hyvänsä.
eri