M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin musavideosta! Tuli niin mieleen klassiset romanttiset elokuvat, kaunis ja vähän höpsö kivalla tavalla.
Virkistävää, että joku uskaltaa olla eri mieltä, kun täällä tunnutaan nyt yhteisesti päätetyn, että video on ihan paska. Kun eihän se edes ole. Ihan tavallinen musiikkivideo. Justice for Bluza mv!
Mun mielestä se oli kans hyvä! Ja hyvin toteutettu ne mahdolliset teaserit joistakin albumin muista biiseistä, kuulostivat lupaavilta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siitä faktatietoa, milloin Bojan kirjoitti Bluzan? Oliko jo viime vuonna?
Lontoossa alkuvuodesta. Sekä Kris että Bojan sanoneet.
Niin, silloin tullut biisi(aihio)n kanssa esiin. Ei me kukaan tiedetä, oliko kirjoittanut sitä muistiinpanoihinsa jo aiemmin.
Eikö B juuri sanonut että kirjoitti biisin Lontoossa?
Sanoi, mutta eikö ainakin biisin nimi ollut jossain paperissa somessa jo ennen Lontoota. Ja joskus mainitsi, että teki biisin sanat valmiiksi vasta Helsingissä. Ehkä on sitten ollut aihio ja sanat on tulleet myöhemmin. Tai sitten ei itsekään enää muista milloin biisi on tehty jos sitä on muokkailtu 😄
Biisin nimi näkyi muistikirjassa tammikuussa kun olivat Lontoossa. Ja joo, kaikki kolme biisiä viimeisteltiin Helsingissä, mutta itse en usko muuhun kuin että muutama sana tai lause vaihdettiin tai muotoiltiin uudelleen sieltä täältä. Kris sanoi että biisi muotoutui Lontoossa hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visitor wrote:
Josubs published the Radio Robin challenge.
Jokers live in a society where 10-year-olds wonder why they have long hair, when usually girls do (who among them has long hair? 🥴)
Are you serious?
You are making a judgement of the whole society based on a segment of a commercial radio show where each guest is asked typical "why" child questions?
What would happen if I make a judgement of yo
LadySLO, please forgive us, some people are over sensitive now due to the music video, I guess. There seems to be a need to point out all the cultural differencies now, but I'm sure no-one really means any harm.
Come on. This is a public website known for trolling and stupid opinions. It`s really not that serious or deep. You can go to any Eurovision video or social media post from last year and find someone calling all Finns idiots, morons, stupid, bad loosers or something more derogative. We are used to that. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, sain hyvät naurut tästä sun vastauksesta! Olen ihan gradunkin kirjoittanut, eli ei tuota kulttuurituotteiden arvostelut sinänsä vaikeuksia. Kommenttini ei myöskään ollut suunnattu juuri tuon kyseisen arvostelun kirjoittanutta henkilöä vastaan millään muotoa, pahoittelut, jos sellainen vaikutelma syntyi. Satuin vain vastaamaan juuri siihen, luettuani täältä ensin sivukaupalla reaktioita musavideoon, minkä seurauksena alkoi tuntua, että video on saanut jo hieman liian suuret mittasuhteet täällä. Kyseessä ei ole mikään kokoillan elokuva, joka tavoittelisi Oscar-palkintoja, vaan pienellä budjetilla tehty pienen maan indie-bändin musiikkivideo, ilmeisesti kohdeyleisönä lähinnä Balkanin alue. Yksi video muiden joukossa. Itse en koe tarvetta antaa omaa arvioita, minun mielipiteeni ei ole niin tärkeä. Edellä totesin jo sen verran, että kliseinen ja vanhanaikainen se minunkin mielestäni on, visuaali
Muista nyt sinäkin olevasi vauvapalstalla ketjussa jossa puhutaan Joker Outista ja Käärijästä. Nutturaa löysemmälle nyt. Tää ei ole mitään gradutiedettä Mr/Ms/Mrs Smartypants.
Vastasin siis kommenttiin, joka alkoi näin: "Harmittaako kun et itse osaa kirjoittaa videosta arvostelua? Sellainen kuuluu katsos lukioiden oppimäärään." Graduasia oli vain kuitti tuohon näsäviisasteluun.
Nuttura on mulla hyvin löysällä, tietäisitpä vaan kuinka löysällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visitor wrote:
Jokers live in a society where 10-year-olds wonder why they have long hair, when usually girls do (who among them has long hair? 🥴)
Are you serious?
You are making a judgement of the whole society based on a segment of a commercial radio show where each guest is asked typical "why" child questions?
What would happen if I make a judgement of yo
LadySLO, please forgive us, some people are over sensitive now due to the music video, I guess. There seems to be a need to point out all the cultural differencies now, but I'm sure no-one really means any harm.
Come on. This is a public website known for trolling and stupid opinions. It`s really not that serious or deep. You can go to any Eurovision video or social media post from last year and find someone calling all Finns idiots, morons, stupid, bad loosers or something more derogative. We are used to that. 🤷
Mikään ei estä meitä kuitenkin olemasta kohteliaita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin musavideosta! Tuli niin mieleen klassiset romanttiset elokuvat, kaunis ja vähän höpsö kivalla tavalla.
Virkistävää, että joku uskaltaa olla eri mieltä, kun täällä tunnutaan nyt yhteisesti päätetyn, että video on ihan paska. Kun eihän se edes ole. Ihan tavallinen musiikkivideo. Justice for Bluza mv!
Kukaan ei ole "yhreiseati päättänyt" mitään. Itse luen vaan mielipiteitä. Jos niitä nyt vaikutaa olevan enemmän, että mv ei iske, niin 🤷. Ketään ei kielletä pitämästä.
Lisäksi täällä kerrankin on asiallista keskustelua joissa kerrotaan mielipiteet ja peustellaan ne, arvostellaan taidetta, tuotosta, eikä henkilöä/henkilöitä. Joitain poikkeuksia toki on. Mutta, sanotaanko "en pitänyt tästä musiikkivideosta koska... (perustelut)" Vai että "Joksut ja B erityisesti on per seestä oleva so vinistisika joka pitäis viedä nurkan taakse". Jälkimmäisen kaltaista raskasta argumentointityyliä kun täällä liian usein on, aiheesta riippumatta.
Täällä näköjään alapeukutetaan viestit, jossa kehutaan Bluzan musavideota :D just joo eli täällä ei saa tykätä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä näköjään alapeukutetaan viestit, jossa kehutaan Bluzan musavideota :D just joo eli täällä ei saa tykätä siitä?
Nimenomaan! Täällä on sallittua vain mollata videota, ja myös viestit, joissa se mollaus kyseenalaistetaan, saa alapeukkuja. Hämmentävää. Ei se nyt niin huono ollut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen eri mieltä, annan alapeukun.
Mua ei voi estää tykkäämästä tuosta MV:stä! Se on juuri sellaista millaisena itse olen kokenut bändin imagon vanhemmassakin tuotannossa, ja tykkään että he menevät tähän suuntaan ennemin kuin SSOL:in jai SBJ:n tapaisiin musavideoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sekö sinulle kertoo että ei saa tykätä jos saa alapeukun? Äh, kasva nyt vielä vähän jooko.
Visitor wrote:
Visitor wrote:
Visitor wrote:
Are you serious?
You are making a judgment of the whole society based on a segment of a commercial radio show where each guest is asked typical "why" child questions?
What would happen if I make a judgment of yo
LadySLO, please forgive us, some people are too sensitive now due to the music video, I guess. There seems to be a need to point out all the cultural differences now, but I'm sure no-one really means any harm.
No worries, I understand there are a lot of people writing here, and what one person writes is not a general consensus. But when such nonsense appears, I have to speak up.
Of course, there are cultural differences between this region and the North, there is tons of differences between Serbia and Slo as well, heck, even within Slovenia. It's one thing to observe the differences, discuss them, another to make a generalisation based on one person's actions/words, which is why I needed to say something...
-LadySLO:)
Loppujen lopuksi se on vaan musiikkivideo. Ei mitään sen kummempaa. Ihan ok oli minusta.
Mikään ei estä meitä kuitenkin olemasta kohteliaita täällä
Ei tietenkään ja siihen on hyvä pyrkiä, mutta ei näitä kirjoituksia pidä ottaa liian vakavasti tai kaikkien mielipiteitä edustavana. Täällä osa kärjistää ihan tahallaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan! Täällä on sallittua vain mollata videota, ja myös viestit, joissa se mollaus kyseenalaistetaan, saa alapeukkuja. Hämmentävää. Ei se nyt niin huono ollut.
Ei, rakas pieni mamman maitopoika/tyttö/henkilö, ei ole kiellettyä tykätä siitä, alapeukutus ei tarkoita kieltoa. Kestä nyt se, että kaikki ei ole kanssasi samas mieltä ja yksi keino osoittaa se on alapeukku. Asia ei ole sen kummempi.
Rehellisesti, kumman peukun itse annat mielipiteelle, joja ei vastaa omaasi? ... Jep, niin arvelinkin. Ja se on ihan ok. Saat tehdä just niin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei voi estää tykkäämästä tuosta MV:stä! Se on juuri sellaista millaisena itse olen kokenut bändin imagon vanhemmassakin tuotannossa, ja tykkään että he menevät tähän suuntaan ennemin kuin SSOL:in jai SBJ:n tapaisiin musavideoihin.
Minä taas en kovin paljoa tykännyt niistä vanhemmista, perinteisistä videoista. Ja kun tähän sanottiin tulevan jotakin uutta niin sellaista myös odotin.
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi se on vaan musiikkivideo. Ei mitään sen kummempaa. Ihan ok oli minusta.
Samat mammat täällä vääntää, se on jo huomattu discordinkin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Taiteen on tarkoitus herättää ajatuksia. Ei sitä kukaan tee asenteella "ei täs nyt kummempaa".
Ja lisäksi vielä, vaikka itsekin keskustelen asiasta eri alustoilla, niin asia ei silti hallitse elämääni. Arkilauantai menossa arkisine juttuineen joita tässä teen ja välissä luen tätäkin ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat mammat täällä vääntää, se on jo huomattu discordinkin puolella.
Ideana täällä ketjussa keskustelu, ihmetyttää nää vaiennusyritykset?
Täytyi kaivaa tää kommentti keskiviikolta. Vaikuttaa siltä että mun pitääkin olla nimenomaan nuoriin naisiin pettynyt.