M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tämä tylsyysjankkaaja, joka viettää paljon aikaa Vauvalla valittamassa, miten muut ihmiset ovat tylsiä. :D
Vain tylsän mielestä tuo voi olla huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä vähän väsähtäneen näköinen uudessa postauksessa, "a little travel fatigue". No tän illan jälkeen pari päivää vapaata ja sit enää pari Eurotour keikkaa jäljellä. Jaksaa, jaksaa! 💪
Söpö muru 💚
Oi, miten ihana kuva! Kaunis ihminen.
A little travel fatigue.. voi Kärtsää.
Passissa uusia kuvia ja vlogi.
Amsterdamin vlogi oli yks niistä mitä odotin kaikkein eniten. Enkä joutunut pettymään! Aivan mahtava!
Vierailija kirjoitti:
Amsterdamin vlogi oli yks niistä mitä odotin kaikkein eniten. Enkä joutunut pettymään! Aivan mahtava!
Sama. Nyt odotan ehkä eniten Manchesterin keikkaa... vielä isompi kuin Amsterdam (dami oli 1500, Manchester yli 2000) ja siinä oli synttärit samalla, ja oli kuulema mahtava keikka muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Nyt odotan ehkä eniten Manchesterin keikkaa... vielä isompi kuin Amsterdam (dami oli 1500, Manchester yli 2000) ja siinä oli synttärit samalla, ja oli kuulema mahtava keikka muutenkin.
Joo ja seuraavaa Pariisin vlogia ootan myös ihan hirveesti. Onkohan jotain siitä, kun tarjos shotit faneille ja siel oli vissiin muutenkin poikkeuksellisen kuuma meno.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vanhaa paattia. 😢
Kannattaa vaan hyväksyä nykytilanne. Vanhan paatin väki on lopullisesti hajaantunut Kaksplussan, Vauvan ja nyt Discordin välille. Lisäksi Joksujen ja K:n entinen shipistä alkanut yhteisfanikunta on pikkuhiljaa tänä vuonna muuttunut pääasiassa musiikin ja keikkojen faneiksi, ja siten erkaantuneet koska aika pieni prosentti loppupeleissä fanittaa sekä K:n että Joksijen tyylistä musaa yhtä vahvasti.
Mikä on vanha paatti? Joker Out fiilistelyketju vai Loverpool nro 1? Vai Janccarella?
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on keskusteltu turhautumisesta Miken kamerashowhun, jonka koetaan varastavan liikaa huomiota, tuotoksiin nähden.
https://shared.jodel.com/aOIj5n8sXNb?channel=copy
Olen samaa mieltä, Mikenkin näköjään täytyy saada tuntea olevansa suuri stara filtterrineen. Ei se osaa ees kuvata Kärtsää ns oikealla touchilla.
Joidenkin faniien, esim Lavonqin otokset ovat niin paljon elävämpiä.
Mä en edes huomaa Mikkeä vaan mun huomio on täysin Kärtsästä. Enkä ymmärrä valitusta muutenkaan, koska ainahan se Mikke on keikoilla lavalla pyörinyt.
Brysselin vlogia odotan myös, koska kiinnostaa nähdä oliko se keikkapaikan sählinki lopulta tarpeeksi iso juttu että siitä jäi mitään filmille, vai oliko se vaan jokaviikkoista kiertue-elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vanha paatti? Joker Out fiilistelyketju vai Loverpool nro 1? Vai Janccarella?
Ennen kuin puolet porukasta siirtyi kaksplussalle, kun porukat oli kaikki samassa ketjussa vaikka se ketju välillä vaihtui.
"veljeään ei pysty kuvaamaan seksualisoituna", no tässäkin on menty parempaan suuntaan. Noi banaanikuvat on oikeasti aika kuumaa kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on keskusteltu turhautumisesta Miken kamerashowhun, jonka koetaan varastavan liikaa huomiota, tuotoksiin nähden.
Olen samaa mieltä, Mikenkin näköjään täytyy saada tuntea olevansa suuri stara filtterrineen. Ei se osaa ees kuvata Kärtsää ns oikealla touchilla.
Mä en edes huomaa Mikkeä vaan mun huomio on täysin Kärtsästä. Enkä ymmärrä valitusta muutenkaan, koska ainahan se Mikke on keikoilla lavalla pyörinyt.
Toi "ärsyynnytkö muidenkin työnteosta?" on erittäin oleellinen kysymys tuohon lankaan. Kaikesta sitä ihmiset jaksaakin rutista.
Vierailija kirjoitti:
Lavonqin kuvat on kyllä huippuluokan otoksia, mutta NÄPIT IRTI Mikestä niinku olis jo!
Mikke on just mies paikallaan eikä kellään teistä ole mitään oikeutta sanoa yhtään mitään, vaikka se kulkisi Jeren reppuselässä koko shown.
Ei vedä vertoja sun tylsyydelle.